XXL Nutrition

Gestopt ''Dreams don’t work unless you do.'' Knowlegde's contest log.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Knowlegde

Cool Novice
Lid geworden
16 feb 2012
Berichten
135
Waardering
0
Lengte
1m70
Massa
71kg
Vetpercentage
12%
Hallo,

Ik doe dus ook mee met het contest want, het motiveert me toch wel. Ik hou er zelf wat leuks aan over en misschien inspireer ik ook anderen om het te doen.

ZONDAG 3 JUNI - 2012
mbr8kn.jpg

Algemene gegevens:
- 15 jaar oud.
- 70 KG.
- 174cm.
- Middelbare school.
- Kickboks.

Trainingen:
Maandag: Hardlopen buiten, 45 tot 60 minuten.
Dinsdag: Kickboks en rug, biceps trainen.
Woensdag: Kickboks cardio en borsten trainen.
Donderdag: Hardlopen buiten, 45 tot 60 minuten.
Vrijdag: Kickboks en 35 minuten m'n benen trainen.

Ik kan in onze gym jammer genoeg niet fitnessen in details aangezien we alleen de basis apparaten hebben, maar daar moet ik als nog een leuk iets uit kunnen halen.

Ik vind/vond het moeilijk om kickboks te combineren met fitness maar door deze contest wil ik het eigenlijk weer proberen en me ook echt houden aan m'n voeding schema's. Als ik het goed heb begrepen duurt dit contest 3 maanden en daar valt de ramadan ook onder (ben moslim) dus dit kan nog wel spannend worden.



 
Laatst bewerkt:
train je geen triceps en schouders?
 
@Stef,
Bedankt hé, jij ook!

@BillyBalZak,
Tuurlijk wel alleen zat schouders inbegrepen bij zo'n apparaat voor rug (geloof ik).
En was triceps vergeten te vermelden, excuses, zal morgen even aanpassen.

En vandaag gewoon goed gegeten en gezond ook, ben er trots op. Dit ga ik dus ook volhouden deze 3 maanden.
 
Succes maat! Ik zou zelf ook graag mee willen doen maar kan niet aan de eisen voldoen, daarom steun ik jou maar! Ook irl. :)
 
Ik vond 't inderdaad jammer Sven dat je niet mee deed, maar vind het wel tof dat je mij steunt en me erbij helpt! ;)

Vandaag heb ik gewoon in m'n pauze's gezond gegeten, kreeg 1 snoepje aangeboden en dat nam ik wel aan, maar moet wel kunnen denk ik? En vanavond hard-lopen en desnoods door de regen, ik ga geen excessen zoeken of maken.

En ik zal van de dag ook even m'n topic wat gaan aanpassen en m'n training in details aan jullie vertellen en mochten er verder nog vragen zijn over mij of mijn trainingen kan je dat gerust vragen.:cool:
 
Ben momenteel bezig met een video van het trainen van vandaag (veel montage werk, dus daar ga ik morgen mee aan de slag)

Maar natuurlijk met z'n allen even op de foto na de training.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
(Rechts)
 
Nice picture man!
 
Blijf zo doorgaan. Je komt er wel! :)
 
Woops! Niet de bedoeling dat het naar beneden ging zakken. Het de laatste tijd het vrij druk, en niet zoveel tijd voor DBB. Maar ben nog steeds lekker op gang! En zal binnenkort een nieuwe video plaatsen een grote update. :cool:
 
Go for it boy!!
 
Misschien ff off topic maar ik vind je avatar de bomb. De man die bijna onzichtbaar is maar rechts in de lucht vliegt is namelijk mijn leraar: Dr. Joo Bang Lee, halverwege de jaren 60 in Seoul, Korea!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven