XXL Nutrition

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mwah ik stem wel op de transformatie. Anders kan je dat loggen ook wel weg laten.

beter gewoon contest het hele jaar dan laten duren en voor de mensen die mee willen doen eind augustus foto’s insturen als je denkt dat je kans maakt :p
 
Dan kan ik me wel terugtrekken uit de contest. Hetzelfde geldt voor Onit :(
Ik ga dus wel echt kijken naar voor en na de contest en natuurlijk het eind resultaat van de foto's (ik vind dat alles moet meewegen). Uiteindelijk wint degene waar ik het meeste wow-effect bij heb. Of dat nu de transformatie is of de foto's dat zou zo duidelijk moeten zijn ;)
 
Mwah ik stem wel op de transformatie. Anders kan je dat loggen ook wel weg laten.

beter gewoon contest het hele jaar dan laten duren en voor de mensen die mee willen doen eind augustus foto’s insturen als je denkt dat je kans maakt :p
Zit indd ook wat in haha!
 
Ik ga dus wel echt kijken naar voor en na de contest en natuurlijk het eind resultaat van de foto's (ik vind dat alles moet meewegen). Uiteindelijk wint degene waar ik het meeste wow-effect bij heb. Of dat nu de transformatie is of de foto's dat zou zo duidelijk moeten zijn ;)
maar jij mag niet stemmen, deelnemert
 
Oh mag je als deelnemer niet stemmen?
nee. want dan zou ik in mijn ogen de top 3. 1 ster kunnen geven etc. zodat ze naar beneden gehaald worden :).
er zijn mensen die geven 1 ster omdat ze het niet mee eens vinden. er zijn zoveel mensen die verschillende manier hebben van stemmen etc.

sommige geven hun top 5 een rating van 1 tot 5 sterren. maar diegene die hun ogen nr 5 is kan door een ander verder komen dan een ander zijn stem die 4 sterren geeft.

het meest ideale is het niet qua stemmen maar ik bemoei niet. :)
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Lijkt me logisch toch? Ik heb Epke Zonderland ook nooit zien stemmen op zijn concurrenten aan de ringen. Daarvoor is er een jury (in dit geval de niet-deelnemers).
Ja weet ik veel. Dacht zolang je niet op jezef stemt is er geen probleem. Maar i get your point
 
nee. want dan zou ik in mijn ogen de top 3. 1 ster kunnen geven etc. zodat ze naar beneden gehaald worden :).
er zijn mensen die geven 1 ster omdat ze het niet mee eens vinden. er zijn zoveel mensen die verschillende manier hebben van stemmen etc.

sommige geven hun top 5 een rating van 1 tot 5 sterren. maar diegene die hun ogen nr 5 is kan door een ander verder komen dan een ander zijn stem die 4 sterren geeft.

het meest ideale is het niet qua stemmen maar ik bemoei niet. :)
Oh het werkt met sterren. Dacht je zegt dit is plek 1 2 3 voor mij ofzo
 
Ik stem op de laatste dag. Weten jullie dat alvast.
 
Ik ga dus wel echt kijken naar voor en na de contest en natuurlijk het eind resultaat van de foto's (ik vind dat alles moet meewegen). Uiteindelijk wint degene waar ik het meeste wow-effect bij heb. Of dat nu de transformatie is of de foto's dat zou zo duidelijk moeten zijn ;)
Persoonlijk stem ik zelf ook zo, dit vind ik het meest eerlijk tegenover alle deelnemers met allemaal een andere achtergrond en doelen. Het is en blijft allemaal erg subjectief, maar als je aan de contest meedoet dan zou je het voornamelijk voor jezelf moeten doen en niet zozeer om de prijzen te winnen, al is dat natuurlijk wel een leuke bijkomstigheid.
 
Laatst bewerkt:
True. Ik zou ook altijd op degene met het beste fysiek stemmen. Of je natty bent of niet of oude oma’s helpt met oversteken boeit mij niet
Same, anders word het ook allemaal veel te ingewikkeld. Bij een missverkiezing wint het lekkerste vrouwtje ook, hier het beste fysiek imo.
 
Met een beetje mazzel word ik eerste bij de vrouwen!

Omdat ik volgens mij nog de enige ben die actief meedoet :roflol:
Ik hoop het voor je!
 
Zoek ik ook nog. Volgens mij kan het online wel. Anders plak ik gewoon 6 foto's aan elkaar.

Heren, hebben jullie een voorbeeld van wat jullie zoeken qua collage? Dan kan ik even vragen of dat mogelijk is.

Volgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners (waar deze contest voor bedoeld is) immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.

Dat zeg je alleen maar omdat je anders geen kans maakt.

Dan kan ik me wel terugtrekken uit de contest. Hetzelfde geldt voor Onit :(

Oh, mijn voorgaande punt wordt bevestigd door deze opmerking. Snap alleen niet waarom je mij hierin betrekt. Durf jij je niet alleen terug te trekken?

Zonder dollen, de contest doe je uiteindelijk voor jezelf lijkt mij. Ik in ieder geval wel. Ik heb een leuk verslag gemaakt voor mijzelf, vandaar ook de lappen tekst. Dan kan ik later terug lezen hoe ik het proces ervaren heb. Daarnaast heb ik leuke connecties opgebouwd op het forum en ga ik zelfs naar de meet toe. Ik zie allen maar pluspunten naan de contest, ook al zal ik misschien niet in de prijzen vallen. So be it.
 
Zonder dollen, de contest doe je uiteindelijk voor jezelf lijkt mij. Ik in ieder geval wel. Ik heb een leuk verslag gemaakt voor mijzelf, vandaar ook de lappen tekst. Dan kan ik later terug lezen hoe ik het proces ervaren heb. Daarnaast heb ik leuke connecties opgebouwd op het forum en ga ik zelfs naar de meet toe. Ik zie allen maar pluspunten naan de contest, ook al zal ik misschien niet in de prijzen vallen. So be it.
Inderdaad, zo bekeek ik het ook
 
Vraagje:
Ik wil m'n collage / verhaal zojuist versturen maar kan het blijkbaar niet versturen via een conversatie naar LM. Iemand enig idee hoe dit moet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven