XXL Nutrition

Contest Log Don’t wish for it, work for it! - Strive4muscles Contest Log

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Wat voor pull up bar heb jij? Ik ben soms best bang dat het fout gaat, en dat ding de muur uit komt :roflol:
Pfoeh dan zou ik eens moeten kijken. Was geloof ik van de decatlon. Ik maak me geen zorgen dat het van de muur dondert haha, moest het met 12 schroeven vastboren. Heeft toch wel een 15-20 min geduurd:roflol:

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    78 KB · Weergaven: 157
Pfoeh dan zou ik eens moeten kijken. Was geloof ik van de decatlon. Ik maak me geen zorgen dat het van de muur dondert haha, moest het met 12 schroeven vastboren. Heeft toch wel een 15-20 min geduurd:roflol:

Ja same here. Zit ook met idioot veel schroeven vast, maar vind 't alsnog eng.. Hahahaha

Ik heb zojuist thuis een push workout gedaan. Zit namelijk niets anders op in deze barre Coronatijden...

Ik weet niet of er mensen bekend zijn met de hypertrophy coach maar hij heeft dus een gratis homeworkout programma gemaakt. Hiervan heb ik net de push variant gedaan. Heel erg pijnlijk en vooral gericht op metabolische stress. Ik raad iedereen aan die banden en dumbells thuis heeft om deze workout eens te doen. Je zult voorstelt staan van de pijn en de hoeveelheid kcals die je verbrand!

Filmpje van de workout staat ook op z’n site om te horen een idee te geven van hoe dit uit ziet.

Bijlagen

Moet me ook iets gaan regelen. Dit trek ik niet.

Home workout - Quads (18 maart 2020)
3 sets van elke oefening
1. Bulgarian split squats of death - 10x40kg isohold + dropset, 10x20kg isohold + dropset, 10xbw isohold
2. (SUPERSET)
Heel elevated db squat (2 sec onderin vasthouden) 8-10 reps
db squats 8-10 reps Heel elevated bottom half squats AMRAP
3. (SUPERSET).
Dumbell reverse lunge 10x40kg (30 sec rust tussen linker en rechter been)
Dumbell split squat bodyweight (aan 1 stuk door) 10 links, 10 rechts, 8 Links, 8 rechts, 6 links, 6 rechts, 4 links, 4 rechts
4. Quad stretch - 30 sec ieder been

Ik had maar 45 minuten tijd dus ik heb het vandaag alleen bij quads gehouden. Het zweet liep me aan alle kanten, echt een extreem ongekende pomp van al die reps, supersets en dropsets. Wat langer vasthouden/pauzes onderin en een oefening wordt ineens extreem zwaar!

Dat de gyms maar weer snel open gaan... maargoed nog even roeien met die riemen die we hebben.

Home workout - Quads (18 maart 2020)
3 sets van elke oefening
1. Bulgarian split squats of death - 10x40kg isohold + dropset, 10x20kg isohold + dropset, 10xbw isohold
2. (SUPERSET)
Heel elevated db squat (2 sec onderin vasthouden) 8-10 reps
db squats 8-10 reps Heel elevated bottom half squats AMRAP
3. (SUPERSET).
Dumbell reverse lunge 10x40kg (30 sec rust tussen linker en rechter been)
Dumbell split squat bodyweight (aan 1 stuk door) 10 links, 10 rechts, 8 Links, 8 rechts, 6 links, 6 rechts, 4 links, 4 rechts
4. Quad stretch - 30 sec ieder been

Ik had maar 45 minuten tijd dus ik heb het vandaag alleen bij quads gehouden. Het zweet liep me aan alle kanten, echt een extreem ongekende pomp van al die reps, supersets en dropsets. Wat langer vasthouden/pauzes onderin en een oefening wordt ineens extreem zwaar!

Dat de gyms maar weer snel open gaan... maargoed nog even roeien met die riemen die we hebben.
Ja.. Idd. Moeten toch wat kunnen regelen. Ik jij en wovano van 16.00-1700...

Ik was zelf nog aan het gissen voor ideeen voor legs. Ik heb 2 DB's bij de action gekocht en kan 1 DB van 16kg maken. Split squatsss :D

Home workout
Hamstrings/Calves/Abs 19 maart 2020
Dumbell lying leg curl 20x17,5kg, 18x20kg, 15x22,5kg, 13x25kg
Single leg DB stiff leg DL 4x20x25kg+band
Hamstring stretch - 30 sec
Single leg db calf raises 4x20x25kg
Abs crunches 5 sets tot failure

Nog even een korte workout, gister geen tijd voor hams, vandaag was eigenlijk rust dus hebben we ze vandaag nog even aangepakt. Ik heb me een partij spierpijn aan m’n quads en billen van gister... echt een hel om op de wc te zitten:o

Home workout - Pull (20 maart 2020)
  • Banded pullups 12xbw, 11xbw, 10xbw, 8xbw
  • One arm db row 3x20x30kg
  • GAINTSET: 3 sets
    Banded pullover 12 reps
    Dumbell pullover 12x30kg
    Band row 12 reps
    Band high row AMRAP
  • SUPERSET: 3 sets
Bent over bb row 20x70kg
Barbell shrugs 15x70kg
  • Dumbell curls 4x12x20kg
  • Dumbell concentration curl 4x12x16kg

Post workout pic.
Gewicht is de afgelopen week niet meer onder de 102kg gekomen terwijl m’n kcals 300-400 omlaag zijn gebracht en ik ipv 20 min cardio post workout nu 30 min wandel. Naja als ik deze shape kan vasthouden voor we gaan cutten/recompen voor de contest ben ik happy :)

Bijlagen

• 4532F74A-F062-4A00-A05D-B0E69ED5E82D.jpeg
    4532F74A-F062-4A00-A05D-B0E69ED5E82D.jpeg
    104,2 KB · Weergaven: 130
Post workout pic.
Gewicht is de afgelopen week niet meer onder de 102kg gekomen terwijl m’n kcals 300-400 omlaag zijn gebracht en ik ipv 20 min cardio post workout nu 30 min wandel. Naja als ik deze shape kan vasthouden voor we gaan cutten/recompen voor de contest ben ik happy :)
Jij hebt geen gym nodig man. :thumbs:

Home workout - Push (21 maart 2020)
Chest challenge GAINT SET *3 rondjes*
  • DB banded press 12x20kg dbs+band
  • Banded press 12x 2 second hold at top
  • DB press AMRAP bottom half only 20, 16, 14
  • Dumbell side lateral raises 4x15x14kg
SUPERSET: 4 sets
  • DB rear lateral raises 15x12kg
  • Banded facepulls 15 reps

• Barbell OHP (1 sec pauze onderin, 1:30 min rust tussen sets) 15x50kg, 12x50kg, 10x50kg, 9x50kg
  • Barbell skullcrushers into close grip floor press 4x10x50kg beide oefeningen
  • Reverse grip band pushdowns 4x15
GAINT SET: *3 Rondjes*
  • Pushups 20xbw, 15xbw, 12xbw
  • Banded chest flys 10 reps
  • Chest doorway stretch 30 sec

Laatst bewerkt:
Ongeveer 1 uur en 15 min over gedaan. Na 3 setjes van die eerste gaint set op borst had ik serieus krampen erin en een mega dikke pomp :roflol: echt onderschat hoe zwaar die gaint sets kunnen zijn. Nu ik niet progressief kan overbelasten met gewicht is dit wel een ideale manier om een goeie workout erin te krijgen!

In

Home workout - Legs (22 maart 2020)
3 sets van elke oefening
  2. (SUPERSET) Heel elevated db squat (2 sec onderin vasthouden) 10x40kg DB squats 10x40kg Heel elevated bottom half squats AMRAP x BW
  3. (SUPERSET). Dumbell reverse lunge 10x40kg (30 sec rust tussen linker en rechter been) dumbell split squat bodyweight (aan 1 stuk door) 10 links, 10 rechts, 8 Links, 8 rechts, 6 links, 6 rechts, 4 links, 4 rechts
  4. Standing banded leg curls 3x20
  5. Single leg DB stiff legged deadlift 3x12x40kg
  6. Standing calf raises 4x30xbw

Goeie training en progressie tov vorige keer. Meer reps eruit kunnen persen een betere houding en mind-muscle connectie. Gruwelijke pomp ook weer ervan! Daarna nog 1,5 uur gewandeld, want ik werd gek van het thuiszitten. Nu dat ik zit flink vermoeide benen morgen zal wel weer strompelen worden :o .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven