- Waardering
- 10.297
- Lengte
- 2m10
- Massa
- 52kg
- Vetpercentage
- 1%
Geen last meer had wel bijna een hernia volgens de fysioDat is wel jong voor een rugblessure. Is het nu weer OK?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen last meer had wel bijna een hernia volgens de fysioDat is wel jong voor een rugblessure. Is het nu weer OK?

Wat lekker dat je alweer 11x een beetje hebt kunnen trainen!11de herstel training ma 21:15
OH squats BW: (gewoon handen in de lucht dus)
1 x 15x
OH squats 2x4.5 kg
1 x 15x
Zeker.Wat lekker dat je alweer 11x een beetje hebt kunnen trainen!
Mag ik voor de OHS een bezemsteel oid suggeren?
Toen ik ze tijdens de lockdown met 5 kg DBs deed vond ik dat moeilijker dan met een barbell, al kan je natuurlijk wel lager beginnen met DBs.
De suggestie was bedoeld als vervanger voor zonder gewicht, dat je dan iets van feedback hebt op je houding.Zeker.
Maar als OHS met db's moeilijker is kan je die toch beter doen? Beter voor stabiliteit in bovenromp en schouders. Waarom zou ik die met een bezemsteel zonder gewicht doen?

rond kerst was dat 78.5, dus een goeie 4 kg eraf zonder te 'cutten'. Dat zal zeker voor een deel spiermassa zijn, hopelijk gaat het weer een beetje omhoog met de toenemende trainingen.
Niet zo'n tangetje, maar een nek+taille meting komt op:Heb je zo geen prullen tangetje om je vet te meten? Een 3 punts meting kan soms meer zeggen dan de weegschaal. Of gewoon met een lintmeter...
Ja, dan zou het half vet, half VVM zijn. En in VVM verlies zit ook nog vocht bv door stoppen met creatine in de laatste tijd. Al is dit natuurlijk een onnauwkeurige methode....Een 2kg drop in VVM met een totaal verlies van 4kg lijkt me wel aannemelijk ja.
Ja, dan zou het half vet, half spier zijn. Al is dit natuurlijk een onnauwkeurige methode....

rug geen probleem, maar last van stijve knieen en heupen en beetje van pijnlijke grote teen (R)
ook met 16 kg BB geprobeerd, maar bij de 1e rep al pijnscheut door de knie, wordt hem niet
Natuurlijk buffelen we doorToch respect Neet dat je zo blijft doorbuffelen. Nice!