- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Nog steeds test, mast, primo! Zal wel verandering in komen zodra we weer naar platinum kunnen gaan met een vast regime wat betreft trainingen/oefeningen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nog steeds test, mast, primo! Zal wel verandering in komen zodra we weer naar platinum kunnen gaan met een vast regime wat betreft trainingen/oefeningen

Holy f*ck die veins! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet als je armen hebt getraind, lekker bezig hoorBENEN (17 juni 2020)
Lying leg curl 4x12x85kg
Leg press 8x280kg, 8x340kg, 8x370kg, 10x400kg (laatste was all out)
Reverse hack squats 15x220kg, 12x260kg, 10x340kg, 8x380kg, 8x400kg (laatste rep was met spot)
Bulgarian split squats 8x40kg, 8x60kg, 8x70kg
Stiff legged db deadlift 3x12x50kg
Adductor machine 15x100kg, 12x125kg, (10x135kg ds 8x100kg, 10x80kg
Holyshit die reverse hack ging ik echt helemaal apeshit, m’n quads en glutes zijn op het moment f*cked... trainingspartner die je op dat sommige momenten pusht komt dan echt van pas. Eerste dag hoger in de kcals en gelijk te zien en te merken. Normaal zou ik zeggen zit tussen de oren maar zelfs m’n onderarmen stonden onder de aders tijdens legday.
Thanks man👊Holy f*ck die veins! Ben benieuwd hoe dat eruit ziet als je armen hebt getraind, lekker bezig hoor![]()

Mooi clean schema met ook genoeg aandacht voor het gezondheids-aspect lijkt me, toont ook wel aan je fysiekOm een idee te geven hoe m'n voeding er nu uitziet (verschilt per dag):
Maaltijd 1
100gr havermout
150gr jonagold appel
15gr pindakaas
40 gr whey
Maaltijd 2
70gr ongekookte pandanrijst
120gr gekookte kipfilet
150gr spinazie
40gr avocado
Maaltijd 3
Zelfde als 2
Maaltijd 4
400gr zoete aardappel
150gr biefstuk
200gr broccoli
Maaltijd 5
100 gr rijstebloem
150 gr banaan
10 gr pindakaas
40 gr whey
Maaltijd 6
500gr magere franse kwark
75gr blauwe bessen
10 gr gepofte spelt
15gr pindakaas
E: 260gr K: 460gr V: 65gr (macros kunnen altijd een 10% afwijken, maar voor nu 3500 op TD, 1-2 cheatmeals waarbij kcals iets wat kunnen uitschieten, NTD 3000 kcals)
Ik gebruik sauzen zoals Sriracha, Ketchup 5% of sojasaus op maaltijden met rijst en aardappelen. Verder gebruik ik kruiden zoals kaneel (op de oats), zout, peper en knoflookpoeder die ga ik niet tracken.
Thanks maat, ik probeer echt zo consequent mogelijk te blijven wat betreft voeding, zodra dat naar de klote gaat merk je dat ook gelijk aan je fysiek en gemoedstoestand. Dingen waarbij ik verteringsproblemen ervaar of meer acne, knikker ik er gelijk uit. Gelukkig heb ik nu een hele selectie aan voeding waarmee ik probleemloos kan switchen. Enige maaltijd die dagelijks veranderd is maaltijd 4 (avondeten met de vriendin), maar ook die is 6x pw gewoon redelijk clean.Mooi clean schema met ook genoeg aandacht voor het gezondheids-aspect lijkt me, toont ook wel aan je fysiek![]()

Heel niceRUG (20 juni 2020)
Machine lat pulldowns 3x12x135kg
T-bar rows 10x70kg, 10x85kg, 8x95kg, 17x70kg
Dumbells rows 4x12x50kg
Neutral grip assisted pullups 4x10xfailure
Chest supported machine row 2x10x105kg, 20x85kg
Weighted hyperextensions
15x40kg ds lichaamsgewicht x 12
20x20kg ds lichaamsgewicht x 12
Lichaamsgewicht x 22 (met 1 sec vasthouden bovenin bij iedere rep)
Gewicht begint nu eindelijk weer iets te stijgen, post cardio nog wat foto’s genomen.Tevreden met de shape, maar hoop over een x aantal weken wat voller te staan. Na volgende week kan ik ook weer m’n gewende oefeningsselectie toepassen in platinum dus alle vertrouwen![]()
Thanks man! 👊
Het zijn nog steeds die kl*te benen en armen die achterliggen 🤷♂️
Het zijn nog steeds die kl*te benen en armen die achterliggen 🤷♂️
Gek genoeg is m’n chest niet de “sterkste” spiergroep wat betreft het verplaatsen van gewicht, maar heb ik er al sinds dag 1 dat wanneer ik borst train de beste pomp en mind muscle connectie erin heb. M’n rug, met name de lats heb ik echt door de jaren heen correct moeten leren trainen. Ook daar is het niet alleen gewicht verplaatsen van a naar b.
Nooit tevreden helaas, maarja we moeten kritisch blijven als we progressie willen😂
) maar die hebben vaak toch mindere benen dan ik...Heel gek indd, maar we moeten het er maar mee doen😂Ik trek gaandeweg ook steeds meer de conclusie dat hoe sterk een spiergroep is of hoeveel gewicht je gebruikt op bepaalde oefeningen totaal niet relevant is ja. Het is idd zoals je zegt, MMC en gewoon het gevoel en pomp die je hebt als je een bepaalde spier traint dat veel belangrijker is. En waarschijnlijk ook gewoonweg genetics. Zelfde geldt bij mij juist voor benen... er zijn superveel mensen die veel zwaarder squatten dan ik (ga eigenlijk nooit zwaarder dan 120kg) maar die hebben vaak toch mindere benen dan ik...