XXL Nutrition

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Thanks voor de feedback, zoiets kan ik altijd gebruiken!
Het zijn m'n benen (met name quads), armen en rug dikte die wat achterliggen t.o.v. de rest.
M'n back double biceps is wel weer een goeie pose, maar bij de back latspread is echt te zien dat er nog vlees op de rhomboids en traps mist.

Wordt aan gewerkt:flexbiceps:
Bij die back double bic en side tricep knallen de armen er aardig uit hoor. Idd met name quads en rug maar daar werk je ook hard voor als ik je insta zie

• Topic Starter Topic Starter
Bij die back double bic en side tricep knallen de armen er aardig uit hoor. Idd met name quads en rug maar daar werk je ook hard voor als ik je insta zie
Thanks @Apw, het is ook echt een verschil in RL op foto’s of een simpele telefoon kriig je het vaak niet goed vastgelegd wat een enorm vertekend beeld geeft.

Met trainen geef ik altijd 100%, alleen is het een heel puzzelwerk om uit te zoeken wat voor mij werkt. Wat voor de een werkt wil niet altijd voor de ander werken :p dat is ook weer het leuke aan de sport, telkens op zoek naar verbetering in alle aspecten.

ARMEN/BUIK (1 juli 2020)
Ez bar armblaster curls 3x10x50kg
Preacher curl machine 15x35kg, 12x40kg, 10x45kg
Pinwheel curls 15x20kg, 12x22kg, 12x24kg
Seated biceps machine curl 15x50kg, 12x57kg, 10x62,5kg
Dual handle pushdowns 12x50kg, 12x60kg, 12x70kg
Dips machine 12x120kg, 10x160kg, 10x190kg
Machine triceps extensions 15x40kg, 12x45kg, 12x50kg
Overhead rope extensions 3x12x50kg
Leg raises superset ab roller 4 x failure

Heerlijke training @platinumgym, goed om weer terug te zijn :)
Heb jij die curl machine kapot gemaakt? :rolleyes:

SCHOUDERS/TRAPS/KUITEN (3 juli 2020)
Seated db shoulder press 6x44kg, 9x40kg, 11x36kg
HS Machine shoulder press 8x80kg, 8x100kg, 8x110kg, 10x90kg
Machine side raises 3x15x35kg
Standing side lateral machine raises 8x10kg, 10x7,5kg, 12x5kg
Reverse pec deck 4x20x50kg
Dumbell shrugs 12x50kg, 12x60kg, 2x12x65kg
Donkey calf raises 10x80kg, 10x110kg, 2x10x130kg, 20x80kg

BACK/BICEPS/ABS (4 juli 2020)
Wide grip pulldowns 9x100kg, 3x12x90kg
Barbell rows 3x10x120kg
Single arm cable rows 15x40kg, 15x45kg, 15x50kg
HS wide grip machine rows 2x10x120kg, 1x13x100kg
Straight bar cable pullovers 15x50kg, 2x15x60kg
Ez bar seated cable curls 3x12x50kg
Single arm DB preacher curls 3x12x14kg
Ez bar cable reverse curls 1 cluster: 12x40kg...9x40kg...7x40kg
Decline bench crunches 4x20xbw

Zo weekend :)

Morgen rustdag en vanaf maandag begint het weer met een training

Update:
Vanaf morgen zal er een kleine aanpassing zijn. Mast gaat er voor nu even uit en er komt tren a voor in de plaats op 300mg pw, test e verhoog ik van 500mg naar 600mg. Ik ga de injecties verdelen over maandag

Cycle gaat er nu als volgt uit zien:
Test e 600mg pw
Primo 400mg pw
Tren a 300mg pw

Nog geen ai’s nodig gehad, even in de gaten houden of het met de test verhoging nodig zal zijn.

Ik hou m’n gewicht / shape goed in de gaten omdat ik er zo goed mogelijk bij wil staan voor de contest. Maar ik weet ook dat ik een overschot moet hebben om gains te maken.

Deze week een gemiddeld van 0,4kg bijgekomen op een 3800 kcals per dag. Betekent dat ik nog niets ga verhogen aangezien het steady omhoog gaat.

Update:
Vanaf morgen zal er een kleine aanpassing zijn. Mast gaat er voor nu even uit en er komt tren a voor in de plaats op 300mg pw, test e verhoog ik van 500mg naar 600mg. Ik ga de injecties verdelen over maandag

Cycle gaat er nu als volgt uit zien:
Test e 600mg pw
Primo 400mg pw
Tren a 300mg pw

Nog geen ai’s nodig gehad, even in de gaten houden of het met de test verhoging nodig zal zijn.

