- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vanmiddag de bloeduitslag teruggekregen, alle waardes waren prima volgens de HA, wat ik zelf ook al had verwacht na 14 weken cruise. Volgende week de papieren ophalen dan weet ik de exacte waarde. Maandag dus de start van de blast![]()
Moet nog een beetje nadenken over hoe ik het ga opzetten, maar het zal zoiets gaan worden:
Haha, enige bijwerking waar ik me geen zorgen over hoef te maken
Lijkt nu erger dan voorheen. Toen ik net begon een keer tot 600 mg Mast gezet en alleen eerste paar weken wat extra haar bij t douchen, laatste keer was t flink wat meer op 200 mast naar 900 test.Haha, enige bijwerking waar ik me geen zorgen over hoef te maken
Heb jij er flink last van bij dht middelen?

Lijkt nu erger dan voorheen. Toen ik net begon een keer tot 600 mg Mast gezet en alleen eerste paar weken wat extra haar bij t douchen, laatste keer was t flink wat meer op 200 mast naar 900 test.
Heb geaccepteerd dat ik ooit kaal word en mijn vriendin heeft t maar te accepteren![]()
Aah dat is wel balen man. Over het algemeen valt het me wel op bij langere termijn gebruiken bij vele ineens flinke inhammen. Gelukkig maak ik dat niet meer meeLijkt nu erger dan voorheen. Toen ik net begon een keer tot 600 mg Mast gezet en alleen eerste paar weken wat extra haar bij t douchen, laatste keer was t flink wat meer op 200 mast naar 900 test.
Heb geaccepteerd dat ik ooit kaal word en mijn vriendin heeft t maar te accepteren![]()

Top dank je wel ☺
Yes eerste keer! Ik ben heel erg benieuwd, zoveel gemixte verhalen. Ik hoor er zoveel gemixte verhalen over, ook wat betreft doseringen. Wordt dus tijd om het zelf eens te ondervindenIs het je eerste keer primo? Zou het zelf ook graag een keertje willen proberen.

Yes eerste keer! Ik ben heel erg benieuwd, zoveel gemixte verhalen. Ik hoor er zoveel gemixte verhalen over, ook wat betreft doseringen. Wordt dus tijd om het zelf eens te ondervinden![]()

Lol precies zoals ik erover denk! We gaan zien of het die extra centen waard isJa klopt. Je hebt mensen die er bij zweren en waarvan het hun favoriete steroid is, en mensen die beweren 1000mg ervan genomen te hebben en dat het helemaal niks deed (dat laatste vind ik zelf moeilijk te geloven, maar je hoort/ziet regelmatig dat soort verhalen).
Eigenlijk een beetje hetzelfde als met boldenone. Sommigen zweren er bij, anderen vinden het niks.
Ben zelf sowieso van plan om beiden binnenkort te proberen, alleen kan ik me er wat moeilijk toe zetten om een paar honderd euro uit te geven voor een paar vials primo.![]()

Zeker heb ik wel eens GH gebruikt. Tijdens meerdere cycles in het verleden. De laatste keer is van juli t/m oktober geweest. Het heeft absoluut zo z’n voordelen.Heb je ooit GH gebruikt (of ben je van plan dat te gaan doen)? Verder nog steeds erg interessant om te lezen hier![]()
Hangt ervan af waar je het haalt, het scheelt je al vaak meer dan +-100 euro op een maand tov GH.