XXL Nutrition

doel: - 20 kg in 1 jaar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ieder lichaam scheelt dus je kan het beste zelf even goed bijhouden en mikken op die -0,5 pw
Ik zou zelf ook wat hoger in eiwit en vet gaan...
 
In de fitness hebben gemiddelde activiteit genomen = 3403 kca, mijn schema is uitgerekend op 2803 kcal.

Wanneer ik uitreken op lichte activiteit kom ik op 2993 kcal.
Wanneer ik dus wil afvallen ga ik dus best rond de 2500 gaan eten.
Of heb ik het mis?

Zou als ik jou was gewoon dus 2500Kcal per dag naar binnen gaan werken en dan op trainingsdagen voor de training nog 1 banaan als extraatje nemen, maakt je training ook nog eens beter..
 
ok. jullie tips neem ik mee. vandaag hou ik alles bij in Myfitnesspal en zet hier vanavond de gegevens

rond vetten: wanneer je kipfilet bakt in 1 eetlepel olijfolie....nemen jullie dan de kcal van die olie mee in jullie dagschema?
 
ok. wat heb ik vandaag gegeten:

54% kh
15% vet
31% eiwit

totaal van 2364 kcal

---------- Toegevoegd om 19:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:09 ----------

6u 110gr havermout
300ml halfvolle melk
200ml sinaassap

10u 70gr bruin brood
80gr gebakken kipfilet
140gr ananas

11u 3 rijstwafels

12u 100gr gebakken kip
140gr ananas
250gr gekookte rijst

15u 1 banaan
1 performance wey ( 30gr )

18u 150gr gebakken kip
150gr komkommer

20u 250gr magere kwark

22u performance whey (30gr )
 
niet bakken in olijfolie, olijfolie eigenlijk enkel koud gebruiken
ik bak alles in rijstolie (goedkoper dan olijfolie en kan beter tegen grote hitte, dus ook in orde om mee te wokken)
 
niet bakken in olijfolie, olijfolie eigenlijk enkel koud gebruiken
ik bak alles in rijstolie (goedkoper dan olijfolie en kan beter tegen grote hitte, dus ook in orde om mee te wokken)

Dit heb ik ook wel eens gehoord, waarom is dat eigenlijk? Mij werd zelfs gezegd dat olijfolie bakken kankerverwekkend zou zijn:o
 
@Ts,
vervang ananas voor zoete aardappelen,
(witte)rijst voor zilvervliesrijst/Quinoa
voeg meer (vette) vis toe aan je menu, gerookt makreel ,forel , haring, tonijn uit blik etc..
en elke dag handje vol ongezouten en ongebakken nootjes,
probeer suiker of suiker houdende produkten te ontwijken, eet max 1 stuk fruit per dag
Als olie om te bakken gebruik ik trouwens kokos olie

ik heb zelf een KH arm diet + KT gedaan (geen cardio) en in kleine 5 maanden 20 afgevallen, en ook nog een redelijke figuur aan overgehouden,

Veel succes, t zal niet meevallen, maar als de eerste 6,7 kilootjes weg zijn word motivatie alleen maar beter.
 
thx voor de tips allemaal.

gisterenavond de rijst weggelaten + goede training gedaan. Na de training nog mijn whey + 300gr magere platte kaas.

heeft allemaal geresulteerd in -800gr deze morgen
 
Ikzelf zit alweer ongeveer in hetzelfde schuitje als jij Cycleman (alweer idd maar dat is een ander verhaal :-) ).
Dit topic ga ik zeker volgen!! Succes
 
113,1 kg deze morgen

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Juist terug van de fitness. Eerst KT gedaan en dan 45min cardio. Feels good....wel wat licht gevoel van vermoeide spieren
 
Ik heb wel de indruk dat ik vlugger gewicht verlies wanneer ik s'avonds sport dan s'morgens.
20kg in een half jaar zal niet mogelijk zijn want het gaat zo traag naar beneden
 
Beste,

ik heb jammer genoeg nooit een log gehouden maar in de afgelopen 5a6 maanden ben ik van 116 naar 93kg. Dus het is zeker mogelijk. Alleen raad ik je wel af om te vaak op de weegschaal te gaan. Ik heb tijden gehad dat ik in twee geen verschil zag op de weegschaal en dan in de 4e week wel grote vermindering. Laat je aub niet misleiden en gek maken door je weegschaal.

Ik las net dat je last had van je knie. Dit kan waarschijnlijk aan je cardio liggen. Wanneer je overgewicht hebt en je gebruikt bijv de loopband dan kan je al snel last van je knie krijgen omdat een loopband geen natuurlijke demping heeft. Ik zelf heb in de eerste drie/vier maanden alleen de cross apparaat gebruikt en daarna pas de loopband.

Ik weet hoe moeilijk het kan zijn maar ook hoe makkelijk het eigenlijk is ;)

Ps; voordat ik begon heb ik het boek "Burn the Fat, Feed the Muscle" van Tom Venuto gelezen.
 
110 gram havermout 's morgens vind ik veel voor in de cut.. Ik zelf pak rond de tijd van je soep een Protein Pancake.. (is rond de 200 kcal).
Waarom is dat veel voor in de cut? Zolang het maar past. Ik eet 60gr brinta en 60gr bambix in de cut. Vet vliegt eraf en vvm stijgt zelfs. En nee ik ben geen newbee :) ---------- Toegevoegd om 06:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:25 ----------
Ieder lichaam scheelt dus je kan het beste zelf even goed bijhouden en mikken op die -0,5 pw Ik zou zelf ook wat hoger in eiwit en vet gaan...
Met een dusdanig vetpercentage mag je wel hoger mikken als -0,5 per week. @ TS: laat je geregeld metingen doen? Lijkt me een goed idee zodat je kunt bepalen of je goed onderweg bent. Alleen wegen is een slechte indicatie.
Ben je niet in de mogelijkheid om vetmetingen te laten doen dan zou je bijv ook je taille op kunnen meten. Zo deed ik het ook een tijdje. Op de weegschaal verloor ik maar 0,3 ofzo maar daarintegen aardig wat cm's op mijn taille. Dus op het eerste gezicht kan je gewichtsafname weinig lijken maar je vvm kan net zo goed gestegen zijn. Eet je wel eens boven onderhoud, een zogenaamde reefeed?
 
Deze morgen 112,8. Ik heb zopas wat gelezen over macronutrienten en ga dus voor de volgende verhouding gaan
25% kh
40% eiwit
35% vet

---------- Toegevoegd om 20:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:17 ----------

Maar hoe begin je eraan?
 
Voeding vandaag:
2240kcal
32% kh. 28% vet. 40% eiwit

Ontbijt:
110gr havermout
300ml soya melk

10u:
Banaan+whey

12u:
150gr wokgroenten
332gr zuiver gemalen biefstuk
20gr rijstolie
200gr aardappelen

15u:
125gr kalkoenfilet + whey

18u:
150gr kipfilet
15gr rijstolie

20u:
250gr kwark
 
het gaat voor mij toch wat te traag :-)

vandaag gestart met Stacker 4 Ephedra Free ter ondersteuning
 
het gaat voor mij toch wat te traag :-)

vandaag gestart met Stacker 4 Ephedra Free ter ondersteuning
Ja dat gaat je zeker die boost geven die je nodig hebt?
Als je niet tevreden bent moet je harder werken , als in minder eten en/of meer sporten.

Geen weg eromheen.
 
Back
Naar boven