MuscleMeat

Diverse trainingen

mooi deadlift pr :thumbup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #9.943
vaak hoor je in de cut minder volume en hoge intensiteit, dus blijf zwaar tillen met minder reps, om het krachtverlies te compenseren :wl:
met minder carbs ga je het ook niet zo lang volhouden, ( ik zelf begin dan te shaken) dus kort maar krachtig trainen

• #9.947
vaak hoor je in de cut minder volume en hoge intensiteit, dus blijf zwaar tillen met minder reps, om het krachtverlies te compenseren :wl:
met minder carbs ga je het ook niet zo lang volhouden, ( ik zelf begin dan te shaken) dus kort maar krachtig trainen
helemaal mee eens hoor, ik maak deze week van het schema nog af en dan gaan de rep ranges naar beneden
je hebt minder glycogeen in de spieren tijdens het cutten

• #9.948
Week 6 UB-B vr 21:00 75 min.
Code:
Dag 4           %       sets    reps    kg      rust
-------------------------------------------------------
Bench           WU      1       20      2x15.5 DB
Bench           WU      1       10      45
Bench           WU      1       8       65      90
Bench           82      1       6       75      135
Bench           87      1       6       80      135
Bench           93      1       6F      85      135
Bench           RO      1       6       75      135

BB row          WU      1       10      60
BB row          82      3       7       75      120

OH press        74      3       8       42.5    135

Biceps curl     65      4       8       32.5    105

Skull Crush     75      2       9       32.5    105
Skull Crush     75      2       8       32.5    105

Chin ups        83      4XX     7       BW      105

Rear lat raise          3       8XX     2x8     60

Ext.rotations           3       2x18    geel    30

serratus jabs           2       2x16    rood    30

Opm:
Bench: 6x85 kg nieuw PR zou leuk zijn, maar de 6e bleef bij een kreunende half-rep.... jammer :(
OHP laatste set @ rpe9.9 :zweet:
Biceps curls 2 kg erbij maar 4x8 ipv 3x9 reps, skulls 2 x 1 rep erbij.
Hierna ging het minder. Ik had gisteren na de zware DL al een pijnlijk plekje achter in mijn
schouder, denk de infraspinatus of rear delt. Heb de chin ups na 1 set maar opgegeven en rear
lateral raises waren helemaal geen goed idee. Dus vrij snel klaar vandaag. Om het goed te maken bij
de ext rotations er 6x 2 reps bij gedaan en jabs 4x 2 reps.

FitBit 'Weights - 90 min - 108 AVG - 513 kCal'

• #9.950
tja, met die bench en die schouder een beetje meeehhh training :(

achterkant schouder belast je met de neergaande beweging met benchen, dus ben op je hoede, das mijn ervaring :(

die 85 gaat je wel lukken met grotere intervallen, lees = nu was de borst al behoorlijk voor vermoeid
dit is mijn WU 20x20, 10x40, 6x60, 2x80, en dan naar je werkset (bv 3-5x5x85) ik weet dat is een hele andere opbouw, en een heel ander schema van wat jij toepast, meer powerlifting, het is zomaar een ID Neet, je lichaam went dan ook wel aan die zwaardere gewichten :idee:

• #9.952
achterkant schouder belast je met de neergaande beweging met benchen, dus ben op je hoede, das mijn ervaring :(

die 85 gaat je wel lukken met grotere intervallen, lees = nu was de borst al behoorlijk voor vermoeid
dit is mijn WU 20x20, 10x40, 6x60, 2x80, en dan naar je werkset (bv 3-5x5x85) ik weet dat is een hele andere opbouw, en een heel ander schema van wat jij toepast, meer powerlifting, het is zomaar een ID Neet, je lichaam went dan ook wel aan die zwaardere gewichten :idee:
Tja, ik ben nu zo oud (en wijs?) dat ik wel luister naar die pijntjes.... we gaan het zien

klopt wat je zegt, die 6x sets voor de top set waren geen goede opbouw, volgende keer beter :)

• #9.953
Met cutten gaat het goed, behalve dat ik er niet vrolijk van wordt :o
vandaag dag 7 en ik ben meer afgevallen dan berekend op vetverlies, maar in het begin zit natuurlijk veel glycogeen en water wat erg hard gaat

cut_2020.png

• #9.954
Vandaag 2x gefietst en toen zat er net voldoende rek in de calorieen om een biertje te mogen nemen .... jeey :o
Nu weer 7 dagen houtjes bijten :(

• #9.959
Allemaal pijntjes, naast de achillespees en schouder ook een beetje verlepte rug sinds een dag, dus schuif de LB maar een dagje door. Fietsen niet echt een optie in de storm. Dus om de -500 kC vandaag te halen was een stukje wandelen een van de weinige opties. Was na 16:00 op een miezertje na droog en een rondje om de plas bij de Munnikenpolder leek me wel spannend. Dat was ook: wilde golven en schuimkoppen op het water. Waar ik geen rekening mee had gehouden was dat de lucht verzadigd met buiswater was, net toen ik tegen wind in moest beuken, was na 1 minuut drijfnat :(
Nou ja, netto 450 kC verbrand, hartslag zelfs even boven de 130, wat normaal met wandelen nooit gebeurt. Nu kan ik tenminste nog zo'n 900 kC eten vanavond.

• #9.960
Eten van gisteren (eenmalig want dat interesseert niemand iets....) :

1581320591312.png

Het staat een beetje raar: onder alcohol (was 0) staat het totaal = 1919 kCal, totaal verbruik (2230 basis en 450 cardio) was 2680, dus netto 760 kCal tekort gisteren en gewogen weer 0.3 kg minder vanmorgen :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven