XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Supervet zo een piercing! Was zelf ook aan het twijfelen om hem te laten zetten, als beloning. Uiteindelijk toch er vanaf gestapt.

Ojee dat wordt brokken in de sportschool.... al die gasten met de ogen gelijmd aan dat mooie glimmende knopje vergeten hun rug hol te houden of de barbell stevig vast te houden.
DwarvenWarrior, je geeft alweer het goede voorbeeld want successen moet je vieren!

Caroline

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.463
Supervet zo een piercing! Was zelf ook aan het twijfelen om hem te laten zetten, als beloning. Uiteindelijk toch er vanaf gestapt.
Ik wil er eigenlijk al jaren eentje, maar vond het tot dusver geen gezicht... nu kan het en dus niet langer twijfelen ;)
Ojee dat wordt brokken in de sportschool.... al die gasten met de ogen gelijmd aan dat mooie glimmende knopje vergeten hun rug hol te houden of de barbell stevig vast te houden.
DwarvenWarrior, je geeft alweer het goede voorbeeld want successen moet je vieren!

Caroline
Ik ben niet zo'n showoff, dus houd 'm lekker onder m'n shirt ;)

Wilde eigenlijk een fancy update pic posten, maar het licht was gisteravond bedroevend... :(

Der is altijd vandaag nog hehe :P

dropsetqueen

Mooie training DW en dat cadeautje in je buikje heb je meer dan verdient meid!

you rock!

• #6.468
Der is altijd vandaag nog hehe :P
Helaas, maar nog genoeg dagen idd...
Blijft er wat te raden over... gelijk heb je.
(Je avatar had me op het verkeerde been gezet :p)
Die avatar is wel mijn buik,dat wel... maar vind het niet nodig om die te pas en te onpas te laten zien...
:D
Morgen nieuw schema!
Mooie training DW en dat cadeautje in je buikje heb je meer dan verdient meid!

you rock!
Thnx Bart, cool om te horen!

• #6.469
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
DW is vandaag opgemeten: gewicht gelijk gebleven, taille 5cm smaller, biceps gegroeid!
:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:
En vetpercentage van 20%! :D

Volgens mij mag ik wel tevreden zijn met het inschakelen van een pro ;)

super!!

Wat heeft de pro precies opgeleverd wat niet door jezelf alleen lukte? Soort plafond of zo waar je doorheen bent gegaan?

Lekker bezig jij dame!

Jij gaat dus makkelijk stralen op het strand dit jaar ;-)

• #6.472
super!!

Wat heeft de pro precies opgeleverd wat niet door jezelf alleen lukte? Soort plafond of zo waar je doorheen bent gegaan?

Lekker bezig jij dame!
Ik wist gewoon niet wat ik moest doen. Eerste deel afvallen is makkelijk: eten op onderhoud, goede producten en voldoende eiwit. Kcal-tekort door cardio. Op een bepaald punt werkt dat niet (goed) meer. Nu heb ik eten dat op mijn behoefte is afgestemd, trainingsprogramma om lijf beter in verhoudingen te krijgen en wordt elke maand gekeken wat er aangepast moet worden.
Soort plafond idd waar ik doorheen moest, waarbij het antwoord (blijkbaar) niet meer cardio of minder kcals is (wat vaak op dbb wordt gezegd).
Jij gaat dus makkelijk stralen op het strand dit jaar ;-)
Zeker!
Heb nu al zin in nieuwe bikini's te shoppen! :p

(stomme is trouwens dat ik die 5cm niet eens door heb gehad... :o
Blind voor progressie zeg maar...)

aha, gaaf zeg!!

je zit nu op 20% waar wil je heen?

5% vertelde ze me net. :thumbup:

• #6.475
aha, gaaf zeg!!

je zit nu op 20% waar wil je heen?
Tja, ik vind dat ik nog steeds een blubberbuik heb, dus daar mag nog wel wat vanaf ;)

Doel is eenzelfde lijf als de dames in de BF-klasse, inclusief zo'n mooie rug (vol definitie) - dus daar mag nog zeker 5% vanaf ;)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Mafketel!
KAN voor een vrouw niet eens (en dan nog gezond rond blijven huppelen)... Ga jij lekker zelf even op 5% staan!

ben benieuwd hoe je er dan uit ziet!
Ik ga es wat fotos van jou aan men vrouw laten zien, die is ook behoorlijk wat kwijtgeraakt, alleen door op haar voeding te letten. Laat staan als ze ook nog wat fitnes gaat doen.

• #6.477
ben benieuwd hoe je er dan uit ziet!
Ik ga es wat fotos van jou aan men vrouw laten zien, die is ook behoorlijk wat kwijtgeraakt, alleen door op haar voeding te letten. Laat staan als ze ook nog wat fitnes gaat doen.

Ach, wat ik doe is niet zo bijzonder... dus dat wordt nog wat met je vrouw!
Krachttraining vormt je lijf (en je kan meer kcal eten zonder daar 'last' van te hebben), dus altijd goed!

Zoiets is de BF-klasse ;)
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Tja, ik vind dat ik nog steeds een blubberbuik heb, dus daar mag nog wel wat vanaf ;)

Doel is eenzelfde lijf als de dames in de BF-klasse, inclusief zo'n mooie rug (vol definitie) - dus daar mag nog zeker 5% vanaf ;)

---------- Toegevoegd om 16:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:07 ----------

Blubberbuik ? oh please ;-)
Met die piercing er nog eens bij heb je nu een geil buikie, niet zo hard zijn op jezelf.

• #6.479
Blubberbuik ? oh please ;-)
Met die piercing er nog eens bij heb je nu een geil buikie, niet zo hard zijn op jezelf.

Hangt nu redelijk, moet wat strakker trekken doordat ik weer wat kwijt ben... komt wel, daar niet van. Maar op m'n avatar is 'ie strakker.

5cm eraf in zo korte tijd, nice work Dwarfje!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven