- Waardering
- 23.846
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ha ha, ja. Goeie tipWe hadden op onze handen en voeten moeten blijven lopen, dat is beter voor de rug. Apen hebben geen hernia's.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ha ha, ja. Goeie tipWe hadden op onze handen en voeten moeten blijven lopen, dat is beter voor de rug. Apen hebben geen hernia's.

ik ontken allesja is "gewoon" overbelasting, verkeerde houding, met tillen wordt dat slijtageproces versneld. tenminste dat was bij mij het geval op het werk

Goed om te lezen! Gaan die pullups helemaal pijnvrij?Vandaag 3.3 en 1.8 km gewandeld.
Heel voorzichtig wat oefeningen gedaan vanavond zonder de rug (veel) te belasten.
Paar setjes van 8 x BW pull ups
Paar setjes leg extension unilateraal eerst met 8 x 5 kg, daarna met 7.5 kg
zit wel aardig kracht verschil in, maar alle begin is weer moeilijk.
Paar keer 40 sec statische hold in dip rek om die rug lekker te laten uithangen.
Paar setjes 14 x 7 kg DB incline sitting biceps curls, gewoon voor het gevoel.
Nu even rustig een paar dagen wachten hoe dat uitpakt.
Ja eigenlijk wel. Hangen aan de rug is eigenlijk wel prettig, al span je natuurlijk allerlei rugspieren wel aan.Goed om te lezen! Gaan die pullups helemaal pijnvrij?
Een paar leuke dagen gehad in Z Limburg. Wandelen: het verste was 12 km op een dag (in 2 stukken van 6), dus dat gaat echt al weer de goede kant op. En zwemmen bij vrienden die een 15m bad hebben
Ja ik begin er weer in te geloven. Wacht trouwens nog even met beginnen met KT tot ik het aan de fysio heb voorgelegd.12km is een mooie afstand! Dat gaat zeker de goede kant op. Fijn dat je er een paar leuke en actieve dagen van hebt kunnen maken![]()
Helaas, dat was nog geen goed idee. Vannacht weer last gehad van uitstraling van mijn bil naar mijn been en beetje slecht geslapen. Dus we blijven dat spul nog maar even slikken.....Vanaf vanmorgen gestopt met de zenuwremmers, tot dusver geen zenuwpijn....
hey Neet doe je ook rekoefeningen?Helaas, dat was nog geen goed idee. Vannacht weer last gehad van uitstraling van mijn bil naar mijn been en beetje slecht geslapen. Dus we blijven dat spul nog maar even slikken.....
Zeker, alleen heb ik een ander probleem, dus andere oefeningen.hey Neet doe je ook rekoefeningen?
mijn linker been met een stiekje onder je voetzool en dan je been strekken en trekken heeft mij geholpen
vraag aan je fysio
Nou, dalletje weet ik niet eens. Het was nog niet de tijd om met medicatie te stoppen. Fietsen, wandelen, zwemmen gaat wel steeds makkelijker.Pfff, ff een dalletje in de stijgende lijn.
Sterkte hoor!