Fitness Seller

DrooG worden

GHB

Novice
Waardering
0
Hallo hier even een vraagje.

Een vriend van mij traint nu 1,5 jaar Heeft best wel veel massa maar ook wel wat lichaamsvet. Hij wil dat egt kwijtraken en is daar egt heel hard voor bezig. hij is al een tijd aan het dieeten en doet elke dag minimaal een uur aan cardio. Hij heeft ook de illegale stekkers gebruikt en is daarmee 10 kg kwijt geraakt binnen anderhalve maand. Maar nu wil hij egt droger gaan worden maar wel massa behouden. Hij denkt daarrom al een tijd na over een cut kuurtje. omdat hij zelf niet over internet beschikt moest ik deze vraag voor hem stellen.

Hij zou graag wat info/eventueel kuurschema en nuttige tips tegemoet zien.
Alvast bedankt

Gewoon over 1,5 maand weer aan de illegale stekkers werkt perfect je behoud je massa en je wordy droger als je maar op onderhoud blijft

Een vriend van mij traint nu 1,5 jaar Heeft best wel veel massa maar ook wel wat lichaamsvet. Hij wil dat egt kwijtraken en is daar egt heel hard voor bezig. hij is al een tijd aan het dieeten en doet elke dag minimaal een uur aan cardio. Hij heeft ook de illegale stekkers gebruikt en is daarmee 10 kg kwijt geraakt binnen anderhalve maand. Maar nu wil hij egt droger gaan worden maar wel massa behouden. Hij denkt daarrom al een tijd na over een cut kuurtje. omdat hij zelf niet over internet beschikt moest ik deze vraag voor hem stellen.

Alvast bedankt
He die illegale stekkers zorgen die ervoor dat je stroomrekening niet de pan uitrijst bij je weedplantage:)

Beetje vroeg om te gaan kuren na 1,5 jaar.. Gewoon via voeding en training is toch het beste en verstandigste!

Op de zwarte markt een paar illegale zekeringen en een dimmer kopen.

Alvast bedankt

Ok 1,5 jaar natural trainen is natuurlijk niet echt lang dus hij kan waarschijnlijk nog heel wat gainen mits hij zijn voeding aanpast.

Nu snap ik wel dat alles heel verleidelijk is waardoor hij waarschijnlijk toch wel door zet om te gaan kuren.

Dan is het inderdaad wel verstandig om dit met beleid te doen en eerst even wat info op te doen.

Begin eerst eens met het posten van zijn stats.
Daarnaar kunnen we verder kijken:)

Alvast bedankt

Hehehe, altijd een vriend, of kennis......leuk is dat!

Gewoon die stackers nog eens proberen en voeding aanpassen.
Kan je ''vriend'' anders zn dieet eens posten?

Helpt een boel nm.

Hehehe, altijd een vriend, of kennis......leuk is dat!

Gewoon die stackers nog eens proberen en voeding aanpassen.
Kan je ''vriend'' anders zn dieet eens posten?

Helpt een boel nm.

Idd... erg origineel is 't niet meer :)

@TS: Roids zijn natuurlijk niet de basis om af te vallen, daar heb je een goed dieet voor nodig.

DrooG worden
De MaNieR vAn SchRijVeN zegt al genoeg:rolleyes: ,

voor topicstarter zeg tegen je "vriend"dat hij eerst eens een paar jaar naturel moet proberen , en zich eens goed in voeding moet verdiepen, als hij dan nog wilt dan eens zelf goed gaan lezen en informeren dan is deze vraag ook ws niet nodig

Terug
Naar boven