Fitness Seller

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
Update mbt de foto:
Foto’s zijn binnen! Ik ben wel tevreden met hoe ik erbij sta, als ik me bedenk dat ik al die tijd aan het lean bulken ben geweest. Enkel m’n benen (met name de hamstrings) komen niet zo goed uit op de foto’s. Zien er in RL toch echt wel een stuk massiever uit. De jongen die de foto’s had gemaakt heeft op m’n laatste wedstrijd foto’s gemaakt en in de tussenliggende periode m’n shape niet meer gezien. Om dan van hem te horen te krijgen dat ik absurde stappen heb gemaakt doet dan wel goed :P Het is nu even een kwestie van de 6 beste foto’s selecteren en daarmee een collage te maken. Ik hoop ze morgen te kunnen opsturen.

Zometeen legday, zal hem straks weer loggen!
Denk dat je gaat winnen. :)

• Topic Starter Topic Starter
Kijk er naar uit om je te zien op de meet man!! Victor szasz
Handtekeningen uitdelen :roflol:
Vorige week kwam iemand in de gym naar me toe die me er ook op aansprak. Ik hoor het nu steeds vaker dus ik kan me er ook niet meer onder uit lullen haha. Ik moet nog steeds beginnen aan die serie :p

Ik hoop het natuurlijk :p

Maar jij maakt anders ook aardig kans kerel! Ik zag die quad foto voorbij komen, holyshit legveins on fleek:eek:. Ik moet het dit keer al echt van de massa en verhoudingen hebben want ik sta er niet bepaald droog bij, in elk geval niet zo droog als op die foto van je benen:o

Iemand tips voor een goeie app die foto collages maakt? De meeste zijn allemaal betaalde apps of waaraan je vast zit aan een abbo. Eenmalige betaling vind nog niet zo erg, maar om maandelijks ergens aan vast te zitten zie ik niet echt zitten.

Maar jij maakt anders ook aardig kans kerel! Ik zag die quad foto voorbij komen, holyshit legveins on fleek:eek:. Ik moet het dit keer al echt van de massa en verhoudingen hebben want ik sta er niet bepaald droog bij, in elk geval niet zo droog als op die foto van je benen:o
Bij mij is het alleen “massa” en verhouding ook. 0.0 droog :roflol:

Helemaal vergeten te melden! Teen update:
De bloeduitstortingen aan de teen waren de afgelopen dagen alleen maar toegenomen. Met een schoen aan lopen ging moeizaam en gister was de bloeduitstorting onder m’n teen dan ook open gesprongen... een bloedspektakel....uiteindelijk nog maar een halve nagel over. Vanmorgen gelijk langs de huisarts die wel schrok van de omvang van de teen. Bloeduitstortingen onder de teennagel, onder de teen, de zijkant van de teen en op het nagelbed.
Met een beetje pech gaat m’n hele teennagel eraan en ben ik er nog wel wat weken zoet mee. Voor de zekerheid heeft ze me ook voor foto’s doorverwezen, maar ze verwachtte niet dat het gebroken was aangezien ik de teen goed kon bewegen. Gelukkig bleek uit de foto’s dat m’n teen niet gebroken was!

De foto van hoe m’n teen er nu uit ziet bespaar ik jullie. Echt nasty gewoon... bah.

Tip: laat geen 50kg dumbells op je teen vallen :D

Update mbt de foto:
Foto’s zijn binnen! Ik ben wel tevreden met hoe ik erbij sta, als ik me bedenk dat ik al die tijd aan het lean bulken ben geweest. Enkel m’n benen (met name de hamstrings) komen niet zo goed uit op de foto’s. Zien er in RL toch echt wel een stuk massiever uit. De jongen die de foto’s had gemaakt heeft op m’n laatste wedstrijd foto’s gemaakt en in de tussenliggende periode m’n shape niet meer gezien. Om dan van hem te horen te krijgen dat ik absurde stappen heb gemaakt doet dan wel goed :P Het is nu even een kwestie van de 6 beste foto’s selecteren en daarmee een collage te maken. Ik hoop ze morgen te kunnen opsturen.

Zometeen legday, zal hem straks weer loggen!
Super! Mooi te horen van een ander, toch een wat objectievere mening. Ben benieuwd!

Gast, als jij flinke progressie hebt geboekt tov je fysiek dat al top was en waarmee je wedstrijden hebt gedraaid, word ik bang. :P

Iemand tips voor een goeie app die foto collages maakt? De meeste zijn allemaal betaalde apps of waaraan je vast zit aan een abbo. Eenmalige betaling vind nog niet zo erg, maar om maandelijks ergens aan vast te zitten zie ik niet echt zitten.
Zoek ik ook nog. Volgens mij kan het online wel. Anders plak ik gewoon 6 foto's aan elkaar.

Gast, als jij flinke progressie hebt geboekt tov je fysiek dat al top was en waarmee je wedstrijden hebt gedraaid, word ik bang. :P
Volgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners (waar deze contest voor bedoeld is) immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.

Volgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.
dan ken jij dbb nog niet :D

Volgens mij gaat het in de DBB-contest niet om wie uiteindelijk de grootste is. Dan zouden beginners (waar deze contest voor bedoeld is) immers nooit kunnen winnnen. Het gaat om het proces / de transformatie die je hebt doorgemaakt en je motivatie/'dedication'.
Het gaat uiteindelijk er om wie de meeste stemmen krijgt. Denk niet dat veel mensen op een bodybuilding forum uit maakt wie nou de beste transformatie maakt maar wie er het grootst en droogst bij staat

True. Ik zou ook altijd op degene met het beste fysiek stemmen. Of je natty bent of niet of oude oma’s helpt met oversteken boeit mij niet
dit is wel het grootste punt waarom dbb contest niet klopt met wat de bedoeling is van de dbb contest :)

niet dat ik mij druk maak om uberhaupt een prijs te halen. de top 3 is allang bekend.

Iedere stemmer kan zelf bepalen op basis waarvan hij stemt. De een geeft het beste fysiek de hoogste score en een ander de beste transformatie.

Dat dacht ik in eerste instantie ook, maar dit is dus niet zo! Dan had je het ook niet fotocontest moeten noemen maar transformatiecontest ofzo.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven