- Waardering
- 39.166
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 6%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij was er ook wel over te spreken toch? Al helemaal gezien de resultaten die je erbij hebt geboekt!
Zit er nu ook sinds een paar dagen op.. alleen wat minderJij was er ook wel over te spreken toch? Al helemaal gezien de resultaten die je erbij hebt geboekt!

Strak plan. SuccesVandaag start van m’n blast:
(Eerste 4-6 weken)
500mg test e
400mg mast e
400mg primo
M’n kcals heb ik de laatste weken van de cruise al gedropt en dit zal vooralsnog op 3000 kcals blijven met 1 refeed/cheatmeal dag per week waarbij de kcals wat hoger liggen.
Cardio: 15-20 min post workout (5 sessies pw)
Ik zal over een week of 2 starten met carb cyclen zodra vetverlies stagneert.
Zijn wel een paar flinke buffels daar ja.Komen er veel buffe Duitsers in die gym? Ik heb altijd het idee dat bodybuilding (en fitness ook natuurlijk maar ik doel nu meer op bodybuilding) veel meer leeft in Duitsland dan in Nederland.
Nee het beleid is dat je een uurtje mag sporten (wordt niet moeilijk gedaan wanneer je langer traint) 2 meter afstand van elkaar, gebruikt apparaat ontsmetten na gebruik en er zijn natuurlijk apparaten die niet gebruikt mogen worden om de 2 meter afstand te handhaven.Hoe werken ze in Duitsland voor te trainen ? Ook op reservatie?

wow, nice man, das lekker rippedARMEN/BUIK (6 juni 2020)
Barbell curls 20x30kg 15x35kg 12x37,5kg, 10x40kg
Single arm db preacher curls 4x10x16kg
Rope hammer curls 4x15x50kg (30 sec pauze tussen sets)
Dual rope pushdowns 4x15x45kg
Overhead rope extensions 4x15x45kg
Incline skullcrushers 4x15x45kg
Machine crunches 6x110kgxfailure
Post workout nog wat foto’s genomen. Begint weer in ergens op te lijken.
Thanks maat, even kijken wat ik ga doen met de contest wil eigenlijk nog wat meer massa, maar tegelijkertijd weet ik dat ik de meeste kans maak om zo ripped mogelijk te komen

Thanks man👊
Wel sick. Gebruik je fat burners of middelen als T3 als ik vragen mag?Nou gisteravond gegeten als een varken, AYCE sushi met zn 6 rondes. Waar ik elke ronde nog 2-3 extra gerechtjes kon bestellen omdat m’n vriendin met 3 gerechten per ronde genoeg had. Het grappige was dat ik maar 0,4kg ben bijgekomen van gisteren. Dat laat weer zien hoe hard m’n lichaam die kcals/carbs nodig had. Sta er nu weer gruwelijk hard en veiny bij. Dit fenomeen doet zich normaal gesproken alleen voor de laatste weken van m’n wedstrijdprep. Daar kon ik zelfs post competition een kilo afvallen na de heledag subway koekjes, appeltaart, stroopwafels en AYCE sushi te eten.
Vandaag een flinke low dag als ik morgen weer ben afgevallen dan ga ik carbcyclen om niet te snel plat te raken.