MuscleMeat

DMAA / Geranamine

Als jij mijn in contact kan brengen met zulke "dealers"?

Zulke dingen mag je niet vragen op dit forum ???
Koop gewoon los dmaa en gooi het bij een pre-wo die bij bijv. board sponsors te koop zijn, ben je goedkoper uit.

Lees al een tijdje stiekem mee ben zelf ook PRO dmaa.
Hoe weeg je dit af als ik vragen mag? MMijn keuken weegschaal begint pas bij 1gr.

Koop een nauwkeurige weegschaal, bijv [Link niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een microweegachaaltje. Komt uit China voor $21 incl. verzenden. Nog altijd goedkoper dan in Nederland.

Gisteren 50mg gedaan en het gevoel was wel sterker als met die 25mg. Alles ging ook wat soepeler als normaal en had het warmer als normaal. Kon ook wat meer etc.

Alleen twijfel ik nu wanneer ik het moet gaan innemen... Doe het momenteel nu zo'n 40min voor de training. Denk dat ik het wat later ga innemen zo rond de 30min.

Heb gisteren van een collega een 100mg tab gekregen in de gym. Die ga ik vrijdag eens testen. Ik had ook totaal geen crash gisteren.

Wat ik wel had is dat ik wel honger had maar niet kon eten, moeders had haar overheerlijke ewrtensoep gemaakt die ik normaal 2 borden zo naar binnenwerk. Nu zat ik naar op kwart/helft van het bort al ram vol!

Hoor graag ervaringen van andere of jullie ook minder konden eten?

Kijk thanks voor het delen van jullie ervaringen :)

Waarschijnlijk ga je ook aan de DMAA wennen. Of het moet zoals Speed en andere harddrugs zijn dat je wel steeds de setting hebt alleen bij dagelijks gebruik bijv dat je dosering hoger moet zijn.

Train momenteel 4 dagen in de week i.v.m. klote autorijbewijs =,= Klote lessen in de avonden. Binnenkort is dat klaar als goed eens en dan een tandje hoger naar de 5-6 dagen per week. Iemand ook ervaring met het DMAA gebruik tijdens cardio ?

Qua PWO's denk ik toch dat je vooral naar je eigen gevoel moet use. De Unleash die ik gebruik word aangeraden 1 scoop á 8g. Maar bij 12g voel ik het toch lekkerder allemaal. Wat ik allemaal bestel bij XXL is eigenlijk al hun "huismerk" en die zijn allemaal erg goed vind ik! Heb in het verleden al een bij B&F Crea, Whey en PWO geprobeerd maar vond ik qua smaak en effect minder. De prijs was natuurlijk ook minder. Nu alles sinds een lange tijd al bij XXL en daar reageert mijn lichaam beter op, dit is natuurlijk voor iedereen ook anders.

Heb zelf ook dexaprine gebruikt (zat ook dmaa in) en vond cardio niet fijn, mega hoge hartslag enorm veel zweten en voor mijn gevoel presteerde ik slechter met dmaa op. Voor de krachttraining is het wel fijn :D

Ah micro weegschalen bestaan ook.
Bedankt heren.

Is geranium extract ook dmaa?
Ik heb een pakje fatburners met geranium extract (50mg per cap)

Totaal incl verz kosten 14.50

Dan is het idd €2 goedkoper haha. Naja ik wacht wel even :)

Vandaag van een kameraad een 100mg capsule op i.c.m. 1,5 scoop Unleash!Con van XXL. Wat in vergelijking staat van 240mg caffaine. En ik moet nu zeggen, ik ging echt lekker! Helemaal gegaan en alles kon echt een stuk zwaarder! Deze feeling is echt chill tijdens het sporten! Heb niet zoals de meeste zeggen zo'n crash... Ik ben wel moeer dan normaal maar zeker niet van ahhh crap wil niks meer doen. Voel me gewoon lekker NOG. Vooral de nadruk op nog want dit is pas de eerste keer met 100mg DMAA & 240mg caffaine.

Wat ik ik wel met door die DMAA is me eetlust erna, heb minder honger. Maar omdat ik me kcal gewoon wil werk ik het gewoon naar binnen!

[Link niet meer beschikbaar]

:)

Already sold. Maar ik ben niet echt opzoek naar Noxipro of Jack3D. Enige wat het ze'n voordeel zou hebben is de afwisseling zodat je lichaam niet aan 1 bepaalde pwo went. Verder zie ik er geen potentie in om speciaal voor die te gaan. Toch bedankt voor de tip!

Already sold. Maar ik ben niet echt opzoek naar Noxipro of Jack3D. Enige wat het ze'n voordeel zou hebben is de afwisseling zodat je lichaam niet aan 1 bepaalde pwo went. Verder zie ik er geen potentie in om speciaal voor die te gaan. Toch bedankt voor de tip!
Dat snap ik niet.
Jullie betalen 15 euro voor geranamine.
En 25 euro voor preworkout...

Voor hetzelfde geld koop je gewoon een pot noxipro bijvoorbeeld.
Waarvan zo goed als iedereen Keppel hard op gaat met de standaard dosering..

En dan reken ik niet de ellende van mengen mee, en de kosten van weegschaaltjes e.d.

Is helemaal niets verkocht, ik ben namelijk de verkoper :)

Dat snap ik niet.

En dan reken ik niet de ellende van mengen mee, en de kosten van weegschaaltjes e.d.

€15 voor 1g geranamine? Voor €15 heb ik 5g geranamine.

En mengen is geen probleem, gewoon 100mg los bij je pwo gooien en klaar. Peace of cake dus.

---------- Post toegevoegd 19 October 2013 om 17:18 ----------

Is helemaal niets verkocht, ik ben namelijk de verkoper :)

Dan heb ik niet goed gekeken haha, las in begin dat de pwo's op engel die cap's verkocht waren namelijk.

Ik denk dat dmaa als losstaand onderdeel niet eens echt super speciaal is.. Maar de blend met andere ingredienten veel meer verschil maakt.

Ik ga super hard op noxipro 1.3dmaa.
Ik ga niet echt hard op jack3d met 1.3 dmaa.

Je moet doen wat goed voelt, en als dit ook werkt, prima! Het is alleen niet goedkoper, en helemaal niet makkelijker dan gewoon een potje bewezen pwo met dmaa er al in.

En ik heb nergens gezegd dat het om 1gram ging voor 15€ ;)

Dat snap ik niet.

Ik denk dat dmaa als losstaand onderdeel niet eens echt super speciaal is.. Maar de blend met andere ingredienten veel meer verschil maakt.

Ik ga super hard op noxipro 1.3dmaa.
Ik ga niet echt hard op jack3d met 1.3 dmaa.

Je moet doen wat goed voelt, en als dit ook werkt, prima! Het is alleen niet goedkoper, en helemaal niet makkelijker dan gewoon een potje bewezen pwo met dmaa er al in.

En ik heb nergens gezegd dat het om 1gram ging voor 15€ ;)

Geranamine is al vanaf 4e te bestellen. Daarnaast is het echt niet de blend waar het aan ligt, op zichzelf is het een effectief product. Nog niet geprobeerd?

Geranamine is al vanaf 4e te bestellen. Daarnaast is het echt niet de blend waar het aan ligt, op zichzelf is het een effectief product. Nog niet geprobeerd?
Los? Nee niet geprobeerd.
Maar als dit zo zou zijn vraag ik me af waarom Oude jack3d mij weinig doet, en ik op noxipro wel hard ga

Terug
Naar boven