Ik hou m’n gewicht / shape goed in de gaten omdat ik er zo goed mogelijk bij wil staan voor de contest. Maar ik weet ook dat ik een overschot moet hebben om gains te maken.

Deze week een gemiddeld van 0,4kg bijgekomen op een 3800 kcals per dag. Betekent dat ik nog niets ga verhogen aangezien het steady omhoog gaat.
Goed bezig! Samen met enkele anderen wel een voorbeeld qua discipline en consequent bezig zijn 👍💪

Goed bezig! Samen met enkele anderen wel een voorbeeld qua discipline en consequent bezig zijn 👍💪
Dankjewel, echt leuk om te horen! Motiveert mezelf ook alleen maar meer om door te loggen en 100% inzet te geven voor de dbb contest :D

Dankjewel, echt leuk om te horen! Motiveert mezelf ook alleen maar meer om door te loggen en 100% inzet te geven voor de dbb contest :D
Graag gedaan en inderdaad blijf loggen. Je logt met veel details en daardoor is je log ook interessant om te blijven volgen en te leren!

Gaat lekker. en lekker gegeten zag ik drool:

LEGS/CALVES (6 juli 2020)
Lying leg curls 8x40kg ds 6x30kg + 10 partials
Safety bar squats 10x150kg, 10x155kg
Leg press cluster: 10x360kg...7x360kg...5x360kg
Stiff legged barbell deadlift 10x170kg
Bulgarian dropset of death 8x50kg (3 sec iso) ds 8x40kg (3 sec iso) 8x30kg (3 sec iso)
Standing calf raises 2x10x80kg+ 10 partials + 10 sec stretch

Super training om het trainingsprogramma mee te starten! Eerste keer weer onder de safety bar en niets van kniepijn, dus ik ben happy. Ik train vanaf dat ik in Duitsland ben gaan trainen vaker met een nieuwe trainingspartner, die nu ook vast bij platinum traint. Hij was goed out aan het gaan en wist niet wat die meemaakte m.b.t. intensiteit, leuk om te zien :roflol:

Laatst bewerkt:
Injecteer je die ace ED, EOD of 3x per week?

Injecteer je die ace ED, EOD of 3x per week?
Maandag, woensdag en vrijdag 1ml (dus 3x per week). Ja, ik weet dat eigenlijk minimaal EOD hoort te zijn, maar ik wil laag starten. Ik kan zo nog steeds naar 400mg pw gaan en dan wel EOD zetten.
Ik geloof dat @vntl zo ook de laatste keer heeft gedaan en hier goede resultaten mee behaalde. Daarnaast heb ik een vriend die zo altijd z'n tren cycles runt, gek genoeg heeft die extreem veel bijwerkingen op de lange ester en met ace 3x pw geen last.

Geen last van sides/schommelingen? Daar zou ik wel echt bang voor zijn met ace. Je kan ook gewoon ED 0,5 ml zetten met slinpins he :p

Maandag, woensdag en vrijdag 1ml (dus 3x per week). Ja, ik weet dat eigenlijk minimaal EOD hoort te zijn, maar ik wil laag starten. Ik kan zo nog steeds naar 400mg pw gaan en dan wel EOD zetten.
Ik geloof dat @vntl zo ook de laatste keer heeft gedaan en hier goede resultaten mee behaalde. Daarnaast heb ik een vriend die zo altijd z'n tren cycles runt, gek genoeg heeft die extreem veel bijwerkingen op de lange ester en met ace 3x pw geen last.
Deed idd 3x per week, merkte geen verschil in sides met tren. Zet mijn prop ook nu gewoon 3x per week.

Tren-e is bij mij gegarandeerd zweten in bed en slecht slapen wat ik op tren-a niet heb (het zweten dan)

Geen last van sides/schommelingen? Daar zou ik wel echt bang voor zijn met ace. Je kan ook gewoon ED 0,5 ml zetten met slinpins he :p
Dat gaan we komende weken ondervinden, nu je het zegt... Ik heb nog zat slinpins liggen. Zou het me de komende weken niet goed bevallen dan gaan we daarheen overstappen ;) Voor nu dus even proefkonijn spelen en het op 3x pw houden. Wat ik van het verleden wel heb ervaren is dat ook ik minder bijwerkingen heb met de ace variant t.o.v. de lange ester waar m'n slaap vrij snel ruk wordt en het aanvoelt alsof ik in een zwembad lig i.p.v. m'n bed :roflol: (maar dat is ook de een voor de andere keer, zomer en tren = iig standaard met een ventilator aan slapen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven