- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ik kan nooit zo veel met 'de pomp', maar de spieren lekker op de donder gegeven, ja

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kan nooit zo veel met 'de pomp', maar de spieren lekker op de donder gegeven, ja

Ja hijgen, lekker wat melkzuur dus

Mwww... er is wel een flesje wit doorgegaan in 2 dagen.

907 kcals, dat zijn 8 kasteelbiertjes of zoiets
of een flesje wit idd, dan kom je ook wel in de buurt.Mwww... er is wel een flesje wit doorgegaan in 2 dagen.![]()
Mwww... er is wel een flesje wit doorgegaan in 2 dagen.![]()
Dit is geen wit, weet je zeker dat het 1 fles(je) was? ik weet het zeker denk ik 
Das inderdaad een flinke! Wel fijn om even op pad te gaan/zijnWoensdag alleen een flinke lunchwandeling:
79 min. 510 kCal. 113 avg heart
Ja, ik kon geen ikoon voor wit glaasje vindenDit is geen wit, weet je zeker dat het 1 fles(je) was? ik weet het zeker denk ik
![]()

Ja, het was of tot de volgende brug doorlopen, of al eerder omkerenDas inderdaad een flinke! Wel fijn om even op pad te gaan/zijn

Haha, herkenbaar. Ik loop ook weleens zo een stuk..het is letterlijk van huis weg lopen..dus wanneer je na 6 a 7km de volgende brug tegenkomt weet je dat je dezelfde afstand ongeveer nog terug moet.Ja, het was of tot de volgende brug doorlopen, of al eerder omkeren![]()

Thnx. Ja, ik zit al een paar weken op dit gewicht, maar heb nog geen enkele behoefte om zwaarder te gaan

Dat herken ik wel..vaak is 2kg erbij al ineens moordend zwaar!Thnx. Ja, ik zit al een paar weken op dit gewicht, maar heb nog geen enkele behoefte om zwaarder te gaan![]()

5x4 kan je gemakkelijk aan, doe je zelfs meer volume met ook meer rust,