MuscleMeat

Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een andere sport?

Peiling Peiling Doe jij aan krachttraining/fitness/bb ter ondersteuning van een bepaalde sport?

• Ja, ik doe namelijk aan deze sport:

Stemmen: 122 31,5%
  • Nee, puur voor mezelf om sterker of breder te worden

Stemmen: 240 62,0%
  • Ik ben powerlifter , strongman of gewichtheffer

Stemmen: 25 6,5%

• Totaal stemmers
    387
Status
Niet open voor verdere reacties.
Squatten met een knieblessure of nadat je genezen was???
Van squatten krijg ik altijd last van mijn knieen...
Ik heb kraakbeenproblemen. Met als gevolg dat ik jarenlang verkeerd heb gelopen wat een verschil in omvang van 5 cm opleverde van mijn benen. Toen kwam ik dus in aanraking met de fysio die mij aan het squatten hielp. Uit interesse ben ik me er in gaan verdiepen, waardoor ik nu mijn hele lichaam train ;)

Heb maar op ja gestemd. Ik train de laatste tijd wat meer om in de toekomst wat MMA partijen te draaien, niet dat ik er ooit in zal doorbreken, maar gewoon omdat ik het een vette sport vind. Train de laatste tijd alleen met gewichten wat onregelmatig, maar dat kan ik binnekort mooi weer oppakken aangezien ik nu zomervakantie heb :P

Ik train voor mezelf, voor ondersteuning voor het dansen en omdat ik niet stil kan zitten :D

Nope,
Alleen omdat ik er verslaaft aan ben:p

gewoon omdat ik hyperactief ben zeker.. :d

Ja, ik dans wedstrijden en gebruik de trainingen in de sportschool als ondersteuning. Dus veel coördinatie, stabiliteit, maar ook kracht en lenigheid. Hulde aan de BOSU-bal! Gebruiken de BBers hier trouwens ook weleens Bosu's in hun training?

ik trainde eerst omdat ik het leger in wou.
maar dat gaat nu niet meer door.
toen trainde ik voor de lol.
en doe sinds kort aan aikidodus train ik daar voor.
je heb daar dan wel geen spierkracht voor nodig.maar toch.

Ja, ik dans wedstrijden en gebruik de trainingen in de sportschool als ondersteuning. Dus veel coördinatie, stabiliteit, maar ook kracht en lenigheid. Hulde aan de BOSU-bal! Gebruiken de bodybuilders hier trouwens ook weleens Bosu's in hun training?

nee, vind ik onzin. Alsof jezelf op een bal zetten meer gaat opleveren dan squatten of deadliften.

Ja, om beter te zijn in judo.
En als ik enkel judo en lopen zou doen zou ik er maar slapjes bij staan... :D

ja , ik doe aan kogelstoten en discuswerpen.

Ja, ik dans wedstrijden en gebruik de trainingen in de sportschool als ondersteuning. Dus veel coördinatie, stabiliteit, maar ook kracht en lenigheid. Hulde aan de BOSU-bal! Gebruiken de bodybuilders hier trouwens ook weleens Bosu's in hun training?

Sinds ik Bosu's gebruik maak ik de beste gains van mn leven.

Eerst enkel powerlifting, nu ondersteunend voor boksen

Ja voor sprinten

Daarnaast heb ik het afgelopen jaar ook veel gefietst ( racefiets ) en dat gaat me ook wel erg goed af enkel is dat niet echt voor de massa :P

Laatst bewerkt:
ik heb het 4 maand gecombineerd met voetbal maar met nu gestopt met voetbal en ga met bb

Op dit moment eigenlijk voor niets , meer voor de estethische fysiek. Maar ben van plan na mijn ooroperatie weer te gaan zwemmen en hopelijk heeft krachttraining daar een goed effect op :)

Doe voetbal, niet echt ter ondersteuning.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven