Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Ik vind je bezorgdheid hartstikke lief!
Is mijn voeding echt zo raar? Tja, ik eet dan wel geen brood (vult ook voor geen meter, in tegenstelling tot rijst met groente en vlees / vis), maar verder vind ik het wel meevallen. Dat obsessieve zie ik zelf niet zo, maar is het niet zo dat je zelf altijd blind bent voor je eigen dingen?
Ach, laat ik het er maar op houden dat ik graag gezond eet en me daar goed bij voel. Alleen de laatste 2 weken gaat niet lekker met ontbijten...
Als anderen ook hun mening willen geven dan hoor ik dat graag!
Wat je beschrijft over die honger... dat gaat natuurlijk wel ver. Want het is niet natuurlijk om honger te hebben... Als die buikpijn ook daadwerkelijk daar vandaan komt, dan denk ik dat je te ver gaat... Maarja... das mijn mening, ik ben heb zelf nog niet zo laag onder onderhoud gezeten, weet daar ook niet genoeg van... Belangrijkste is dat je wel naar je lijf blijft luisteren hoezeer je je doel ook wilt bereiken. Doel en de wil dat doel te bereiken kan wel alles overschreeuwen dat je doorbikkelt en over signalen heen stapt die je lijf aangeeft... VOor je eigen gezondheid moet je daar goed naar blijven kijken! Dan maar minder snel resultaat of gooi er nog wat cardio bij
Kon je voedingsschema niet zo snel vinden... kan je die nog 's plaatsen?
Brinta met water vinnik nie zo gek... Zelf doe ik warm water met vanille whey en 7-granen (vergelijkbaar met brinta)... Misschien ben ik een beetje raar, maar is mijn favoriete maaltijd van de dag (tenzij ik een kokkerel-moment heb wat betreft de rijst)