AndroidHealthClinic

Doe ik teveel?

  • Topic starter Se84
  • Startdatum
  • Reacties 40
  • Weergaven 2K
  • Volgers 8

Bezoekers in dit topic

Se84

Novice
Lid geworden
30 mei 2019
Berichten
17
Waardering
3
Lengte
1m80
Massa
78kg
hoi,

zie Foto’s

Wat kan er uit? Hoeveel oefeningen zijn genoeg? Wat is beter 3x8 zwaar? Of 3x12 wat lichter pakken?. Met welk boek je meer spierwinst?

Ik doe ze momenteel allemaal 3x8

2EA7CF53-0719-4767-AB08-0D12FD2623EC.png


387B0125-396F-44EA-BBA7-A28323BE0BFA.png


79A9B84E-F61D-4A86-9D08-9438FC4A1B8C.png
 
:roflol:

Is dat hoe jij je schema ziet?
 
Niet goed he hmm dacht ik al kan je mij wat tips geven?.
 
Ik train 6 dagen in de week en pak elke dag na een korte warming up meteen de big 4 oefeningen, deadlift, squad, barbell front press en bench press is dit slim om 6x in de week deze oefeningen te doen?.
 
Hoeveel trainingservaring heb je?
 
Ik train 6 dagen in de week en pak elke dag na een korte warming up meteen de big 4 oefeningen, deadlift, squad, barbell front press en bench press is dit slim om 6x in de week deze oefeningen te doen?.
Ik denk dat het slim is om een bestaand schema te volgen. Zes keer per week is helemaal niet nodig en zal je herstel en progressie alleen maar in de weg zitten. Lift 3x per week, wordt elke training sterker op de grote lifts, eet niet als een asshole en maak je beginnersgains. Binnen een paar maanden staat er al een heel ander persoon voor je als je in de spiegel kijkt.

Hoeveel trainingservaring heb je?
Zie topic: https://forum.bodybuilding.nl/topics/buikje-weg-en-tegelijk-groot-worden.421872/
 
Hmmm paar weken ik vind het makkelijk om via die foto’s te trainen, wil graag weten welke foto’s ik beter kan verwijderen en welke niet. Doe ik teveel of juist te weinig?
 
Kun je misschien gewoon in tekst je schema posten? Dat maakt het wat overzichtelijker dan al die afbeeldingen.
 
Kun je misschien gewoon in tekst je schema posten? Dat maakt het wat overzichtelijker dan al die afbeeldingen.

Ik volg die foto’s van boven naar beneden van links naar rechts en dat allemaal 3x8 zo zwaar ik het aankan
 
Ik volg die foto’s van boven naar beneden van links naar rechts en dat allemaal 3x8 zo zwaar ik het aankan
Ja dat had ik gelezen. Jij mijn post niet zo te zien.
 
Ja dat had ik gelezen. Jij mijn post niet zo te zien.

Sorry heb geen schema, alleen die foto’s en me spullen op de zolder that is it
 
Sorry heb geen schema, alleen die foto’s en me spullen op de zolder that is it
Je begrijpt me niet. Je kunt toch gewoon uittypen wat je doet, ik zit te scrollen en zoomen om die foto's te zien, heb ik geen zin in.
 
Je begrijpt me niet. Je kunt toch gewoon uittypen wat je doet, ik zit te scrollen en zoomen om die foto's te zien, heb ik geen zin in.

Hmmm dat gaat moelijk worden omdat ik de namen van die oefeningen niet weet heb deze foto’s van het internet alles wat rood is op die foto’s zijn de spieren welk ik train
 
Ik heb het idee dat ik tegen een muur aan het lullen ben. Nou succes!
 
Hmmm dat gaat moelijk worden omdat ik de namen van die oefeningen niet weet heb deze foto’s van het internet alles wat rood is op die foto’s zijn de spieren welk ik train
Lijkt erop dat het uit Frédéric Delaviers Strength Training Anatomy komt. :)
 
Ik heb het idee dat ik tegen een muur aan het lullen ben. Nou succes!

Lol ben jij ook een beginner ofzo? Je kan toch aan die foto’s zien welke spier je traint of niet soms? De namen ervan zijn niet belangrijk ik pak ze allemaal van links naar rechts en zo naar beneden en alles doe ik 3x8
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Lol ben jij ook een beginner ofzo? Je kan toch aan die foto’s zien welke spier je traint of niet soms? De namen ervan zijn niet belangrijk ik pak ze allemaal van links naar rechts en zo naar beneden en alles doe ik 3x8
Je leest niet. Starx6673 geeft goed advies voor een schema om mee te starten.
 
Lol ben jij ook een beginner ofzo? Je kan toch aan die foto’s zien welke spier je traint of niet soms? De namen ervan zijn niet belangrijk ik pak ze allemaal van links naar rechts en zo naar beneden en alles doe ik 3x8
Ik zal mezelf maar quoten omdat het volledig langs je heen lijkt te gaan allemaal:

Ik denk dat het slim is om een bestaand schema te volgen. Zes keer per week is helemaal niet nodig en zal je herstel en progressie alleen maar in de weg zitten. Lift 3x per week, wordt elke training sterker op de grote lifts, eet niet als een asshole en maak je beginnersgains. Binnen een paar maanden staat er al een heel ander persoon voor je als je in de spiegel kijkt.

Met andere woorden: je huidige pictoschema is ruk.
 
Je leest niet. Starx6673 geeft goed advies voor een schema om mee te starten.


Dat had ik al gelezen, ik vind het alleen makkelijker als ik me foto’s volg wil graag weten welke ik ervan kan verwijderen omdat ze overbodig zijn bv om mijn schema iets kleiner te maken heb namelijk soms het gevoel dat ok te veel train. Bv foto’s maandag foto 5 en 8 verwijderen?
 
Back
Naar boven