MuscleMeat

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag de bloeduitslag teruggekregen, alle waardes waren prima volgens de HA, wat ik zelf ook al had verwacht na 14 weken cruise. Volgende week de papieren ophalen dan weet ik de exacte waarde. Maandag dus de start van de blast :)

Lekker hoor. Tsja, kaal ben je toch al :p

Haha, enige bijwerking waar ik me geen zorgen over hoef te maken :roflol:
Heb jij er flink last van bij dht middelen?
Lijkt nu erger dan voorheen. Toen ik net begon een keer tot 600 mg Mast gezet en alleen eerste paar weken wat extra haar bij t douchen, laatste keer was t flink wat meer op 200 mast naar 900 test.
Heb geaccepteerd dat ik ooit kaal word en mijn vriendin heeft t maar te accepteren :p

Lijkt nu erger dan voorheen. Toen ik net begon een keer tot 600 mg Mast gezet en alleen eerste paar weken wat extra haar bij t douchen, laatste keer was t flink wat meer op 200 mast naar 900 test.
Heb geaccepteerd dat ik ooit kaal word en mijn vriendin heeft t maar te accepteren :p

Een pruik misschien?

1590824258633.png

Aah dat is wel balen man. Over het algemeen valt het me wel op bij langere termijn gebruiken bij vele ineens flinke inhammen. Gelukkig maak ik dat niet meer mee :p

ARMEN/BUIK 30 mei 2020
Ez bar curls 4x12x40kg
Dumbell hammer curls 4x12x16kg
One arm DB preacher curl 4x8x16kg laatste set ds 8x12kg ds 8x8kg
Ez bar triceps pushdowns 4x20x30kg
Overhead ez extensions 4x20x25kg
Dip machine 4x8x100kg laatste set 8x80kg ds 8x70kg
DB side lateral raises 15x14kg, 12x16kg, 10x18kg, 10x18kg ds 10x16kg ds 8x12kg ds 8x8kg
Leg raises 5xfailure

CHEST/SHOULDERS/TRICEPS (1 juni 2020)
Flat benchpress 10x100kg, 8x120kg, 7x120kg, 10x100kg
Incline db press 4x8x40kg
Machine flys 4x10x75kg
Machine press 4x8x80kg
Db side lateral raises 4x12x16kg
Cable side lateral raises 3x15x15kg
Reverse pec deck 3x30x65kg
Single arm rope extensions 15x25kg, 12x27,5kg, 2x10x30kg

Belachelijk druk en warm in de gym vanochtend. Eerste 2 oefeningen waren niet volgens plan, maar ik had geen zin om lang te wachten voordat oefeningen vrij zouden komen. Flat bench is gewoon nog steeds niet mijn oefening. Sinds ik m’n linker borstspier deels gescheurd heb voel ik met die oefening nog steeds irritatie.

Vandaag start van m’n blast:
(Eerste 4-6 weken)
500mg test e
400mg mast e
400mg primo

M’n kcals heb ik de laatste weken van de cruise al gedropt en dit zal vooralsnog op 3000 kcals blijven met 1 refeed/cheatmeal dag per week waarbij de kcals wat hoger liggen.

Cardio: 15-20 min post workout (5 sessies pw)

Ik zal over een week of 2 starten met carb cyclen zodra vetverlies stagneert.

Is het je eerste keer primo? Zou het zelf ook graag een keertje willen proberen.

Is het je eerste keer primo? Zou het zelf ook graag een keertje willen proberen.
Yes eerste keer! Ik ben heel erg benieuwd, zoveel gemixte verhalen. Ik hoor er zoveel gemixte verhalen over, ook wat betreft doseringen. Wordt dus tijd om het zelf eens te ondervinden :)

Yes eerste keer! Ik ben heel erg benieuwd, zoveel gemixte verhalen. Ik hoor er zoveel gemixte verhalen over, ook wat betreft doseringen. Wordt dus tijd om het zelf eens te ondervinden :)

Ja klopt. Je hebt mensen die er bij zweren en waarvan het hun favoriete steroid is, en mensen die beweren 1000mg ervan genomen te hebben en dat het helemaal niks deed (dat laatste vind ik zelf moeilijk te geloven, maar je hoort/ziet regelmatig dat soort verhalen).

Eigenlijk een beetje hetzelfde als met boldenone. Sommigen zweren er bij, anderen vinden het niks.

Ben zelf sowieso van plan om beiden binnenkort te proberen, alleen kan ik me er wat moeilijk toe zetten om een paar honderd euro uit te geven voor een paar vials primo. :dunno:

Ja klopt. Je hebt mensen die er bij zweren en waarvan het hun favoriete steroid is, en mensen die beweren 1000mg ervan genomen te hebben en dat het helemaal niks deed (dat laatste vind ik zelf moeilijk te geloven, maar je hoort/ziet regelmatig dat soort verhalen).

Eigenlijk een beetje hetzelfde als met boldenone. Sommigen zweren er bij, anderen vinden het niks.

Ben zelf sowieso van plan om beiden binnenkort te proberen, alleen kan ik me er wat moeilijk toe zetten om een paar honderd euro uit te geven voor een paar vials primo. :dunno:
Lol precies zoals ik erover denk! We gaan zien of het die extra centen waard is ;)

Heb je ooit GH gebruikt (of ben je van plan dat te gaan doen)? Verder nog steeds erg interessant om te lezen hier :)

Heb je ooit GH gebruikt (of ben je van plan dat te gaan doen)? Verder nog steeds erg interessant om te lezen hier :)
Zeker heb ik wel eens GH gebruikt. Tijdens meerdere cycles in het verleden. De laatste keer is van juli t/m oktober geweest. Het heeft absoluut zo z’n voordelen.

Wat ik vooral merk tijdens het gebruik van GH is dat je je kcals veel hoger kunt pushen zonder vet te worden dan wanneer je het zonder doet. Zo heb ik afgelopen keer m’n kcals omhoog gewerkt tot 5400-5600 en nog een aardig laag vp kunnen behouden. Op lange termijn resulteert dit natuurlijk in meer gains (mits je training en alle andere factoren ook goed zijn).

Wat me tegenhoudt om het momenteel te gebruiken is het kostenplaatje. Het is niet zo dat het je extreem veel meer resultaat geef tijdens een blast met alleen AAS. Daarbij zou een alternatief als een MK677 al een goeie oplossing kunnen zijn om vergelijkbare resultaten te boeken. Voor iemand die z’n geld verdient met bodybuilding / pro BB, zou ik zeggen dat GH een hele goeie toevoeging is (die 5% extra aan gains loont zich dan absoluut). Voor de hobby bodybuilder zou ik zeggen, wat is het je waard?

MK677 is ook niet goedkoop trouwens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven