- Waardering
- 10.871
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ziet allemaal weer solid uit. Komt wel goed met jou. Fijn pasen.Home workout - Legs (11 april 2020)
- Banded leg extensions (single leg) 4x25x45kg
- (SUPERSET) 3 sets - Dumbell reverse lunge 15x40kg (30 sec rust tussen linker en rechter been) -Split squat bodyweight (aan 1 stuk door) 10 links, 10 rechts, 8 Links, 8 rechts, 6 links, 6 rechts, 4 links, 4 rechts
- (GAINTSET) 3 sets - Heel elevated bb squat (2 sec onderin vasthouden) 12x60kg. - Barbell squat 12x60kg. - Heel elevated bottom half squats AMRAP x BW (25, 22, 20)
- Bulgarian split squats (barbell) 2x15x60kg, 1x12x60kg (laatste set triple ds, 10 x 45kg weerstandsband, ds BW x 8)
- Stiff legged banded Barbell dl 3x15x60kg + 35kg weerstandband
- Single leg banded leg curl 3x25x30kg
Goeie training, eerste keer banded leg extensions geprobeerd en wel tevreden met hoe ik de tear drop ermee kan belasten. Beter iets dan niets... de andere oefeningen weer kunnen verbeteren op reps/gewicht. Nu genieten van het paasweekend / eten. Fijne pasen iedereen![]()
Thanks kerel! En jij ook fijne pasenZiet allemaal weer solid uit. Komt wel goed met jou. Fijn pasen.

. Gister gegourmet en vandaag paasontbijt en we bestellen nog sushi. Wel heel mega pomp tijdens het trainen, wat een dag aan hogere kcals voor je training wel niet kan doenLaat het smaken! Trainen op hogere kcals is zo veel fijnerEigenlijk had ik vandaag rustdag, maar die ruil ik met morgen aangezien gister en vandaag wat meer kcals gegeten worden met pasen. Gister gegourmet en vandaag paasontbijt en we bestellen nog sushi. Wel heel mega pomp tijdens het trainen, wat een dag aan hogere kcals voor je training wel niet kan doen

Dankjewel, en absoluutLaat het smaken! Trainen op hogere kcals is zo veel fijner![]()

Phoe, stevigBarbell OHP 14x60kg, 13x60kg, 12x60kg. (kleine pauze onderin)

Alles behalve grappig op dit moment haha. Ik probeer er maar het beste van te maken, maar van binnen ga ik echt wel kapot. Net als vele is de gymWel grappig en enigszins bewonderenswaardig dat je ondanks de situatie en het gebrek aan equipment enzo nog steeds al je sets en reps bijhoudt en hierin ook progresseert. Ik heb dat allemaal compleet laten varen en doe gewoon wat in me op komt op dat moment en ik probeer tot failure te gaan en een pomp te krijgen, hoeveel reps of wat dan ook kan me echt geen reet schelen![]()
Alles behalve grappig op dit moment haha. Ik probeer er maar het beste van te maken, maar van binnen ga ik echt wel kapot. Net als vele is de gym
m’n uitlaatklep, waarbij het best wel een doorgeslagen hobby is geworden. Om dan in een klap niets meer te doen zit er voor mij niet in aangezien ik m’n hele leven aan sport doe. Waarschijnlijk ligt het ook wel een beetje aan m’n alles of niets mentaliteit met reps/sets etc noteren.
Laten we hopen dat we deze onzin snel achter ons kunnen laten en weer naar de gym kunnen.
Wat jij doet werkt in principe even goed, ik ga nu ook gewoon op alles tot falen en probeer de intensiteit op sommige oefening op te krikken door er gaint sets / supersets van te maken.
Helemaal mee eens man. Nog even door de zure appel heen...Ik voel je man. Ik ervaar het precies hetzelfde. Hoewel trainen en dagelijks naar de gym gaan superveel energie kost, geeft het ook heel veel energie en motivatie terug, die je weer gebruikt voor andere dingen in je leven zoals werk en privé. Als je dan meer dan een paar dagen zonder gym zit voel je dat opeens heel hard. Zelf probeer ik er ook maar het beste van te maken en ik geef niet op, blijf gewoon elke dag zo goed als ik kan trainen en me voeding is helemaal perfect, maar f**k... ik heb ook af en toe van die momenten dat ik er echt helemaal klaar mee ben en fucking depressief en gefrustreerd word van deze tyfuszooi.
. De buren hebben ook gedacht wat is dat voor een hijgende pony.
Gewicht blijft rond de 100 kilo.