Fitness Seller

Dorian Yates en Mascha

Bezoekers in dit topic

Zo, je ziet er erg goed uit Mascha!
 
Wat is dit nou voor wijventraining?

Niets meer posten voordat je filmpjes hebt waarin keihard wordt geschreeuwd/je moet overgeven/met halters wordt gesmeten/zwaar wordt gesquat/spieren afscheuren/je flauwvalt! :mad:
 
Laatst bewerkt:
Hey Joopie wanneer ga je Jelle(champ) weer eens optrommelen?
Hij is namelijk aardig slap geworden laatste keer dat ik met hem trainde
 
Goeie progress ziet er goed en mooi uit!:cool:

En getraind worden door dorian. beter kan het niet!
 
respect , goed bezig ;)
 
Wat is dit nou voor wijventraining?
Niets meer posten voordat je filmpjes hebt waarin keihard wordt geschreeuwd/je moet overgeven/met halters wordt gesmeten/zwaar wordt gesquat/spieren afscheuren/je flauwvalt! :mad:

hahaha zegt hij die net komt kijken....maar vooruit ik wil best een keer met je trainen hoor dan zullen we zien of het nou echt wel zo`n wijventraining is...

Voel me zo ondertussen bevoorrecht dat ik met zulke goede trainers heb mogen trainen. Iedere keer weer keihard er tegen aan en iedere keer weer progressie....Toronto here I come

thx voor alle respect :D
 
Laatst bewerkt:
hahaha zegt hij die net komt kijken....maar vooruit ik wil best een keer met je trainen hoor dan zullen we zien of het nou echt wel zo`n wijventraining is...

Voel me zo ondertussen bevoorrecht dat ik met zulke goede trainers heb mogen trainen. Iedere keer weer keihard er tegen aan en iedere keer weer progressie....Toronto here I come

thx voor alle respect :D


abbo. respect voor de trainingen.

En top antwoord op zulke zever ;)
 
hahaha klopt helemaal....ik zie het zo als je iets wil bereiken dan zal je er iets voor over moeten hebben.....je kan leuk in je eigen stadje blijven maar tja dan redt je het gewoon niet. Ik heb de mogelijkheid mijn eigen grens steeds te verleggen en met de grootste der aarde te werken, hier ben ik mega trots op en pak het dan ook met 2 handen aan....daar zal zo`n grote plas water niet in de wegstaan LOL

Dank jullie voor jullie complimenten.... maar uhmm ik ben rug aan het trainen hoor LOL...ach ja mijn kont is nou eenmaal mijn trademark....:D:D:D

hier nog ff de legpress ditmaal met 240kilo...het is een beetje zoeken met het gewicht en deze legpress...maar wel een aardig verschil met de vorige keer :D:Dhttp://www.youtube.com/watch?v=dIkdHd7g0aI


Je bent goed bezig Mascha !

Dat type legpress met een lage voetenstand is slopend.

Succes meid ! ;)

Gerard
 
Goe bezig meid, met high intensity moet het zeker lukken, ik train al jaren zoals Mike Mentzer, Dorian trainde ook nog met Mike en maakte zijn eigen visie van high intensity,...minder sets en oefeningen maar meer inzet, energie en afwerking, afbeulen in je set, traag uitvoeren,...werkt veel beter, je zenuwstelsel reageert veel beter...hoe dan ook Mike Mentzer, Dorian Yates, allen top fysieken... met jou mooie model, je al jaren harde inzet en nu trainen op dit niveau zal je alleen maar doen groeien, top dus! Veel succes!

Ikzelf kom uit België, het zou een eer zijn om eens met Dorian te kunnen trainen, wanneer komt hij naar je gym? Ik zou gerust ook eens met jou willen trainen, goe bezig! top!

vele groeten

Nick
 
Laatst bewerkt:
hahaha zegt hij die net komt kijken....maar vooruit ik wil best een keer met je trainen hoor dan zullen we zien of het nou echt wel zo`n wijventraining is...

Voel me zo ondertussen bevoorrecht dat ik met zulke goede trainers heb mogen trainen. Iedere keer weer keihard er tegen aan en iedere keer weer progressie....Toronto here I come

thx voor alle respect :D

TyfNn.png


J5QA2.jpg
 
jahahahaha.....ik heb het ook echt over de aanmeld datum op dit forum........

Thx Nick. Het is ook geweldig om met hem te trainen en op zijn manier.
Zodra hij hier op de sportschool komt laat ik het zeker weten. De datum staat nog niet echt vast omdat Dorian veel weg is de komende tijd. Maar zodra ik iets weet laat ik het weten :D
 
Heel veel succes Mascha. Gaat al de goeie kant op zo te zien.

En tja, Dorian blijft gewoon geweldig. Heb gister nog een stukje blood and guts gekeken. :D
 
Ik ben een jankerd

Gast ga op die uitnodiging in dan! even traininkje pakken met Mascha :D
Had direct een PM gestuurd van waar en wanneer!

Ben jaloers dat je hebt kunnen trainen met deze Baas.. imo is hij toch wel hardcore trainer nr1.

Off topic; Ben toch zeer benieuwd als trainer nr1 en hardcore bb nr 1 (branch warren uiteraard) samen een dagje gaan trainen! Als dat geen mooi beeldmateriaal wordt..
 
Laatst bewerkt:
Off topic; Ben toch zeer benieuwd als trainer nr1 en hardcore bb nr 1 (branch warren uiteraard) samen een dagje gaan trainen! Als dat geen mooi beeldmateriaal wordt..

Samen met Joopie! :roflol:
 
Back
Naar boven