- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hyperextensions voor de lage rug + 3kg schijf
3 x 10x BW @1 sec hold
Nee, gaat goed. Niet hoger dan parallel komen!

DB flyes 2x8 kg + 2 x gele band
3 x 12x
aan de poten van mijn rack vastgemaakt, nu hadden ze de juiste hoek
Aan de handle? Of de sleeve?Ik hoop natuurlijk dat ik snel en zonder restverschijnselen weer alles kan, maar daar zitten we nog ver van af. Aan de andere kant gaat het nog steeds een beetje vooruit, dus we blijven maar hoop houden.Goed bezig weer Neet! Verloopt het herstel naar wens?
Gewoon de lus om de handle en dan een beetje mijn vingers aan weerszijden houden zodat hij niet verschuift.Hoe maak je die band dan aan je DB vast?Aan de handle? Of de sleeve?
CardiomannHet was een beetje raar weer, maar weer een keer buiten zwemmen. Morgen is het weer nattigheid
21/08/21 230 kCal fietsen 7 km
21/08/21 152 kCal wandelen 1220 steps
21/08/21 290 kCal = 90 fietsen + 200 kC zwemmen 550 m
Ha ha, vandaag wel ja.
Prima kan altijd beter en met jou
Wel een vervelende zomer met hernia en rottig gevallen, maar we gaan weer langzaam de goede kant op, met weer baby gewichtjes

Mooi dat je het langzaam doet dat is echt cruciaal met een rugblessure ik deed dat niet en had wel een jaar last.Wel een vervelende zomer met hernia en rottig gevallen, maar we gaan weer langzaam de goede kant op, met weer baby gewichtjes![]()
Dat is wel jong voor een rugblessure. Is het nu weer OK?Mooi dat je het langzaam doet dat is echt cruciaal met een rugblessure ik deed dat niet en had wel een jaar last.