MuscleMeat

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Vraagje

Dat ene programma van JM genaamd Odin Force duurt in totaal dus 6 weken en bestaat uit 3 blokken van 2 weken. Mijn blast gaat 8 (of desnoods 9) weken duren met korte esters (wil dit eens een keer proberen en ik moet daarna reizen voor me werk, dus geen tijd om langer te blasten). Wat is dan het beste om te doen? Gewoon de eerste 6 weken dat programma volgen en de laatste 2 weken een beetje freestylen qua trainingen, of zal ik bijv elk blok van 2 weken verlengen naar 3 weken, zodat de cycle en het trainingsprogramma precies 9 weken hand in hand lopen? Of verneuk ik heel het programma als ik zelf opeens dingen ga toevoegen die niet de bedoeling zijn? Wat zou jij doen?

Vraagje

Dat ene programma van JM genaamd Odin Force duurt in totaal dus 6 weken en bestaat uit 3 blokken van 2 weken. Mijn blast gaat 8 (of desnoods 9) weken duren met korte esters (wil dit eens een keer proberen en ik moet daarna reizen voor me werk, dus geen tijd om langer te blasten). Wat is dan het beste om te doen? Gewoon de eerste 6 weken dat programma volgen en de laatste 2 weken een beetje freestylen qua trainingen, of zal ik bijv elk blok van 2 weken verlengen naar 3 weken, zodat de cycle en het trainingsprogramma precies 9 weken hand in hand lopen? Of verneuk ik heel het programma als ik zelf opeens dingen ga toevoegen die niet de bedoeling zijn? Wat zou jij doen?
Ik zou het programma van 6 weken volgen en de laatste 2 weken freestylen. Dan kun je die laatste 2 weken bijvoorbeeld een mix van alle 3 de blokken toepassen ;) Daarna zul je wel aardig gefrituurd zijn en een deload nodig hebben haha:P

Ik heb even je log doorgelezen. Veel interessante informatie man!

Lekkere progressie geboekt ook. Ik ben benieuwd naar de foto's. :D

Ik heb even je log doorgelezen. Veel interessante informatie man!

Lekkere progressie geboekt ook. Ik ben benieuwd naar de foto's. :D
Thanks en leuk dat je meeleest :flexgrin:

Ben zelf ook wel benieuwd hoe de foto's gaan uitpakken. Morgen kan ik er meer over vertellen ;)

e zijn dan ook nog lang niet klaar met bulken. Ik wil minimaal tot eind van het jaar doorgaan en m'n kcal overschot uitbreiden tot +5k kcals.
Hoe doe je dit eigenlijk met middelengebruik en je kcals in de cruise? Aangezien je dit post:
nog het laatste beetje extra uit de blast te halen die 30 augustus zal eindigen.
Lijkt me niet dat je in de cruise verder bulkt?

Hoe doe je dit eigenlijk met middelengebruik en je kcals in de cruise? Aangezien je dit post:

Lijkt me niet dat je in de cruise verder bulkt?
Dat is een goeie vraag! Kcals zullen de eerste weken niet wijzigen. Je wil zoveel mogelijk gewonnen massa behouden en je vetpercentage niet verder laten oplopen. Wat ik zelf dan doe ik kijken hoe m'n lichaamscompositie in de loop van de weken zich aanpast en aan de hand daarvan kleine aanpassingen maken. Tuurlijk zal je er minder hard, vol en droog uitzien, omdat de middelen eruit gaan / verlaagd worden naar cruise level. Maar dat betekent niet je er maar naar de pet heen moet gooien met je eten en trainen. Motivatie tijdens een cruise moet zijn om je krachtniveau te behouden of zelfs een klein beetje te verbeteren. Ik ben zelf geen fan om te cutten tijdens een cruise. In het verleden vaker gedaan en dan is de kans dat je hard gewerkte gains ook weer snel zullen gaan.

Ik zal de eerste weken dus gewoon in dat overschot blijven, maar voor een langere periode op dezelfde hoeveelheid blijven zitten en vanuit daar kleine aanpassingen maken. Tijdens een blast kun je sneller je overschot / deficit aanpassen omdat je ook anaboler bent en de vraag naar kcals groter is.

RUG/BUIK (20 augustus 2020)
Pullover machine 3x12x120kg
BOR’s 12x140kg, 11x140kg
Reverse grip pulldowns 10x90kg, 15x70kg
Incline db rows 3x10x44kg laatste set ds 10x32kg
Single arm HS low row 10x80kg, 10x90kg, 10x95kg
Hyperextensions 3xBWxfailure
Leg raises 4xfailure

Was weer trainen in sauna temperaturen, maar wel weer een hele goeie! Kracht schiet nu echt hard vooruit, heel erg blij met hoe die 140kg BOR omhoog gingen.

@Strive4muscle stevige row, smith yates row is ook een aanrader voor mij "progress overload" meer focus op rhomboids. En je kan nog hoger in gewicht ;)

Laatst bewerkt:
CHEST/SHOULDERS (21 augustus 2020)
Flat db press 10x56kg, 8x58kg
HS flat machine press 8x125kg, 8x110kg, 8x100kg
Weighted Dips + 16kg chains (13, 11, 10)
Seated cable D-handle flys 3x15x17,5kg
Machine side lateral raises 3x12x50kg
Incline prone lateral raises 3x15x10kg
Facepulls 3x20x60kg

Fijne training, bij vrijwel alle compounds weer progressie. Post workout de foto’s van de fotowedstrijd gemaakt. Maatje had de camera mee dus ben benieuwd hoe de foto’s eruit komen te zien! :D

Niet geheel toevallig natuurlijk dat je de foto’s na een chest en shoulder training hebt besloten te nemen :hahaha:

ARMEN/KUITEN (22 augustus 2020)
Primal biceps curl <ss> rope pushdowns
20x30kg 15x35kg 12x40kg 10x45kg <> 20x25kg, 15x28kg, 12x31,5kg, 10x35kg
Alternating bench curls 15x14kg, 12x16kg, 12x16kg, 10x18kg
Skullcrushers 15x30kg 12x40kg 10x50kg 10x50kg
Single arm DB preacher curls 15x14kg, 12x16kg, 10x18kg
Dips machine 15x120kg, 12x140kg, 10x150kg
Crossbody cable extensions <ss>Swiss bar hammer curls 15x10kg <> 15x30kg
Standing calf raises 4 sets 15-20 x 50kg (even voorzichtig aan met die teen)

CHEST/SHOULDERS (21 augustus 2020)
Flat db press 10x56kg, 8x58kg
HS flat machine press 8x125kg, 8x110kg, 8x100kg
Weighted Dips + 16kg chains (13, 11, 10)
Seated cable D-handle flys 3x15x17,5kg
Machine side lateral raises 3x12x50kg
Incline prone lateral raises 3x15x10kg
Facepulls 3x20x60kg

Fijne training, bij vrijwel alle compounds weer progressie. Post workout de foto’s van de fotowedstrijd gemaakt. Maatje had de camera mee dus ben benieuwd hoe de foto’s eruit komen te zien! :D
Ik heb zo het vermoeden dat het er super uit gaat zien :)

Update mbt de foto:
Foto’s zijn binnen! Ik ben wel tevreden met hoe ik erbij sta, als ik me bedenk dat ik al die tijd aan het lean bulken ben geweest. Enkel m’n benen (met name de hamstrings) komen niet zo goed uit op de foto’s. Zien er in RL toch echt wel een stuk massiever uit. De jongen die de foto’s had gemaakt heeft op m’n laatste wedstrijd foto’s gemaakt en in de tussenliggende periode m’n shape niet meer gezien. Om dan van hem te horen te krijgen dat ik absurde stappen heb gemaakt doet dan wel goed :P Het is nu even een kwestie van de 6 beste foto’s selecteren en daarmee een collage te maken. Ik hoop ze morgen te kunnen opsturen.

Zometeen legday, zal hem straks weer loggen!

BENEN (24 augustus 2020)
Lying leg press 10x40kg, 17x30kg
Single leg watson leg press 20x160kg, 18x180kg
V-squat 8x200kg, 8x220kg
Single leg leg extensions 20x35kg, 15x45kg, 12x52,5kg
Seated leg curl 3x15x85kg
Banded sissy squats 32, 30, 28

Kniepees is nog steeds niet 100%, dus geen gewone squat, meer single leg werk en een wat hogere rep range.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven