- Waardering
- 8.521
Sterke hyperextensions.
Wel sick. Gebruik je fat burners of middelen als T3 als ik vragen mag?
Daar ben ik ook benieuwd daar. Dit vraag ik voor een vriend.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke hyperextensions.
ThanksSterke hyperextensions.
behoorlijke pomp ervan ook! Sowieso ver weg blijven van T3 zonder aas is de kans op spierverlies aanzienlijk hoog. Eca, ephedrine, Yohimbine zou m’n voorkeur dan heen uitgaan. De normale fatburners ben ik niet z’n fan van... dan zou ik nog eerder los wat caffeine of groene thee extract tabs aanschaffen om eetlust te onderdrukken.Wat zouden jullie adviseren voor een niet gebruiker? Qua fatburner misschien wat verder in de cut?
dat was ook zeker niet de bedoeling. qua T3.Sowieso ver weg blijven van T3 zonder aas is de kans op spierverlies aanzienlijk hoog. Eca, ephedrine, Yohimbine zou m’n voorkeur dan heen uitgaan. De normale fatburners ben ik niet z’n fan van... dan zou ik nog eerder los wat caffeine of groene thee extract tabs aanschaffen om eetlust te onderdrukken.
Is wel het goedkoopste

Nee, absoluut niet.dat was ook zeker niet de bedoeling. qua T3.
vorige cut. dronk ik veel groene thee inderdaad. en gebruikte ik 2 supps l-carnitine en glucomannan.
een fatburner die bij een standaard xxl te koop is zou je dus niet aan bevelen?
dat was ook zeker niet de bedoeling. qua T3.
vorige cut. dronk ik veel groene thee inderdaad. en gebruikte ik 2 supps l-carnitine en glucomannan.
een fatburner die bij een standaard xxl te koop is zou je dus niet aan bevelen?
Dit weekend weer uiteten en dan bekijk ik wat m’n gewicht doet. Ik denk dat ik m’n kcals nog wel wat kan gaan verhogen om een recomp effect te krijgen, de contest duurt tot eind augustus dus nog genoeg tijd om in een mega shape te komen!Ik zat eind van me bulk ook boven de 800gr aan carbs dus genoeg ruimte om te droppenBENEN (11 juni 2020)
Lying leg curl 4x8x85kg laatste set ds 8x65kg ds 8x50kg + 20 partials
Adductor machine 3x15x135kg
Leg press sets van 8 tot falen (8x80kg gestart en steeds met 40kg verhoogd geëindigd met 8x400kg, vervolgens backoff set 22x280kg
Leg extensions 4x12x100kg laatste set + 15 partials
Heel elevated smith squats 3x10x100kg (4 sec negatief)
Standing leg curl 3x12x25kg
Helemaal gesloopt, was echt een killer van een training! 2 etages aan trappen naaronder lopen was een hele opgave
Aangezien m’n gewicht bleef droppen ook maar een high carb day ervan gemaakt met z’n 500-550gr aan carbs wat voor @vntl een normale dag isDit weekend weer uiteten en dan bekijk ik wat m’n gewicht doet. Ik denk dat ik m’n kcals nog wel wat kan gaan verhogen om een recomp effect te krijgen, de contest duurt tot eind augustus dus nog genoeg tijd om in een mega shape te komen!

Zieke gast, kijken of we daar dit jaar ook op uitkomenIk zat eind van me bulk ook boven de 800gr aan carbs dus genoeg ruimte om te droppen![]()