- Waardering
- 1.339
Ik ook!
Ja, 12 dingen tegelijk

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

DW is vandaag opgemeten: gewicht gelijk gebleven, taille 5cm smaller, biceps gegroeid!
En vetpercentage van 20%!
Volgens mij mag ik wel tevreden zijn met het inschakelen van een pro![]()

September? Huh?Congrats met het nu al mooie resultaat! Nu doorzetten to september!
Wat betreft je voeding, mag je al weer iets meer carbs of is het nog steeds relatief low carb? En wat betaal je voor zo'n coach?

Sinds 18 december ja
Maar... 5 cm smaller in vergelijking met de vorige keer, dus in een maand tijd of zo? Wauw!

Idd! Beachproof baby!Super nice DW, daar doe je het allemaal voor!
cheers
Ik moet nu gewoon 30 minuten fietsen, of andere rustige cardio - nog niet al te gekga jij bij cardio ook uit van minimaal 30 minuten en maximaal 45?
Heb je ervaring met HIIT?

Mijn vermoeden dat ik beter kon dan ik al deed werd bevestigd... en ik ga ZEKER verder!Zo, dat is een giga sprong in de goede richting Dwarf.., goed idee geweest om Maaike in te schakelen, doe zo verder![]()

ga jij bij cardio ook uit van minimaal 30 minuten en maximaal 45?
Heb je ervaring met HIIT?

Idd!wel leuk dat roze
beetje zin in het nieuwe schema ? :d
Ik kreeg iets teveel pm's...Wel leuk dat roze
Beetje zin in het nieuwe schema ?![]()

Het wordt niet lichter, maar wel leuker!

Geen smithmachine meer, losse squats en DB-werk: DW is blij!![]()
Leuk dat roze maar mijn PM ging daar niet overIdd!
---------- Toegevoegd om 20:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:45 ----------
Voor alle dames die berichtjes sturen over advies / tips: kan ik niet geven. Ik krijg een eet- en trainschema op maat, en blijkbaar reageer ik daar ERG goed op. Hoe een ander een strakkere buik moet krijgen? Ik heb geen flauw idee.
Meeste progressie heb ik geboekt door op onderhoud te eten met voldoende eiwitten (zo'n 30% van m'n kcals), 3x per week zware krachttraining in de week gevolgd door 30 min. niet al te gekke cardio. Toen ik zelf niet wist hoe verder te gaan heb ik hulp ingeschakeld, aangezien ik zelf geen flauw idee had.

I'll find out on fridayik heb gehoord dat Ace opgewonden raakt van piercings![]()

Fatbarsmith bij ons, loeizwaar...Met de Smith is k*t hè ? lol, ik moet wel want we hebben geen squatrek.
En DB squats zijn lame.
Ik doe m'n bestLeuk dat roze maar mijn PM ging daar niet over
Ben wel blij dat je er zo goed op reageert want je gaat er echt 100% voor!