Fitness Seller

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Home workout - Armen/kuiten (6 mei 2020).
Dumbell curls 4x10x19kg
Pinwheel curls 4x12x19kg
Dumbell concentration curls 4x12x15kg

Gaint set: 4 sets
Lying DB extensions 10x18kg
Banded pushdowns 12x35kg
Banded overhead extensions AMRAP x 25kg

Superset: 4 sets
DB kickbacks 15x12kg
DB hammer curls 15-20x12kg

Standing calf raises (10 reps, 10 sec iso hold en herhaal tot falen) set 1: 48 reps x 27,5kg, set 2: 35 reps x 27,5kg, set 3: 30 reps x 27,5kg, set 4: 25 x 27,5kg

Laatst bewerkt:
Iemand trouwens enig idee waar ik nog aan haltersteunen squat/bench rack kan komen? Op internet lijkt elke fitness website uitverkocht te zijn...

ik wil toch wat meer mogelijkheden met trainen als blijkt dat de sportscholen tot 1 september gesloten blijven.

Iemand trouwens enig idee waar ik nog aan haltersteunen squat/bench rack kan komen? Op internet lijkt elke fitness website uitverkocht te zijn...

ik wil toch wat meer mogelijkheden met trainen als blijkt dat de sportscholen tot 1 september gesloten blijven.
Geen kans. Misschien amazon.

• fitness seller in de gaten houden, komt regelmatig wat online
  • marktplaats, maar daar zijn woekerprijzen
  • online veilingen, gaan toch wel wat sportscholen failliet nu

Home workout - Rug, rear delt (8 mei 2020).
Wide grip pullups 14x101kg, 12x101kg, 9x101kg, 8x101kg
Banded pullups (2x close) 11, 10 (2x neutral) 10, 9 (25kg band)
Banded db row 4x15x27kg + 35kg band
Pendlay row 4x20x60kg

GAINT SET: 3 sets
Banded pullovers 15x25kg
Banded low row 12x35kg
Banded shrugs 12x45kg

SUPERSET: 3 sets
Banded facepulls 20x25kg
Band pull aparts 25x15kg

Home workout - Chest/Delts (9 mei 2020).
Chest challenge gaint set (3 sets)
A1 DB banded press 12x20kg dbs x 35kg band
A2 Banded press 12x35kg band
A3 DB press AMRAP bottom half only 35, 26, 22

OHP 3 x AMRAP x 60kg (15, 12, 10)

Banded pushups 3 sets x AMRAP x 25kg band
(15, 13, 11)

SUPERSET: 3 sets
DB side lateral raises 15x16kg
DB side lateral raises (bottom half, 2 sec pauze bovenin) AMRAP x 4kg (18, 16, 15)

Dumbell banded chest flys 3x AMRAP x20kg x 15kg band (15, 13, 12)

Deadstop DB Hex press 3x20kg x AMRAP (18, 16, 14)

Single hand banded side lateral raises 4x15x15kg

Gister was echt het dieptepunt kwa motivatie, ik heb het helemaal gehad met die k*t homeworkouts.

Het komt eigenlijk nooit voor dat ik geen zin heb om te trainen, maar nu ben ik op dat punt belandt. Normaal moet ik mezelf er toe zetten om een rustdag te nemen om niet overtraint te raken.

Ik wacht de persconferentie nog af van 12 mei en anders ga ik toch eens kijken om de tijd dat het hier gesloten blijft te overbruggen in een gym in Duitsland, aangezien het daar nu wel geopend is. Geluk dat ik kort op de grens woon en het blijft goedkoper dan investeren in een home gym.

Gister was echt het dieptepunt kwa motivatie, ik heb het helemaal gehad met die k*t homeworkouts.

Het komt eigenlijk nooit voor dat ik geen zin heb om te trainen, maar nu ben ik op dat punt belandt. Normaal moet ik mezelf er toe zetten om een rustdag te nemen om niet overtraint te raken.

Ik wacht de persconferentie nog af van 12 mei en anders ga ik toch eens kijken om de tijd dat het hier gesloten blijft te overbruggen in een gym in Duitsland, aangezien het daar nu wel geopend is. Geluk dat ik kort op de grens woon en het blijft goedkoper dan investeren in een home gym.
Knap hoe je tot nu toe gewerkt hebt. Kunnen meesten puntje aan zuigen. Fijn dat wij in duitsland welkom zijn.

Knap hoe je tot nu toe gewerkt hebt. Kunnen meesten puntje aan zuigen. Fijn dat wij in duitsland welkom zijn.
Thanks man en inderdaad geluk dat we op de grens wonen. Ben al blij dat ik vrijwel alles heb kunnen onderhouden, maar het moet ook niet veel langer gaan duren. Zou zonde zijn als je weer moet opstarten met een hele achterstand ook al ben je met spiergeheugen vrij snel terug waar je was.

Ik ben benieuwd hoe m’n kracht de eerste paar keren zal zijn, niet gelijk te gek beginnen voordat ik me wat afscheur:roflol:

Terug is het ijzer paradijs en geen homeworkouts meer! Helaas nog geen platinumgym, maar deze gym in Duitsland is niet verkeerd. Heel veel gym80 apparatuur en ruim voldoende keuze uit oefeningen voor elke spiergroep. Dumbells gingen volgens mij tot 60kg, not sure morgen eens goed kijken haha. Vandaag voor niks mogen trainen en morgen eens kijken voor een abonnement om de tijd te overbruggen. Vooralsnog even rustig begonnen na z’n lange tijd het zekere voor het onzekere genomen, geen zin gelijk de eerste week iets af te scheuren of blesseren. Beleid in Duitsland is om je training in 60 min af te ronden, maar ze deden gelukkig niet moeilijk als het langer was (waarschijnlijk omdat het niet druk was)

BENEN (11 mei 2020)
Lying hamstring curl 4x8x85kg+ 5 partials
Front Squats (opbouwen totdat 8 reps niet meer lukt) 8x60kg, 8x100kg, 8x120kg, 8x140kg, 6x150kg
45 graden Leg press 15x160kg, 15x200kg, 15x230kg, 2x15x260kg
Barbell stiff legged deadlift 4x10x120kg (kon zwaarder, maar straps vergeten)
Adductor machine 15x80kg, 15x100kg, 12x120kg, 10x135kg (holyshit gym80 adductor machine is heavy)
Calf raises in legpress 4x10x150kg (laatste set ds 10x75kg, iedere rep 1 sec vasthouden)

Ik zag het al, gym zag er inderdaad niet verkeerd uit!

Terug is het ijzer paradijs en geen homeworkouts meer! Helaas nog geen platinumgym, maar deze gym in Duitsland is niet verkeerd. Heel veel gym80 apparatuur en ruim voldoende keuze uit oefeningen voor elke spiergroep. Dumbells gingen volgens mij tot 60kg, not sure morgen eens goed kijken haha. Vandaag voor niks mogen trainen en morgen eens kijken voor een abonnement om de tijd te overbruggen. Vooralsnog even rustig begonnen na z’n lange tijd het zekere voor het onzekere genomen, geen zin gelijk de eerste week iets af te scheuren of blesseren. Beleid in Duitsland is om je training in 60 min af te ronden, maar ze deden gelukkig niet moeilijk als het langer was (waarschijnlijk omdat het niet druk was)

BENEN (11 mei 2020)
Lying hamstring curl 4x8x85kg+ 5 partials
Front Squats (opbouwen totdat 8 reps niet meer lukt) 8x60kg, 8x100kg, 8x120kg, 8x140kg, 6x150kg
45 graden Leg press 15x160kg, 15x200kg, 15x230kg, 2x15x260kg
Barbell stiff legged deadlift 4x10x120kg (kon zwaarder, maar straps vergeten)
Adductor machine 15x80kg, 15x100kg, 12x120kg, 10x135kg (holyshit gym80 adductor machine is heavy)
Calf raises in legpress 4x10x150kg (laatste set ds 10x75kg, iedere rep 1 sec vasthouden)
Welke gym is dat?

Ja is echt een mega gym, hadden serieus 3-4 van dezelfde apparaten legpresses, chest flys, curl machines in viervoud etc.

Cardio zaal, groepsleszaal, een zaal
met machines, een zaal met losse barbells/dumbells en plate loaded machines en nog een ruimte met buik apparatuur / TRX-workouts / kettebels.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven