Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben al wat meer olijfolie gaan gebruiken om vlees in te bereiden, en de vis is ook nog wel eens vette makreel
Staat er niet zo duidelijk bij...
Bij de kwark zit idd niks aan vet... moet eigenlijk wel.
.Niet om vervelend te doen,maar olijfolie kan tijdens het bakken 'omslaan' in een transvet.

Aaaaaaaaaaarrrrrrrggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Niet om vervelend te doen,maar olijfolie kan tijdens het bakken 'omslaan' in een transvet.

Volgens mij alleen als je het lang doorbakt maar weet het niet zeker.![]()
Als ik met een volle maag naar bedje toe ga is er de volgende dag niks aan de hand. Volgens mij dus pure honger waar ik last van had, in combinatie met een fatburner die je voor het ontbijt moet innemen zal dat het probleem zijn geweest...
MP is staand, DB press is zittend. Door de steun in m'n rug kan ik nét ff wat meer geven (wat meer gewicht omhoog krijgen) - dus daarom...Brutale training Dwarfie. Goed bezig. Waarom doe je trouwens MP én DB press? Is dat niet een beetje dubbelop?
Prettig weekend alvast![]()
Maag gaat weer goed - ben ook wat meer gaan eten

), als het goed gaat dinsdagochtend schieten en dinsdagavond bewerken. Thnx! Volgende keer moet ik toch eens wat meer dan 6x kunnen dippen vind ik...
Langdurig te heet verhitten geloof ik...Niet om vervelend te doen,maar olijfolie kan tijdens het bakken 'omslaan' in een transvet.
Zover ik weet té heet laten worden en lang doorbakken... weet er het fijne niet van, maar die twee dingen probeer ik dus te voorkomen.Aaaaaaaaaaarrrrrrrggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Is dat zo..?
Hoezo dan..?![]()
Ik geloof het ook ja...Volgens mij alleen als je het lang doorbakt maar weet het niet zeker.![]()
Dit dus.bij 160 graden: [Link niet meer beschikbaar]
(volgens mij net voordat de olie begint te walmen)
In principe dus wel, maar gewoon rustig aan doen met bakkenSlecht nieuws...
Dan zal ik goed moeten opletten...
Klotezooi, ik d8 dat je met olijfolie altijd goed zat.

Advies komt van de sportschooleigenaar zelf, een man met gruwelijk veel (naturel) BB-ervaring. Ik geloof 'm, en blijf foto's maken zodat het (als het goed is) binnenkort ook te zien moet zijn dat het werkt.Succes, het klinkt als veel herhalingen, maar ik ga ervan uit dat je goed advies krijgt? Hoe dan ook, succes!
Heb je een suggestie welke oefeningen erin of eruit?Je doet 4 oefeningen. (16setjes)! voor je schouders > voorste kop.
Less is more, niet vergeten.
Nee, is gewicht met duim omhoog 'side raise' omhoog brengen, dan naar binnnen (zelfde stand houden) en laten zakken (zoals front raise), dan weer omhoog, gewicht kwartslag draaien (handpalm naar beneden), gewicht zijkant brengen en op 'side raise'manier weer naar beneden.Sterke dips inderdaad maar die combi raise van Sue, is dat bv. linkerkant front raise en de rechterkant side raise ? dat zie ik wel eens vrouwen in mijn gym doen.

Zorg in ieder geval dat je lichaam in balans blijft, nu doe je maar 1 oefening voor je achterste kop. Zo gaat het gegarandeerd uit balans raken met mogelijk blessures tot gevolg.
Persoonlijk zou ik enkel de MP doen, pak daarbij nog 1 oefening voor de side delts en 1 voor de rear delts. Maak vooral gebruik van compounds, dit zal je meer resultaat opleveren als al die isolatie oefeningen. Uiteraard hoeven de isolatie oefeningen niet verbannen te worden maar laat ze wel op een goede 2de plaats komen.
Wat ik persoonlijk zou doen is per spiergroep 1 isolatie oefening toevoegen om te ''shapen''
Dit alles is hoe ik erover denk, neem het mee in je keuzes als je wilt![]()

Vrienden van me kunnen zien in het 'holiday fitness challenge' fotomapje dat ik nogal 'zadeltassen' heb. Mijn sportschooleigenaar (eentje met gruwelijk veel BB-ervaring) heeft me aangeboden me wat te coachen en zijn eerste opmerking was om afvalstoffen af te voeren door high-rep grote spieren te trainen in m'n benen. Nadruk ligt op quads.
Strompelend de sportschool uit gaan - en dat 2x per week...Inderdaad! Wat een volume zeg!Zo'n wheeltraining moet doodgaan zijn..

Ik was kapot - idd.11x40![]()
![]()
Je was kapot éh..?
Begrijpelijk hoor na die 30 reppers allemaal!
En dan nog "gewoon" even doorgaan met lunges enzo, klasse.
Je beloning is inmiddels een hogere verbranding dan vroeger zo te lezen, mooi meid!
Het stikt van de (V)PR's, dus is het wel duidelijk dat je lekker gaat.
Als je al even die 30 reppers doet is het misschien eens een idee om "terug" te gaan naar 20 reppers, en daarna weer wat zwaarder met minder reps gaan doen.
Wat je nu doet is zeker goed, maar lijkt me meer op spierconditie te werken.
Affijn, je weet waarschijnlijk hartstikke goed waar je mee bezig bent, dus...
Veel succes, en keep it up!![]()

Vrienden van me kunnen zien in het 'holiday fitness challenge' fotomapje dat ik nogal 'zadeltassen' heb. Mijn sportschooleigenaar (eentje met gruwelijk veel BB-ervaring) heeft me aangeboden me wat te coachen en zijn eerste opmerking was om afvalstoffen af te voeren door high-rep grote spieren te trainen in m'n benen. Nadruk ligt op quads.
Ziet er zwaar uit en ben blij dat ik het niet hoef te doen want het lijkt me nix 
Ah, duidelijkZiet er zwaar uit en ben blij dat ik het niet hoef te doen want het lijkt me nix
![]()