apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.740
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij mij gaat de bench en dips redelijk goed, maar overhead press en vooral pull ups niet. Die laatsten doe ik dan ook al een tijd niet meer. Wel cable pull downs en de genoemde inwaardse rotaties met elastiek, die wel iets pijn geven maar de boel moet toch weer langzaam versterken. Het zijn dus andere klachten dan bij jou, dus heb ik niet zo veel aan de zaken die bij jou helpen. Maar bedankt voor het meedenken.Misschien heb je iets aan bovenstaande info. Geef in ieder geval niet de hoop op, de pijn kan zelfs na 10 jaar verdwijnen. Maar wees niet koppig en forceer het niet.
Doen wat je kan. 👊🏼💪🏼Bij mij gaat de bench en dips redelijk goed, maar overhead press en vooral pull ups niet. Die laatsten doe ik dan ook al een tijd niet meer. Wel cable pull downs en de genoemde inwaardse rotaties met elastiek, die wel iets pijn geven maar de boel moet toch weer langzaam versterken. Het zijn dus andere klachten dan bij jou, dus heb ik niet zo veel aan de zaken die bij jou helpen. Maar bedankt voor het meedenken.![]()
En een beetje meer

Goeie squats en sldl's.Kracht opbouw Week 7 Dag 1 wo 20
-Heup mobiliteitswerk + warmup
(front raise sq, goblet sq pauzed in ATG positie, psoas stretch)
-High bar SQ
1 x 10x 55 kg
3 x 10x 75 kg
1 x 10x 80 kg -> 5 kg erbij, extra set
-Straight Leg DL
touch and go, zonder spanning eraf te halen
1 x 8x 68 kg
2 x 8x 78 kg -> set minder
2 x 6x 88 kg -> extra set
nog zonder straps
-Split SQ BW + 20.5 kg EZ bar
4 x (9R + 9L) -> zelfde
ging niet slecht, gewicht kan wel weer omhoog
-Ab Wheel roll outs
4 x 9x staand
FitBit - 83 min 587 kCal hr: 117 avg 180 max
Opm: niet veel oefeningen, toch 83 minuten bezig geweest
Ja en nee. Sommige klachten komen namelijk wel overeen. Anderen klachten daarentegen weer niet. De schouders zijn bijzonder complex en soms kan dezelfde blessure (zeg een supraspinatuspeesscheur) bij verschillende mensen verschillende klachten en symptomen geven.Bij mij gaat de bench en dips redelijk goed, maar overhead press en vooral pull ups niet. Die laatsten doe ik dan ook al een tijd niet meer. Wel cable pull downs en de genoemde inwaardse rotaties met elastiek, die wel iets pijn geven maar de boel moet toch weer langzaam versterken. Het zijn dus andere klachten dan bij jou, dus heb ik niet zo veel aan de zaken die bij jou helpen. Maar bedankt voor het meedenken.![]()

Zooo, dat is een hele post man. Ik moet hier wat langer over doen om het allemaal te beantwoorden.Maarrr, wat is bij jou precies de boosdoener? In welke pees/spier zit de schade? Of zijn er meerdere boosdoeners? En hoe oud en groot is/zijn die schade(s)? Hoe en door wie is de schade vastgesteld? Als in, bij mij was het onduidelijk totdat het duidelijk te zien was op een echo. Daarvoor was de diagnose anders.