Fitness Seller

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Shape is nog steeds super man!
Thanks maat, ik denk dat ik gewoon moet accepteren dat het niet altijd in een stijgende lijn kan gaan en al helemaal gezien de hele situatie atm kan ik blij zijn dit te kunnen vasthouden.

• Like
Waarderingen: vntl
Home workout - LEGS (21 april 2020).
(SUPERSET) 3 sets -Dumbell reverse lunge 15x40kg (30 sec rust tussen linker en rechter been)
-Split squat bodyweight (aan 1 stuk door) 10 links, 10 rechts, 8 Links, 8 rechts, 6 links, 6 rechts, 4 links, 4 rechts

(GAINTSET) 3 sets Heel elevated bb squat (2 sec onderin vasthouden) 12x60kg. Barbell squat 12x60kg.
Heel elevated bottom half squats AMRAP x BW (30, 26, 24)

Barbell Bulgarian split squats 3x15x60kg (laatste set triple ds + 8 sec iso holds tussen sets) naar weerstandsband 12x45kg, 12x bodyweight)

Quad stretch - 1 min

Barbell stiff legged banded deadlift 3x15x60kg x 45kg weerstandsbanden

Single leg standing banded leg curls 3x25x25kg

Single leg banded adductors 25x35kg, 2x20x35kg

Die gaintsets en supersets op legdays blijven nasty, zoveel bloed in je benen in een korte periode dat je rond waggelt en traplopen levensgevaarlijk wordt:o

Training van gisteren, zometeen rug.

Home workout - Arms/calves (22 april 2020).
SUPERSET 4 sets
A1 Banded triceps kickbacks 15x25kg
A2 One arm band curls 12x25kg

GAINTSET 4 sets
B1 DB triceps extensions 10x18kg (2 sec onderin vasthouden)
B2 Banded step back extensions 10x35kg (2 sec vasthouden bij volledig uitstrekken)
B3 Bent over banded extensions AMRAP x 35kg (12, 10, 8, 8)

C1 Supinated DB curls 15x16kg, 3x10x20kg,

SUPERSET
D1 Strict DB hammer curls 4x12x16kg
D2 Banded hammer curls 4x AMRAP x 25kg

E1 Standing calf raises (10 reps, 10 sec iso hold en herhaal tot falen) set 1: 40 reps x 16kg, set 2: 35 reps x 27,5kg, set 3: 30 reps x 27,5kg, set 4: 25 x 27,5kg

Home workout - Rug (23 april 2020).
Wide grip pullups 12x101kg, 10x101kg, 8x101kg, 10xbw.
Neutral grip banded pullups 12, 11, 10, 10 (25kg band)
Banded db row 4x15x27kg + 25kg band
Banded chest pulls 3x20x45kg

GAINT SET: 3 sets
Banded bb row 10x60kg + 25kg band
Banded shrugs 10x60kg + 25kg band
Banded deadlifts AMRAP x 60kg + 25kg band
(12, 10, 10)

SUPERSET: 4 sets
Facepulls 20x25kg
Band pull aparts 20x15kg

Lekkere training, lat pomp was na een aantal sets al flink aanwezig en dan is mind-muscle met de oefeningen erna ook een stuk makkelijker.

Als je deftig wat pullups doet kan je je daarna redelijk behelpen met bands. Kan zelfs iets van spierpijn krijgen. Ik ga morgen eens kijken of dat powerstation van decathlon wat is.

Hele zieke shape man!

Dit ga ik even volgen.

Hele zieke shape man!

Dit ga ik even volgen.
Thanks man! Kan niet wachten totdat de gyms weer opengaan, dan kan ik voor mezelf en de contest weer serieuze doelen stellen. Op het moment is het zoveel mogelijk vasthouden:o

• Like
Waarderingen: Onit
Thanks man! Kan niet wachten totdat de gyms weer opengaan, dan kan ik voor mezelf en de contest weer serieuze doelen stellen. Op het moment is het zoveel mogelijk vasthouden:o

Waarom kan je nu geen "serieuze" doelen stellen voor jezelf?

In deze periode kan je juist veel doelen stellen, die wellicht ook nog makkelijker haalbaar zijn. De moeilijk haalbare doelen kunnen bijdragen aan je gemoed en motivatie -> je hebt een doel in deze periode, je wilt dit doel halen en je gaat all-in!

Met het materieel waar jij over beschikt is het mogelijk goede trainingen neer te zetten. Zeker voor spierbehoud. Het is zelfs mogelijk spiermassa te kweken!

Zoals ik al zij zal ik je log volgen. Als ik dingen opmerk of verbeteringen zie zal ik dit melden. Niet je hoofd laten zakken door de omstandigheden, we gaan voor het maximale deze periode en we knallen groter en sterker de quarantaine uit!

Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, desnoods stuur je mij een privé bericht.

Als je deftig wat pullups doet kan je je daarna redelijk behelpen met bands. Kan zelfs iets van spierpijn krijgen. Ik ga morgen eens kijken of dat powerstation van decathlon wat is.
Ja, ik moet wel zeggen dat die pullups me goed doen, normaal gesproken switch ik na 3-4 weken naar een machine pulldown of een lat pulldown, maar nu wordt je dus echt geforceerd te focussen op de basis. Nooit echt sterk geweest met pullups (wss door lichaamsgewicht) maar m’n techniek en kracht op de oefening gaan nu wekelijks vooruit. Vooral nu ik me eens een keer filmde stond ik versteld dat het er niet slecht uitzag haha. Als je 3-4 sets wide grip, neutral grip en close grip doet met elke set tot falen dan kan ik je garanderen dat je de dag erna je lats en bovenrug voelt ;).

Een maat van me was gister naar decathlon, ook voor zn powerstation en vond de kwaliteit prima voor de prijs.

Ja, ik moet wel zeggen dat die pullups me goed doen, normaal gesproken switch ik na 3-4 weken naar een machine pulldown of een lat pulldown, maar nu wordt je dus echt geforceerd te focussen op de basis. Nooit echt sterk geweest met pullups (wss door lichaamsgewicht) maar m’n techniek en kracht op de oefening gaan nu wekelijks vooruit. Vooral nu ik me eens een keer filmde stond ik versteld dat het er niet slecht uitzag haha. Als je 3-4 sets wide grip, neutral grip en close grip doet met elke set tot falen dan kan ik je garanderen dat je de dag erna je lats en bovenrug voelt ;).

Een maat van me was gister naar decathlon, ook voor zn powerstation en vond de kwaliteit prima voor de prijs.
Hopelijk was het niet de laatste.

Waarom kan je nu geen "serieuze" doelen stellen voor jezelf?

In deze periode kan je juist veel doelen stellen, die wellicht ook nog makkelijker haalbaar zijn. De moeilijk haalbare doelen kunnen bijdragen aan je gemoed en motivatie -> je hebt een doel in deze periode, je wilt dit doel halen en je gaat all-in!

Met het materieel waar jij over beschikt is het mogelijk goede trainingen neer te zetten. Zeker voor spierbehoud. Het is zelfs mogelijk spiermassa te kweken!

Zoals ik al zij zal ik je log volgen. Als ik dingen opmerk of verbeteringen zie zal ik dit melden. Niet je hoofd laten zakken door de omstandigheden, we gaan voor het maximale deze periode en we knallen groter en sterker de quarantaine uit!

Als je vragen hebt kun je die altijd stellen, desnoods stuur je mij een privé bericht.
Begrijp me niet verkeerd maar, ik train ook nog gewoon met 110% inzet en ga elke set all out. Dat is ook wat ik nodig heb (voor mij is dit de uitlaatklep). Maar ik mis extreem veel om met de gewichten / oefeningen die ik nu heb progressie te boeken op hetzelfde tempo wat ik gewend ben. Met de geïmproviseerde oefeningen die ik nu doe ga ik vooruit. Maar je mist op de een of andere manier volume/volheid die wat ik normaal gewend ben. Simpelweg heavy bankdrukken, dumbell press, rows, squats in een 8-12 rep range. Het meeste ligt nu allemaal in de 15-30 rep range en dat zelfs met gaint sets waarbij ik eerst de spier voor vermoei. Genoeg om spiermassa te behouden en misschien zelfs iets wat vooruitgang te boeken, maar ik hoef niemand te vertellen dat de trainingskwaliteit er op achteruit is gegaan. Ben wel gewoon realistisch :p

Hopelijk was het niet de laatste.
Alles lijkt nu wel 200% duurder als je wil investeren in een halter gewichten of bankje ben je een kapitaal kwijt. Ik vind het niet erg om een paar 100 euro uit te geven, maar prijzen zijn belachelijk op jet moment!

Alles lijkt nu wel 200% duurder als je wil investeren in een halter gewichten of bankje ben je een kapitaal kwijt. Ik vind het niet erg om een paar 100 euro uit te geven, maar prijzen zijn belachelijk op jet moment!
Echt bizar jah. Gister gekeken voor olympische stang met wat gewichten. Gewoon belachelijk.

Heb besteld. Voor die 4 piek ga ik niet zelf slepen en kan ik daalijk meteen door naar Duitsland.

Onzettend goed fysiek man, maar dacht dat ik hier al in was? :thinking:

Begrijp me niet verkeerd maar, ik train ook nog gewoon met 110% inzet en ga elke set all out. Dat is ook wat ik nodig heb (voor mij is dit de uitlaatklep). Maar ik mis extreem veel om met de gewichten / oefeningen die ik nu heb progressie te boeken op hetzelfde tempo wat ik gewend ben. Met de geïmproviseerde oefeningen die ik nu doe ga ik vooruit. Maar je mist op de een of andere manier volume/volheid die wat ik normaal gewend ben. Simpelweg heavy bankdrukken, dumbell press, rows, squats in een 8-12 rep range. Het meeste ligt nu allemaal in de 15-30 rep range en dat zelfs met gaint sets waarbij ik eerst de spier voor vermoei. Genoeg om spiermassa te behouden en misschien zelfs iets wat vooruitgang te boeken, maar ik hoef niemand te vertellen dat de trainingskwaliteit er op achteruit is gegaan. Ben wel gewoon realistisch :p

Ik vat hem!

Eventueel de mogelijkheid om weerstandsbanden te gebruiken? Hiermee kan je een stuk meer spanning genereren en de reps omlaag gooien (doordat het zwaarder wordt).

Ik vat hem!

Eventueel de mogelijkheid om weerstandsbanden te gebruiken? Hiermee kan je een stuk meer spanning genereren en de reps omlaag gooien (doordat het zwaarder wordt).
Ik doe niets anders, check m’n trainingen maar eens die ik post :p ik heb weerstandsbanden van 15 tm 45kg en hier kan ik dan ook steeds wel mee verhogen. Vandaag bijv 10kg verhoogd met de weerstandsbanden bij dumbell press.

• Like
Waarderingen: Apw
Home workout - Chest/Delts (24 april 2020).
Chest challenge gaint set (3 sets)
A1 DB banded press 12x20kg dbs x 35kg band
A2 Banded press 12x35kg band
A3 DB press AMRAP bottom half only 28, 20, 18

Barbell OHP 16x60kg, 13x60kg, 12x60kg. (kleine pauze onderin)

Banded dips between chairs 18, 17,
(15kg band + 5kg)

Single arm band side lateral raises 4x15x15kg
(2 sec vasthouden bovenin)

SUPERSET: (3 sets)
Dumbell chest flys 12x20kg
Dumbell Hex press (20kg x AMRAP) 17, 14, 12

6 WAYS
3x AMRAP x 4kg dbs (14, 13, 12)

Pushups till failure 30 reps

Goeie training, dit keer een 35kg band gebruikt ipv 25kg op de dumbell press, voelde natuurlijk gelijk een stuk zwaarder aan. De rest van de oefeningen ook hier en daar een repje meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven