AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke dips inderdaad, just keep goin'.:D

Ik ben al wat meer olijfolie gaan gebruiken om vlees in te bereiden, en de vis is ook nog wel eens vette makreel :lick:
Staat er niet zo duidelijk bij...

Bij de kwark zit idd niks aan vet... moet eigenlijk wel.

Niet om vervelend te doen,maar olijfolie kan tijdens het bakken 'omslaan' in een transvet :eek:.

Slecht nieuws...
Dan zal ik goed moeten opletten...
Klotezooi, ik d8 dat je met olijfolie altijd goed zat.

Succes, het klinkt als veel herhalingen, maar ik ga ervan uit dat je goed advies krijgt? Hoe dan ook, succes!

Je doet 4 oefeningen. (16setjes)! voor je schouders > voorste kop.

Less is more, niet vergeten.

Sterke dips inderdaad maar die combi raise van Sue, is dat bv. linkerkant front raise en de rechterkant side raise ? dat zie ik wel eens vrouwen in mijn gym doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.570
Zo, een paar dagen niet op Internet en het is druk in m'n log!
Zometeen naar de gym voor wederom benen, ff snel reactie geven voor ik ga.
He is het al beter met je maag?
Als ik met een volle maag naar bedje toe ga is er de volgende dag niks aan de hand. Volgens mij dus pure honger waar ik last van had, in combinatie met een fatburner die je voor het ontbijt moet innemen zal dat het probleem zijn geweest...
Brutale training Dwarfie. Goed bezig. Waarom doe je trouwens MP én DB press? Is dat niet een beetje dubbelop?

Prettig weekend alvast :thumbs:
MP is staand, DB press is zittend. Door de steun in m'n rug kan ik nét ff wat meer geven (wat meer gewicht omhoog krijgen) - dus daarom...
Ja, hoest daarmee? En heb je al nieuwe foto's :D
Maag gaat weer goed - ben ook wat meer gaan eten ;)
Heb standaard nu een shakebeker met NightProtein op m'n weg van de slaapkamer naar de badkamer staan voor het geval ik rammelend van de honger wakker word...
Foto's heb ik nog niet, morgen absoluut geen tijd voor (moet 6.00u weg! :eek:), als het goed gaat dinsdagochtend schieten en dinsdagavond bewerken.
Sterke dips inderdaad, just keep goin'.:D
Thnx! Volgende keer moet ik toch eens wat meer dan 6x kunnen dippen vind ik...
Niet om vervelend te doen,maar olijfolie kan tijdens het bakken 'omslaan' in een transvet :eek:.
Langdurig te heet verhitten geloof ik...
:eek::eek: Aaaaaaaaaaarrrrrrrggggghhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:eek::eek::eek:

Is dat zo..? ???
Hoezo dan..? :o
Zover ik weet té heet laten worden en lang doorbakken... weet er het fijne niet van, maar die twee dingen probeer ik dus te voorkomen.
Volgens mij alleen als je het lang doorbakt maar weet het niet zeker.:(
Ik geloof het ook ja...
bij 160 graden: [Link niet meer beschikbaar]
(volgens mij net voordat de olie begint te walmen)
Dit dus.
Slecht nieuws...
Dan zal ik goed moeten opletten...
Klotezooi, ik d8 dat je met olijfolie altijd goed zat.
In principe dus wel, maar gewoon rustig aan doen met bakken ;)
Succes, het klinkt als veel herhalingen, maar ik ga ervan uit dat je goed advies krijgt? Hoe dan ook, succes!
Advies komt van de sportschooleigenaar zelf, een man met gruwelijk veel (naturel) BB-ervaring. Ik geloof 'm, en blijf foto's maken zodat het (als het goed is) binnenkort ook te zien moet zijn dat het werkt.
Je doet 4 oefeningen. (16setjes)! voor je schouders > voorste kop.

Less is more, niet vergeten.
Heb je een suggestie welke oefeningen erin of eruit?
Sterke dips inderdaad maar die combi raise van Sue, is dat bv. linkerkant front raise en de rechterkant side raise ? dat zie ik wel eens vrouwen in mijn gym doen.
Nee, is gewicht met duim omhoog 'side raise' omhoog brengen, dan naar binnnen (zelfde stand houden) en laten zakken (zoals front raise), dan weer omhoog, gewicht kwartslag draaien (handpalm naar beneden), gewicht zijkant brengen en op 'side raise'manier weer naar beneden.

Zorg in ieder geval dat je lichaam in balans blijft, nu doe je maar 1 oefening voor je achterste kop. Zo gaat het gegarandeerd uit balans raken met mogelijk blessures tot gevolg.

Persoonlijk zou ik enkel de MP doen, pak daarbij nog 1 oefening voor de side delts en 1 voor de rear delts. Maak vooral gebruik van compounds, dit zal je meer resultaat opleveren als al die isolatie oefeningen. Uiteraard hoeven de isolatie oefeningen niet verbannen te worden maar laat ze wel op een goede 2de plaats komen.

Wat ik persoonlijk zou doen is per spiergroep 1 isolatie oefening toevoegen om te ''shapen''
Dit alles is hoe ik erover denk, neem het mee in je keuzes als je wilt:)

Laatst bewerkt:
  • #2.572
Zorg in ieder geval dat je lichaam in balans blijft, nu doe je maar 1 oefening voor je achterste kop. Zo gaat het gegarandeerd uit balans raken met mogelijk blessures tot gevolg.

Persoonlijk zou ik enkel de MP doen, pak daarbij nog 1 oefening voor de side delts en 1 voor de rear delts. Maak vooral gebruik van compounds, dit zal je meer resultaat opleveren als al die isolatie oefeningen. Uiteraard hoeven de isolatie oefeningen niet verbannen te worden maar laat ze wel op een goede 2de plaats komen.

Wat ik persoonlijk zou doen is per spiergroep 1 isolatie oefening toevoegen om te ''shapen''
Dit alles is hoe ik erover denk, neem het mee in je keuzes als je wilt:)

Absoluut! Dank je alvast...
Ik pretendeer absoluut niet om alles te weten (al leg ik wel graag uit waarom ik iets doe, wellicht dat het namelijk wel ergens op slaat) - enne: compounds voor schouders? Kun je daar een voorbeeld van geven?

• #2.573
Squat
30*BW
30*20kg
30*25kg
30*30kg
30*35kg VPR
11*40kg PR! :D

Walking lunges
30*7,5kg
30*10kg
30*10kg
30*10kg VPR

Standing gluteus
30*30kg
30*35kg
30*40kg
30*45kg VPR
15*50kg PR! :D

Sitting legcurl
12*30kg
10*40kg
10*50kg
6*55kg
3*60kg VPR

Leg extension
30*25kg
30*25kg
30*25kg
30*30kg PR! :D

Standing calf raise
12*100kg
12*100kg
12*100kg
12*100kg

Ik begin m'n lijf steeds leuker te vinden! :D
Vrijdag onbeperkt wezen wokken met de mensen van de sportclub (ik was natuurlijk de enige vrouw die mee was!), 4 borden vol vlees en groenten weggewerkt :o
Gisteren kerstpakket en kerstboom opgehaald van werk, de nodige glühwein, erwtensoep en andere lekkere dingetjes gehad en 's avonds wezen eten bij een oud-huisgenoot...
Vanochtend lichter dan vrijdagochten EN m'n training ging met hogere gewichten en meer reps!
Het complimentje over m'n squattechniek was natuurlijk ook mooi meegenomen! :D

redelijk insane volume! waarom zoveel reps?

Inderdaad! Wat een volume zeg!:) Zo'n wheeltraining moet doodgaan zijn..

11x40 :D :D :D
Je was kapot éh..?
Begrijpelijk hoor na die 30 reppers allemaal! :bow:
En dan nog "gewoon" even doorgaan met lunges enzo, klasse.
Je beloning is inmiddels een hogere verbranding dan vroeger zo te lezen, mooi meid! ;)
Het stikt van de (V)PR's, dus is het wel duidelijk dat je lekker gaat.
Als je al even die 30 reppers doet is het misschien eens een idee om "terug" te gaan naar 20 reppers, en daarna weer wat zwaarder met minder reps gaan doen.
Wat je nu doet is zeker goed, maar lijkt me meer op spierconditie te werken.
Affijn, je weet waarschijnlijk hartstikke goed waar je mee bezig bent, dus...
Veel succes, en keep it up! :thumbs:

• #2.577
redelijk insane volume! waarom zoveel reps?
Vrienden van me kunnen zien in het 'holiday fitness challenge' fotomapje dat ik nogal 'zadeltassen' heb. Mijn sportschooleigenaar (eentje met gruwelijk veel BB-ervaring) heeft me aangeboden me wat te coachen en zijn eerste opmerking was om afvalstoffen af te voeren door high-rep grote spieren te trainen in m'n benen. Nadruk ligt op quads.
Inderdaad! Wat een volume zeg!:) Zo'n wheeltraining moet doodgaan zijn..
Strompelend de sportschool uit gaan - en dat 2x per week...

:D
11x40 :D :D :D
Je was kapot éh..?
Begrijpelijk hoor na die 30 reppers allemaal! :bow:
En dan nog "gewoon" even doorgaan met lunges enzo, klasse.
Je beloning is inmiddels een hogere verbranding dan vroeger zo te lezen, mooi meid! ;)
Het stikt van de (V)PR's, dus is het wel duidelijk dat je lekker gaat.
Als je al even die 30 reppers doet is het misschien eens een idee om "terug" te gaan naar 20 reppers, en daarna weer wat zwaarder met minder reps gaan doen.
Wat je nu doet is zeker goed, maar lijkt me meer op spierconditie te werken.
Affijn, je weet waarschijnlijk hartstikke goed waar je mee bezig bent, dus...
Veel succes, en keep it up! :thumbs:
Ik was kapot - idd.
Die verbranding gaat inderdaad lekker! Volgens 1 gozer in m'n gym schijn ik wel aanleg te hebben voor BB, want ook ietsie bredere schouders en (vooral) slankere taille viel hem behoorlijk op.
Dit 'programma' doe ik tot januari, daarna idd weer wat afbouwen naar minder reps. Ik luister gewoon goed naar de eigenaar - die weet stukken beter waar hij mee bezig is, en ik leer van zijn ervaring. Die spierconditie opbouwen is goed om de zadeltassen weg te werken schijnt :D

Ben benieuwd hoe zwaar ik nou zou kunnen squatten (in theorie), aangezien mijn max een maandje terug op 5*55kg zat, en ik nu 30*35kg en 11*40kg doe...

Vrienden van me kunnen zien in het 'holiday fitness challenge' fotomapje dat ik nogal 'zadeltassen' heb. Mijn sportschooleigenaar (eentje met gruwelijk veel BB-ervaring) heeft me aangeboden me wat te coachen en zijn eerste opmerking was om afvalstoffen af te voeren door high-rep grote spieren te trainen in m'n benen. Nadruk ligt op quads.

Ah, duidelijk :) Ziet er zwaar uit en ben blij dat ik het niet hoef te doen want het lijkt me nix :D

Ga er niet van uit dat je "max" veel omhoog is gegaan, dat bereik je niet met dit soort training denk ik.
Maar dat was ook niet je doelstelling, want dan had je beter een powerlifting gericht schema kunnen doen. ;)
Ik ben benieuwd naar je verdere voortgang, fanatieke donder! :D

• #2.580
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven