XXL Nutrition

doel: - 20 kg in 1 jaar

110 gram havermout 's morgens vind ik veel voor in de cut.. Ik zelf pak rond de tijd van je soep een Protein Pancake.. (is rond de 200 kcal).

20 kg kwijtraken in 1 jaar moet kunnen. Zelf ben ik ooit 28 kwijtgeraakt in precies 1 jaar, maar dit was wel met extreem veel trainen en slecht eten (te weinig -> starvation mode). Resultaat was er wel uiteindelijk.

• Topic Starter Topic Starter
mijn foto's :o:o

2415sew.jpg

29ei0zb.jpg

---------- Toegevoegd om 12:15 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:14 ----------

de training ging lekker deze morgen tot..............een flinke kramp in mijn been. Iets te betekenen?

voeding gaat goed enkel serieus get gevoel dat ik geen suiker meer binnen krijg...zal even afkicken zijn van de suiker

lap............400gr verdikt

---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:43 ----------

Volgens de weegschaal zou ik morgen weer gewicht bij hebben. Wat doe ik verkeerd?

lap............400gr verdikt ---------- Toegevoegd om 17:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:43 ---------- Volgens de weegschaal zou ik morgen weer gewicht bij hebben. Wat doe ik verkeerd?

Als jij alles precies afweegt en ernaast niet snoept zou je toch echt afgevallen moeten zijn. Ben je wel eerlijk tegen jezelf?

Misschien 100 Gr vet verloren en 500 ml extra gedronken?lijkt me sterk dat die 400 Gr vet is

Hoeveel kcals zit je onder je onderhoud?
Bij een erg hoog vetpercentage kun je best een groter tekort creëren dan de standaard 500 kcals.;)

Hoeveel kcals zit je onder je onderhoud?
Bij een erg hoog vetpercentage kun je best een groter tekort creëren dan de standaard 500 kcals.;)

daar kan ik niet op antwoorden...

ik heb dit schema gekregen in de fitness na meting en het wegen.

---------- Toegevoegd om 17:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:46 ----------

Vanavond krijg ik mijn eetschema

---------- Toegevoegd om 19:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Mltd1 200ml fruitsap
110gr havermout
300ml halfvolle melk

Mltd2. 0,5liter magere soep
70gr lichtbruin brood
80 gr kip

Mltd3. 140gr ananas op eigen sap
250gr witte rijst gekookt
100gr kip
Eetlepel olijfolie

Mltd4. 1 banaan
30gr pure whey performance

Mltd5. 150gr groente gekookt
250gr rijst
150 biefstuk gegrild
1 eetlp olijfolie

Mltd6. 30gr pure whey

Mltd7. 300gr magere platte kaas

---------- Toegevoegd om 19:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

2803 kcal
29,5% eiwit
55,8% koolh
14,8% vet

ahum....eventjes alles in Myfitnesspal geplaatst zonder maaltijd 5,6 en 7.....van de 2803 Kcal heb ik er nu al 2026 kcal gegeten :eek:.....
een foutje van de fitnessverantwoordelijke?
250gr rijst =882 kcal........ en ik moet er 2*250 gr eten

ahum....eventjes alles in Myfitnesspal geplaatst zonder maaltijd 5,6 en 7.....van de 2803 Kcal heb ik er nu al 2026 kcal gegeten :eek:.....
een foutje van de fitnessverantwoordelijke?
250gr rijst =882 kcal........ en ik moet er 2*250 gr eten
250 gram gekookt of 250 ongekookt?
Als je 100 gram rijst afweegt bevat dit X kcals. Na het koken weegt het ongeveer 250 gram en bevat het nog steeds X kcals.
Waarschijnlijk weeg jij 250 gram ongekookt af.

neen 250gr gekookt

raar.....daar zit de fout dus.
Myfitnesspal rekend de kcal voor ongekookte rijst

weeral 100gr bij deze morgen...........ik zie het bijna niet meer zitten

Probeer anders een low carb dieet sinds je genoeg vet hebt?

haal er gewoon weer 300 kcal af. je zit nog te hoog

Fruitsap, ananas uit blik, 110g havermout, dat gaat allemaal niet helpen als je af wil vallen. Bovendien moet je niet elke dag op de weegschaal gaan staan want dan maak je jezelf gek; eens per week is genoeg om vooruitgang/achteruitgang te zien.

In de fitness hebben gemiddelde activiteit genomen = 3403 kca, mijn schema is uitgerekend op 2803 kcal.

Wanneer ik uitreken op lichte activiteit kom ik op 2993 kcal.
Wanneer ik dus wil afvallen ga ik dus best rond de 2500 gaan eten.
Of heb ik het mis?

Die berekeningen zijn berucht onbetrouwbaar. Jij wilt 20 kg afvallen in een jaar; zeg een halve kilo per week. Je verlaagt je schema tot je een halve kilo per week afvalt. Misschien is dat op 2500 kcal, misschien op 1800 per dag

Terug
Naar boven