AndroidHealthClinic

DMAA / Geranamine

Los? Nee niet geprobeerd.
Maar als dit zo zou zijn vraag ik me af waarom Oude jack3d mij weinig doet, en ik op noxipro wel hard ga

Mss dat je op die dosis dmaa niet goed reageert. Als je losse dmaa (geranamine) 40-80mg doseert voor je training en verder niks, reken maar dat je een goede training weg zet :p
Ik doe normaal tussen sets rond de 2 minuten rust. Toen ik voor mijn training rond de 40-50mg geranamine op had (verder niks) deed ik hooguit 30 seconde rust.. Ik had echt enorm veel energie en bleef maar gaan
toename in kracht weet ik niet meer helaas

Hebben jullie geen crash na jullie workout met dmaa?

Ik dacht dat het juist dmaa was in noxipro dat de crash gaf?
Of kan je iets aan die crash doen?

Ik had wel een crash na training met geranamine
Iets aan de crash doen? Handhaaf ten alle tijden deze regel: inkakken is bijpakken
Verder kan je er niet veel aan doen denk, of zorgen dat je slaapt voor de crash inslaat

Ik crash alleen maar op DMAA. Geloof het of niet, ik pak 't als ik lekker wil gaan slapen. Heb er een drug-like trip op, wat niet zo gek is aangezien het dezelfde structuur heeft als amfetamine. Als ik 't neem ben ik binnen een halfuur totaal lam, zijn m'n spieren helemaal slap, klopt m'n hart als de neten en krijg ik vage gedachten/dromen.

Ik crash alleen maar op DMAA. Geloof het of niet, ik pak 't als ik lekker wil gaan slapen. Heb er een drug-like trip op, wat niet zo gek is aangezien het dezelfde structuur heeft als amfetamine. Als ik 't neem ben ik binnen een halfuur totaal lam, zijn m'n spieren helemaal slap, klopt m'n hart als de neten en krijg ik vage gedachten/dromen.

not sherrif srs

Srs. Had het al op Noxipro, dacht dat ik gewoon teveel had genomen. Laatst 1g DMAA gekocht, lag 4 uur lang met een dekentje op de bank te trippen in m'n slaap.
Nu neem ik 't soms als ik lekker wil pitten.

Hahaha leip. Dus als je dat neemt val je half uurtje daarna in slaap?

Vriendin heeft gister voor het eerst noxipro geprobeert.
Goeie workout gehad. Anderhalf uur trainen.. Na thuiskomst begon ze in te kakken. 40 minuten later lag ze met de hond op schoot in foetus houding te slapen op de bank..

Ja je crasht op dmaa pwo's.

Als ik laat train en ik ga slapen zodra ik crash word ik de volgende ochtend best trillend en onrustig wakker..
Sterker nog. Ik zit nu met tril poten e.d. op de bank en ben net wakker, na gister 2 scheppen noxipro rond 5 uur smiddags.
Pilletje ripped! Erin (300mg caffeine) 20 minuten daarna een whey shake. En dan is het grotendeels weer weg, ben ik weer wakker en heb ik een prima humeur.
Ik zit nu in best zware cut periode (wil nog een kilo of 5 a 6 eraf hebben), op deze manier gaat dat als een idioot!!

Vergelijk het me speed, alleen werkt het een stuk sneller uit gevoelsmatig.

• Topic Starter Topic Starter
Iedereen reageert er toch anders op. Ik ga goed op Unleash!Con waar 240mg caf inzit en 100mg dmaa. Me crash valt echt mee hoor! Denk als je een goeie knetter draaid dat het dan wel lekker is!

Vind die zogenaamde crash zeker niet vervelend, gewoon een goed gevoel, wat vermoeider maar zeker niet dat ik me ogen niet kan openhouden. beetje mellow gevoel

Srs. Had het al op Noxipro, dacht dat ik gewoon teveel had genomen. Laatst 1g DMAA gekocht, lag 4 uur lang met een dekentje op de bank te trippen in m'n slaap.
Nu neem ik 't soms als ik lekker wil pitten.
dat is chemische reactie wanneer dmaa in aanraking komt met een piemolzuiger

Crash is nadelig de volgende dag. Heb je het ervoor over, ga er dan voor.

echt troep dat dmaa/geranamine koop dan wat efedrine als je graag een goeie pre workout wilt

de volgende dag?

hoeveel moet je daar dan niet voor gebruiken?

Als ik na mijn avond eten ga trainen en er 2 scheppen noxipro in stop..
Tijdens me crash in slaapvalt heb ik het sochtends echt wel zwaar met opstaan en wakker worden..

Als ik na mijn avond eten ga trainen en er 2 scheppen noxipro in stop..
Tijdens me crash in slaapvalt heb ik het sochtends echt wel zwaar met opstaan en wakker worden..

Misschien ook niet handig he, 2 scheppen en kort op het slapen??? en dat licht zeker niet alleen aan de dmaa maar ook aan de caffeine die je naar binnen jaagt

Terug
Naar boven