En dat je met strepen op je quads, de ogen van dbb'ers mag uitsteken![]()
En dat je maar met met de uitstekende jukbeenderen de mannen jaloers mag maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dat je met strepen op je quads, de ogen van dbb'ers mag uitsteken![]()
En dat je maar met met de uitstekende jukbeenderen de mannen jaloers mag maken.

Heb eigenlijk niet zo'n voornemens...Hoorde bij je goede voornemens?
GHR zijn inderdaad leuk en zeker goed voor mooie billen![]()
En hoeveel reps heb je het dan over?Heb het gechecked, maar onze decline bench kan niet op 45 graden, hij stond al op zijn laagst met iets van 30 graden. Maarja, met gebruik van een 10kg schijf brandt het al hard genoeg![]()
Hé... jij hier??! Onder een steen vandaan gekropen?

Ik ga voor de mooie billen!Hoorde ik daar iemand het woord mooie billen gebruiken?
Fijn dat de glute ham raise je bevalt, en dat al na 5 reps!
Het idee achter de side raises is pre exhausten?

Halvering van de eerste meting! Op z'n minst!Hi Dwarf, dat jouw bf dit jaar tot ongekende laagtes mag zakken![]()

Is dat mooi?
Sweet!
Strepen? Beter!En dat je met strepen op je quads, de ogen van dbb'ers mag uitsteken![]()
Hmmm..En dat je maar met met de uitstekende jukbeenderen de mannen jaloers mag maken.
Ik vraag het me ook afHmm, denk niet dat de gemiddelde dbb'er daar jaloers van wordt hoor![]()

Nou, weet niet of ik al op 20% zit hoor... en cheatmeal pas vrijdag (en naar de kroeg!) - weet niet precies hoe laag ik wil... iig ONDER die 20%!Gehalveerd in BF, ik zeg een cheatmeal om het te vieren
Welk percentage is de volgende mijlpaal?
Tijdens de beweging draai je je voeten - waardoor je spontaan maar de helft van het gewicht aan kan.Nette training hoor.
Wat is leg extension met draai![]()
Ik hoop het ook! Of frontsquats, ook leuk!Ben benieuwd naar je nieuwe schema, hopelijk nu met normale squats omdat je die zo leuk vind![]()

2 setjes van 12 reps, het is maar een extra oefening. Rippetoe he![]()

Ohh die ken ik wel alleen draai ik ze niet
Begin gewoon met of naar binnen of naar buiten wijzend.
Alleen hoezo draai je ze dan, want weet wel dat je door de verschillende houding de nadruk legt op de druppel en buitenste quad(naam kwijt)![]()

Inclusief fantastische fail!