Fitness Seller

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
BENEN (18 augustus 2020)
Leg extensions <ss> Bulgarian db split squats
3x20x85kg <> 3x10x44kg
Watson leg press 10x400kg, 10x480kg, 14x520kg
Seated leg press 15x112,5kg, 15x152,5kg, 15x182,5kg, 15x202,5kg
Seated leg curls 3x10x110kg laatste set 20 sec iso
Stiff legged db deadlifts 3x20x50kg
Adductor machine 3x20x152,5kg

Prima legday, zelfs een PR op de watson leg press! Enige kutte is dat ik nu voor de tv zit te koelen...na de 2e set van de stiff legs valt me een dumbell van 50kg op de dikke teen :o. Vraag me nog steeds af hoe, ik zat 1-2 min te praten met m’n trainingspartner en de dumbell rolt ineens van het bankje af, recht op m’n teen. Het hielp ook niet echt mee dat ik geen schoenen aan had :p alsnog de training afgemaakt en thuis gelijk koelen. Flink blauw maar ik kan hem wel gewoon nog goed bewegen dus ik denk eerlijk gezegd niet dat die gebroken is. Even afwachten tot morgen.

Jij ook al?? Beterschap ermee...

Damned.... beterschap kerel!

Kut nacht gehad, ik ben echt niet van de pijnstillers maar gisternacht ben ik opgestaan voor 2 paracetamol... Kloppen als een malle en kreeg hem niet in een goeie positie gelegd.
Zwelling is nog steeds wel aanwezig en voortbewegen is nu even als een pinguïn. Een kapotte teen icm spierpijn aan de benen is niet z'n geweldige combi kan ik je vertellen.
In z'n situaties kan ik blij zijn dat ik een kantoorbaan heb :o.

Zal een paar dagen strompelen worden verwacht ik...

T zijn ook altijd van die idiote ruk blessures

T zijn ook altijd van die idiote ruk blessures
Zeg dat... Ik kan gelukkig nog alles trainen op kuiten na denk ik. De teen is in elk geval goed paars/blauw, maar ik kan hem gewoon nog bewegen dus ik verwacht geen breuk (even een aantal dagen aankijken).

Zeg dat... Ik kan gelukkig nog alles trainen op kuiten na denk ik. De teen is in elk geval goed paars/blauw, maar ik kan hem gewoon nog bewegen dus ik verwacht geen breuk (even een aantal dagen aankijken).

kunnen bewegen is geen garantie dat’ie niet gebroken is.
Ik zou toch ff langs de dokter gaan maatje.

Ik had ook een gebroken teen maar wat wil je daar aan doen? Gewoon ff mank lopen en vasttapen aan je andere teen, heb er nu wel minder mobiliteit in lol.

Ik had ook een gebroken teen maar wat wil je daar aan doen? Gewoon ff mank lopen en vasttapen aan je andere teen, heb er nu wel minder mobiliteit in lol.
Grote teen is wel belangrijk voor je stabiliteit dus die zullen ze behandelen indien nodig, mocht ie finaal gebroken zijn en ontzet zullen ze deze dus recht zetten, spalken en letsgo, andere tenen doen ze geen t*ring mee. Had zelf ook ooit de teen naast mn kleine teen gebroken en stond helemaal scheef, moest zelf recht zetten en vasttapen aan een andere teen zei de HAP telefonisch :roflol:

@Strive4muscle kut blessure man, zeker grote teen. Hoop dat het meevalt en de zwelling snel weg is.

Beterschap kerel. Laten we hopen dat het mee valt en een spoedig herstel

Ja, dat is het hem ook... Je kunt er vrij weinig aan doen. Gips is denk ik geen mogelijkheid. Maar voor de zekerheid bel ik m'n huisarts zometeen wel voor een afspraak. Stel het blijkt gebroken en ze kunnen er wel wat mee, dan hoef ik me achteraf niet voor de kop te slaan als ik over jaren nog steeds met pijn in te teen loop :roflol:

Grote teen is wel belangrijk voor je stabiliteit dus die zullen ze behandelen indien nodig, mocht ie finaal gebroken zijn en ontzet zullen ze deze dus recht zetten, spalken en letsgo, andere tenen doen ze geen t*ring mee. Had zelf ook ooit de teen naast mn kleine teen gebroken en stond helemaal scheef, moest zelf recht zetten en vasttapen aan een andere teen zei de HAP telefonisch :roflol:

@Strive4muscle kut blessure man, zeker grote teen. Hoop dat het meevalt en de zwelling snel weg is.
Ja daarom! Lol ik hoop dat me dat gezeik allemaal gespaard blijft. Ik heb dit jaar al 2 vingerkootjes gebroken gehad, vond ik wel al genoeg :roflol:

Ik wilde al een foto van m'n teen plaatsen, maar ik echt lelijke tenen en aangezien hier toch geen artsen aanwezig zijn dacht ik laat maar zitten:o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven