- Waardering
- 9.883
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk dat je gaat winnen.Update mbt de foto:
Foto’s zijn binnen! Ik ben wel tevreden met hoe ik erbij sta, als ik me bedenk dat ik al die tijd aan het lean bulken ben geweest. Enkel m’n benen (met name de hamstrings) komen niet zo goed uit op de foto’s. Zien er in RL toch echt wel een stuk massiever uit. De jongen die de foto’s had gemaakt heeft op m’n laatste wedstrijd foto’s gemaakt en in de tussenliggende periode m’n shape niet meer gezien. Om dan van hem te horen te krijgen dat ik absurde stappen heb gemaakt doet dan wel goedHet is nu even een kwestie van de 6 beste foto’s selecteren en daarmee een collage te maken. Ik hoop ze morgen te kunnen opsturen.
Zometeen legday, zal hem straks weer loggen!

Ik weet wel wat de top 3 gaat worden.
Handtekeningen uitdelenKijk er naar uit om je te zien op de meet man!! Victor szasz

Ik hoop het natuurlijk

. Ik moet het dit keer al echt van de massa en verhoudingen hebben want ik sta er niet bepaald droog bij, in elk geval niet zo droog als op die foto van je benen
Bij mij is het alleen “massa” en verhouding ook. 0.0 droogIk hoop het natuurlijk
Maar jij maakt anders ook aardig kans kerel! Ik zag die quad foto voorbij komen, holyshit legveins on fleek. Ik moet het dit keer al echt van de massa en verhoudingen hebben want ik sta er niet bepaald droog bij, in elk geval niet zo droog als op die foto van je benen
![]()

Super! Mooi te horen van een ander, toch een wat objectievere mening. Ben benieuwd!Update mbt de foto:
Foto’s zijn binnen! Ik ben wel tevreden met hoe ik erbij sta, als ik me bedenk dat ik al die tijd aan het lean bulken ben geweest. Enkel m’n benen (met name de hamstrings) komen niet zo goed uit op de foto’s. Zien er in RL toch echt wel een stuk massiever uit. De jongen die de foto’s had gemaakt heeft op m’n laatste wedstrijd foto’s gemaakt en in de tussenliggende periode m’n shape niet meer gezien. Om dan van hem te horen te krijgen dat ik absurde stappen heb gemaakt doet dan wel goedHet is nu even een kwestie van de 6 beste foto’s selecteren en daarmee een collage te maken. Ik hoop ze morgen te kunnen opsturen.
Zometeen legday, zal hem straks weer loggen!
Gast, als jij flinke progressie hebt geboekt tov je fysiek dat al top was en waarmee je wedstrijden hebt gedraaid, word ik bang.Ik hoop het natuurlijk
Maar jij maakt anders ook aardig kans kerel! Ik zag die quad foto voorbij komen, holyshit legveins on fleek. Ik moet het dit keer al echt van de massa en verhoudingen hebben want ik sta er niet bepaald droog bij, in elk geval niet zo droog als op die foto van je benen
![]()

Zoek ik ook nog. Volgens mij kan het online wel. Anders plak ik gewoon 6 foto's aan elkaar.Iemand tips voor een goeie app die foto collages maakt? De meeste zijn allemaal betaalde apps of waaraan je vast zit aan een abbo. Eenmalige betaling vind nog niet zo erg, maar om maandelijks ergens aan vast te zitten zie ik niet echt zitten.
Volgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners (waar deze contest voor bedoeld is) immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.Gast, als jij flinke progressie hebt geboekt tov je fysiek dat al top was en waarmee je wedstrijden hebt gedraaid, word ik bang.![]()
dan ken jij dbb nog nietVolgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.

Het gaat uiteindelijk er om wie de meeste stemmen krijgt. Denk niet dat veel mensen op een bodybuilding forum uit maakt wie nou de beste transformatie maakt maar wie er het grootst en droogst bij staatVolgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners (waar deze contest voor bedoeld is) immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.
dit is wel het grootste punt waarom dbb contest niet klopt met wat de bedoeling is van de dbb contestTrue. Ik zou ook altijd op degene met het beste fysiek stemmen. Of je natty bent of niet of oude oma’s helpt met oversteken boeit mij niet

dit is wel het grootste punt waarom dbb contest niet klopt met wat de bedoeling is van de dbb contest
niet dat ik mij druk maak om uberhaupt een prijs te halen. de top 3 is allang bekend.
Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dit is dus niet zo! Dan had je het ook niet fotocontest moeten noemen maar transformatiecontest ofzo.Volgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners (waar deze contest voor bedoeld is) immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.
Dan kan ik me wel terugtrekken uit de contest. Hetzelfde geldt voor @OnitDat dacht ik in eerste instantie ook, maar dit is dus niet zo! Dan had je het ook niet fotocontest moeten noemen maar transformatiecontest ofzo.