AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.801
ziet er leuk programma uit, ben nooit dik geweest maar wel te mager das zowat hetzelfde...even k*t =)

en vind zowiezo van die programma's waar mensen hun doelen proberen te halen en het ook effectief doen chille motivatie geven

Ik herken mezelf er in, en houd inderdaad ook wel van die 'doelstelling verwezenlijken'-programma's. Kijk alleen vrijwel geen tv, dus moet het doen van een incidentele keer dat ik een link krijg.

nooit last van gehad

• #6.803
Mezelf net trouwens achter de pc vandaan geschopt en aan de cardio / core gegaan:
30 min. fietsen - 390 kcal
2*30 reps decline crunches met een schijf van vijf (gestrekte armen).

...en ik weet dat het lichaam suikers nodig heeft.
Je hebt me nog steeds geen bron gegeven.

Het crema laagje is de wat dikke en donkere vloeistof, met bovenop een goudbruine schuimlaagje op een espresso.

Zonder schuimlaag is er geen sprake van een espresso ;) .

Als je crema en espresso bij google invoert, krijg je voldoende links die dit toelichten.

• #6.805
Het crema laagje is de wat dikke en donkere vloeistof, met bovenop een goudbruine schuimlaagje op een espresso.

Zonder schuimlaag is er geen sprake van een espresso ;) .

Als je crema en espresso bij google invoert, krijg je voldoende links die dit toelichten.

Suikers en eiwitten in espressobonen? Ik kan het niet vinden.
(Gaggia classic thuis)

Caffè espresso, or just espresso, is a concentrated beverage brewed by forcing hot water under pressure through finely ground coffee.

Compared to other coffee brewing methods, espresso often has a thicker consistency, a higher concentration of dissolved solids, and crema (foam). As a result of the pressurized brewing process, all of the flavours and chemicals in a typical cup of coffee are very concentrated. For this reason, espresso is the base for other drinks, such as lattes, cappuccino, macchiato, mochas, and americanos.

The first machines were introduced in Italy at the beginning of the 20th Century, with the first patent being filed by Luigi Bezzera of Milan, Italy, in 1901, who invented a steam pressure system. In 1938, Cresemonesi introduced a piston based espresso machine, which eliminated the burnt taste associated with the steam pressure units.

While espresso has more caffeine per unit volume than most beverages, compared on the basis of usual serving sizes, a 30 mL (1 US fluid ounce) shot of espresso has about half the caffeine of a standard 180 mL (6 US fluid ounces) cup of drip brewed coffee, which varies from 80 to 130 mg,[1] and hence a 60 mL (2 US fl oz) double shot of espresso has about the same caffeine as a 180 ml (6 US fl oz) cup of drip brewed coffee. In coffee brewing terms, espresso and brewed coffee should have the same extraction (about 20% of the coffee grounds are extracted into the coffee liquid), but espresso has a higher brew strength (concentration, in terms of dissolved coffee solids per unit volume), due to its lower water content.

Bron: Wikipedia

Goeiemorgen, gaat er nog getraind worden vandaag?

Goedemorgen, wat staat er vandaag op het programma?

Sent from my Desire HD using Tapatalk

• #6.810
Dat zegt NIKS over die suikers en eiwitten waar je het over had.
:stfu:

Crema is een sleutelcomponent in de smaak van espresso, die eruit ziet als een goudbruin laagje schuim bovenop de koffie. Crema bestaat uit vetten, proteïnen en suikers. De crema vertoont kenmerken van zowel emulsie als colloïde.

Bron: wikipedia

Misschien zelf een beetje inspannen ;) . En je kunt nu hoog en laag springen, maar het zit er gewoon in :kiss: .

Laatst bewerkt:
Fijne dagen!!!!!!!!!!!

veel plezier, geniet ervan. Kan je uitrusten voor je nieuwe programma.

waar ga je naartoe?

he, ik weet, nogal offtopic. maar weet jij wat met chris gebeurd is?

veel plezier komende dagen ;)

Heel veel plezier gewenst Dwarfje! :thumb:

@Tymen: Chris is weg vanwege de oneindige kleuterdiscussie en haatreacties op zijn foto's (waar de haters vooral naar vroegen). En geef hem eens ongelijk, Chris is onterecht onrespectvol behandeld. Daarnaast zijn hier gigantisch veel e-warrios met een hele grote mond die het voor veel mensen verpesten. Ook de reden waarom ik hier geen logboek meer bijhoud.

@Tymen: Chris is weg vanwege de oneindige kleuterdiscussie en haatreacties op zijn foto's (waar de haters vooral naar vroegen). En geef hem eens ongelijk, Chris is onterecht onrespectvol behandeld. Daarnaast zijn hier gigantisch veel e-warrios met een hele grote mond die het voor veel mensen verpesten. Ook de reden waarom ik hier geen logboek meer bijhoud.

Misschien is het een idee als je kunt aanvinken wie je log mogen zien en/of erin kunnen reageren, bv alleen dbb vriendjes.
Stel het eens aan Big T voor:)

@Dwarf, veel plezier en rust lekker uit, antwoord op je karmavraag: ziet er goed uit!

Vermaak jezelf DW!

Even lekker gaan genieten van een paar dagen verdiende rust!

cheers to you girl

Ik vind persoonlijk dat ze in de logs gewoon strenger moeten moderaten oid...
Haat-reactis gewoon per direct 2/3 dagen ban, als het nog eens gebeurd een week en dan maar een maand? :P

@gjtc: nice ik sta in je sig! :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven