AndroidHealthClinic

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
woonde ik maar dichter bij die duitsers :(
 
Ja is echt een mega gym, hadden serieus 3-4 van dezelfde apparaten legpresses, chest flys, curl machines in viervoud etc.

Cardio zaal, groepsleszaal, een zaal
met machines, een zaal met losse barbells/dumbells en plate loaded machines en nog een ruimte met buik apparatuur / TRX-workouts / kettebels.
Jammer dat het buiten mijn route ligt. Andere kant 23 minuten enkel.. Hmm. Los maandabonnement 19.50 is niet te duur. Maandelijks opzegbaar..
 
Jammer dat het buiten mijn route ligt. Andere kant 23 minuten enkel.. Hmm. Los maandabonnement 19.50 is niet te duur. Maandelijks opzegbaar..
Precies ideaal om de tijd te overbruggen. Voor mij was het 14 minuten op de navigatie.
 
Precies ideaal om de tijd te overbruggen. Voor mij was het 14 minuten op de navigatie.
Overbruggen? Lijkt mij toch volwaardige gym waar je best progressie kan boeken.
 
Overbruggen? Lijkt mij toch volwaardige gym waar je best progressie kan boeken.
Tot dat die weer bij platinum kan trainen bedoeld die.
 
Overbruggen? Lijkt mij toch volwaardige gym waar je best progressie kan boeken.
Tuurlijk, maar zoals vntl al zegt als platinum weer open gaat ga ik daar weer naartoe natuurlijk :p
 
Woonde ik maar 15min van de grens. Meppen (d) is voor mij een uur
 
BORST/SCHOUDERS/TRICEPS (12 mei 2020)
Slight incline db press (opbouwen totdat geen 8 reps meer lukt) 8x36kg, 8x44kg, 8x50kg
Incline bb press 3x6x100kg
Paused decline bp 4x6x100kg
Machine flys 3x10x80kg
Seated shoulder press 3x10x70kg
Single arm cable side laterals 3x12x12,5kg
Reverse pec deck 3x20x70kg+ 15 sec iso hold
Rope pushdowns 3x12x65kg
Overhead v-bar cable extensions 3x10x65kg
 
Klein beetje kracht ingeleverd wat ik ook wel had verwacht na 8 weken geen optimale borsttraining te hebben gehad. Dumbells van 50kg gingen wel omhoog, maar je merkt dat de vaardigheid om “zware” dumbells te stabiliseren niet in een keer weer daar is. Ik denk dat ik wel binnen een aantal weken back on track ben kwa gewichten.
 
Lol zegt dat wel, jou dag kon volgens mij niet meer kapot he, de hele training met een big smile haha :p
giphy.gif
 
Gister rust gepakt na 2 dagen gym. Ik heb me nog steeds een partij spierpijn aan m’n benen en borst. Alleen al lopen is een hel laat staan op de wc zitten. Binnenkant van m’n bovenbenen (adductors) zijn helemaal gefrituurd, voor mensen die bekend zijn met flinke spierpijn op de plek begrijpen hoe je er dan bijloopt :roflol: 🦆

Vanavond staat rug en wat biceps/buik op de planning. Eigenlijk was ik van plan de deadliften maar dat moet ik nog even bekijken met m’n benen :p zal vanavond de training loggen.
 
RUG/BICEPS/BUIK (14 mei 2020)
One arm bb row 3x8x50kg
T-bar row 3x8x75kg
Lat pulldowns (wide) 3x10x100kg
Lat pulldowns (neutral) 2x8x100kg, 12x85kg
Deadlifts 5x5x180kg
Ez bar cable curls 4x10x35kg
Preacher hammer curls 4x12x12kg
Leg raises 4 x failure

Heerlijke training, rustig aan gestart met deadlifts aangezien dat weer een paar maandjes geleden is :p. Het was de bedoeling morgen benen te trainen, maar daar heb ik nog flink spierpijn aan. Dus ik denk dat morgen iets van schouders/triceps wordt. Klein beetje freestylen de eerste 2 weken, dan zal m’n CNS weer wat gewend zijn aan de zware gymsessies en vervolgens een trainingsplan/trainingsprogramma gaan volgen.
 
Laatst bewerkt:
BENEN/KUITEN (15 mei 2020)
Standing calf raises 3x10x70kg (laatste set 10x35kg, 10 sec vasthouden, 10 reps, 10 sec vasthouden, 10 reps)
Lying leg curls 4x10x70kg
Stiff legged DB deadlift 4x10x50kg
Leg extensions 4x10x90kg
V-squat 10x120kg, 3x10x150kg
 
SCHOUDERS/BICEPS/TRICEPS (16 mei 2020)
Shoulder smith press 8x50kg, 8x70kg, 8x80kg, (topset 7x90kg backoff 16x60kg)
Db side lateral raises 15x12kg, 3x12x14kg

SUPERSET:
Facepulls 3x20x30kg
Upright rows 3x12x35kg

SUPERSET:
Dual rope pushdowns 4x12x30kg
Barbell curls 4x12x40kg
SUPERSET:
Rope hammer curls 4x10x30kg
Overhead rope extensions 4x10x30kg
SUPERSET:
Dip machine 4x12x100kg
Preacher curl machine 4x10x50kg

Cable straight bar front raises 3x15x35kg
Crunch machine 4 x failure

Super training, begin eindelijk weer wat volheid terug te krijgen!

Kijken of ik volgende week kan bloedprikken, kon helaas niet eerder ivm dat hele gedoe met corona. Als alles in orde is ga ik een planning maken mbt de blast en de dbb contest. Zal voornamelijk een recomp/cut worden wil er goed bijstaan voor de zomer en op die manier maak ik denk ik ook de meeste kans in de prijzen te vallen bij de contest.

Vanaf volgende week gaan de kcals al wat omlaag en zal ik 15-20 min aan cardio na de krachttrainingen gaan doen.
 
SCHOUDERS/BICEPS/TRICEPS (16 mei 2020)
Shoulder smith press 8x50kg, 8x70kg, 8x80kg, (topset 7x90kg backoff 16x60kg)
Db side lateral raises 15x12kg, 3x12x14kg

SUPERSET:
Facepulls 3x20x30kg
Upright rows 3x12x35kg

SUPERSET:
Dual rope pushdowns 4x12x30kg
Barbell curls 4x12x40kg
SUPERSET:
Rope hammer curls 4x10x30kg
Overhead rope extensions 4x10x30kg
SUPERSET:
Dip machine 4x12x100kg
Preacher curl machine 4x10x50kg

Cable straight bar front raises 3x15x35kg
Crunch machine 4 x failure

Super training, begin eindelijk weer wat volheid terug te krijgen!

Kijken of ik volgende week kan bloedprikken, kon helaas niet eerder ivm dat hele gedoe met corona. Als alles in orde is ga ik een planning maken mbt de blast en de dbb contest. Zal voornamelijk een recomp/cut worden wil er goed bijstaan voor de zomer en op die manier maak ik denk ik ook de meeste kans in de prijzen te vallen bij de contest.

Vanaf volgende week gaan de kcals al wat omlaag en zal ik 15-20 min aan cardio na de krachttrainingen gaan doen.
Ziet weer solid uit man. Komt wel goed. Ik ga zelf maandag in Herzogenrath kijken. Als dat bevalt probeer ik ook eens een kuurtje..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven