- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Breder is ook meer kans op schouderletsel, daar wil ik een beetje voorzichtig mee zijn. Maar ben met je eens, varieren tot het goed aanvoelt voor jezelf....wel over de vertikale positie van je onderarmen...is ook een beetje universeel voor ons allen....probeer het uit..beetje varieren...breder is meer pecs en smaller meer tri's

Verstandige keuze. Flinke train ook trouwens.Ik heb trouwens voor vrijdag eindelijk een afspraak met de fysio gemaakt om een echo van de elleboog te laten maken.
Vanzelf is het niet over gegaan....
Tja..... ach....
Ik heb trouwens voor vrijdag eindelijk een afspraak met de fysio gemaakt om een echo van de elleboog te laten maken.
Vanzelf is het niet over gegaan....
Idd. En een heldere oorzaak en oplossingVerstandig... Hopelijk komt er niet te veel gekkigheid achterweg.

Wel weer iets beter maar er is nog niet echt licht aan het eind van de tunnel..Tja..... ach....
en thanks. Hoe'st met jou de laatste tijd?
Mmmm.... zolang je nog maar iets licht ziet. Sterkte in ieder geval!Wel weer iets beter maar er is nog niet echt licht aan het eind van de tunnel..
kijk, dat zijn stappen!
Gewoon een deadlift zonder franje, vanaf de vloer, dubbel overhandse grip, boven even vasthouden, terugleggen even uit en in ademen en volgende rep.Wat bedoel je met een clean deadlift? Is dat een clean pull?
En het viel me nog mee

Ok, dus een conventionele deadlift, zoals ik ze ook doe. Dit is namelijk een clean deadlift, vandaar mijn vraag:Gewoon een deadlift zonder franje, vanaf de vloer, dubbel overhandse grip, boven even vasthouden, terugleggen even uit en in ademen en volgende rep.
En het viel me nog mee![]()
Ben hier ook benieuwd naar...Gisteren bij de fysio geweest.
Hij heeft wat testjes gedaan, waar bij sommigen positief waren, zoals hand naar
boven laten drukken, andere weer niet zoals hand naar buiten draaien. En pijnlijke
plek aan de buitenkant elleboog, niet op, maar net iets onder de knobbel.
Echo gemaakt van de pijnlijke plek. Er waren daar lichte schaduwen te zien,
terwijl aan de linker arm een heldere doorgaande lijn was. Toch wel bevestiging van
tenniselleboog klachten. Tendinose, niet een echte ontsteking. Die klachten
kunnen zonder interventie wel tot 2 jaar duren. Oefeningetjes helpen, ik doe al knijpen
in hondeballetje en elastiekje om de vingers strekken. Hij heeft nog hand omhoog heffen
met flesje water aangeraden. Muis afwisselen met linker hand is uitstekend, rustig KT
blijven doen ook.
Zij hebben 2 therapieen met wisselend succes:
shockwave therapie en percutane electrolyse. Die doen ze 5 resp 3 sessies.
Folder mee ter overweging.
Ken je deze therapien @wimmos ? Is het de moeite/kosten waard?