Fitness Seller

doel: - 20 kg in 1 jaar

Bezoekers in dit topic

Ja dat gaat je zeker die boost geven die je nodig hebt?
Als je niet tevreden bent moet je harder werken , als in minder eten en/of meer sporten.

Geen weg eromheen.

Ik ben gestart op 2800kcal per dag en ik zit nu op 2100kcal....

Ik dacht dat de stacker 4 zou helpen. Na de eerste dag gebruik geen ander gevoel dan anders
 
Wanneer ik nu mijn eiwitten verminderen, ga ik dan niet vlugger gewicht verliezen, wat mijn doel is?
 
Als het alleen om gewicht verminderen gaat niet meer eten of drinken in het geheel!

Als het om goed, gezond en langdurig gewicht verliezen gaat dan zijn alle tips al gegeven en komt het aan op doorzettingsvermogen.

Geduld is ook handig, ik ben ook al wat plateau's tegen gekomen. Maar nu vanaf vorig jaar juni ook iets meer dan 12kg kwijt. Ja dit had sneller gekund, maar genieten van het leven is ook belangrijk voor me!

Sterkte, en niet te snel je koppie laten hangen
 
weeral 100gr bij deze morgen...........ik zie het bijna niet meer zitten

MAN THE FUCK UP met deze instelling zul je het niet halen. Je hebt een doel en een plan en wat die weegschaal
ook zegt je blijft doorgaan tot je je doel bereikt hebt! Val je niet af dan verlaag je je kcal of verhoog je je cardio.

Maar ik zie inmiddels dat je al -6kg bent afgevallen dus ga zo door! Wou toch nog even op je reactie reageren.
 
Weegschaal op 110kg. Ik voel mij ook strakker en sterker worden.
Voeding : 35% vet. 35% eiwi . 30%kh
 
Eerdere reacties: indien niet tevreden, minderen in kcal
 
Nie veel.
Eens terug gekeken op myfitnesspal en had toch de beste results op 2000kcal per dag.
 
Nie veel.
Eens terug gekeken op myfitnesspal en had toch de beste results op 2000kcal per dag.

Als je in die 2 maanden niks af bent gevallen heb je je gewoon niet aan je schema gehouden.
 
TIP: Maak een goede periodisering! leg de nadruk op afvallen met veel cardio maar doe ook bijvoorbeeld krachttraining. In jouw geval zou ik gebruikmaken van krachttraining op uithoudingsvermogen in plaats van "bodybuilding" style training. Denk hierbij aan circuits met bewegingen die veel spieren in één beweging gebruiken bv: Squats, pushups, Situps etc. CrossFit, Kettlebel of TRX kunnen goede hulpmiddelen zijn, beetje het Bootcamp idee.
 
Heb ook nog wat opzoeking gedaan en het endomorftype moet blijkbaar koolydraten vermijden.
In hoeverre passen groenten en fruit in een schema?

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

Ivm de krachttraing, het schema dat ik in de fitness kreeg gaat enkel over kt met de toestellen voor de verschillende spiergroepen
 
Laatst bewerkt:
TIP: Maak een goede periodisering! leg de nadruk op afvallen met veel cardio maar doe ook bijvoorbeeld krachttraining. In jouw geval zou ik gebruikmaken van krachttraining op uithoudingsvermogen in plaats van "bodybuilding" style training. Denk hierbij aan circuits met bewegingen die veel spieren in één beweging gebruiken bv: Squats, pushups, Situps etc. CrossFit, Kettlebel of TRX kunnen goede hulpmiddelen zijn, beetje het Bootcamp idee.

Cardio is echt onzin.. nergens voor nodig.. zeker niet met huidige vetpercentage.. zorg gewoon dat je een calorie-verschil creëert van 500 kcal. Zorg verder gewoon voor 1 g vet per kg lichaamsgewicht en 1,8-2 g eiwit per kg lichaamsgewicht.. rest koolhydraten. Als je dit doet op 2000 kcal moet je afvallen met jouw stats.. als je niet afvalt moet je eens eerlijk in de spiegel kijken en jezelf afvragen of je je wel aan je schema hebt gehouden.. dat vraag ik me af.
 
Ik ben zwaar gebouwd ( schouders ed ) mijn vrouw vreest ervoor wanneer ik teveel kt doe ik nog breeder ga worden. Is haar vrees tetecht?
 
Ik ben zwaar gebouwd ( schouders ed ) mijn vrouw vreest ervoor wanneer ik teveel kt doe ik nog breeder ga worden. Is haar vrees tetecht?

je vrouw is bang dat je van wat meer krachttraining to breed word?


i dont even..... vrouwen....


nee dat is niet terecht, je zal niet opeens een mega bodybuilder worden van wat meer KT.



bang zijn dat je te breed word van KT is net als zeggen dat je niet naar school wil omdat je bang bent om te slim te worden.
 
Ik ben zwaar gebouwd ( schouders ed ) mijn vrouw vreest ervoor wanneer ik teveel kt doe ik nog breeder ga worden. Is haar vrees tetecht?

Als je zo snel breed zou worden zouden dit soort fora niet bestaan.

Als je in een kcal deficit zit moet je geen cardio gaan doen. Dat werkt averechts, je BMR zal zich omlaag bijstellen en ook al compenseer je dat verschil met de calorieen die je verbrand hebt tijdens de cardio, is het dubbel werk en zal het je op niet cardio dagen tegen gaan werken.

Let niet teveel op de weegschaal, de lege vetcellen kunnen in sommige gevallen water opnemen en omdat je in een kcal deficit zit zal je cortisol niveau hoger zijn waardoor je water vast houd. Dus het kan zo maar zijn dat je een tijd het idee hebt dat er niets gebeurd en dan opeens wordt je de volgende dag wakker met een significant verschil.

Let voor al op de spiegel en hoe je kleren zitten. Je kan een huidplooi meter kopen (Accu Measure ofzo cheap iig) en je de dikte van je huidplooien in de gaten te houden.
 
Als je zo snel breed zou worden zouden dit soort fora niet bestaan.

Als je in een kcal deficit zit moet je geen cardio gaan doen. Dat werkt averechts, je BMR zal zich omlaag bijstellen en ook al compenseer je dat verschil met de calorieen die je verbrand hebt tijdens de cardio, is het dubbel werk en zal het je op niet cardio dagen tegen gaan werken.

Let niet teveel op de weegschaal, de lege vetcellen kunnen in sommige gevallen water opnemen en omdat je in een kcal deficit zit zal je cortisol niveau hoger zijn waardoor je water vast houd. Dus het kan zo maar zijn dat je een tijd het idee hebt dat er niets gebeurd en dan opeens wordt je de volgende dag wakker met een significant verschil.

Let voor al op de spiegel en hoe je kleren zitten. Je kan een huidplooi meter kopen (Accu Measure ofzo cheap iig) en je de dikte van je huidplooien in de gaten te houden.


f_113a9bea55.jpg



link pls.
 
Back
Naar boven