Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Dwerg is echt weg zo te merken, kennelijk ook geen email checken, geen telefoon mee en dat soort onzin....Voor het eerst kan ik haar logje bijhouden.misschien kunnen we wel ff roddelen...

Ik hoorde via via dat ze op de bar heeft staan dansen en dat ze het super heeft gehad daar.

Zeg dwarf hoe zit je vrijdag of dit weekeinde trouwens? Weet dat we al wat hadden staan maar als vervroegen kan altijd fijn.

Wahahaha, dat had ik wel willen zien.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.843
Op de bar dansen? IK?!:roflol:Verder wel héél veel lol gehad, teveel 'vino tinto', te weinig 'agua', iets verbrand in de zon zaterdag en zondag wakker geworden met overbelaste schouder (terwijl ik vriendlief niet eens naar het hotel heb gedragen!).Voel me 12kg zwaarder, viel (dus) mee vanochtend op de weegschaal.Morgen naar de fysio voor die schouder, tot die tijd smeer ik met 'Tantum' - hoop dat het helpt...Morgen ook trainen (eerst overleggen met fysio uiteraard).

Op de bar dansen? IK?!:roflol:Verder wel héél veel lol gehad, teveel 'vino tinto', te weinig 'agua', iets verbrand in de zon zaterdag en zondag wakker geworden met overbelaste schouder (terwijl ik vriendlief niet eens naar het hotel heb gedragen!).Voel me 12kg zwaarder, viel (dus) mee vanochtend op de weegschaal.Morgen naar de fysio voor die schouder, tot die tijd smeer ik met 'Tantum' - hoop dat het helpt...Morgen ook trainen (eerst overleggen met fysio uiteraard).
Ben jaloers, koude kikkerlandje hier...

Succes met je schouder, hopelijk niets ernstigs :)

• #6.845
Hoop het ook, voelt verrot aan... :sad:

Sterkte met je schouder, hopelijk alleen wat overbelast/geirriteerd.
Met rust en Tantum (werkt bij mij prima na 2/3 dagen) ben je zo weer de oude!

Gek is dat toch? Dat als je jezelf een keertje laat gaan het gevoel krijgen tig kg's te zijn aangekomen. Ja en elke maand ook even. Dat laatste is een feit maar goed. Voelt nooit fijn. Tantum is inderdaad fijn. Maar goed fysio wel zo handig.

Doe je voorzichtig ook al baal je?

• #6.848
Dwarf is altijd voorzichtig ;)
En Tantum stinkt!

Sterkte!!!! He Dwarfie, ik heb besloten om een opleiding tot PT te gaan volgen. Start as april! Wilde ik even aan je kwijt.

Ik hoop dat je toch een paar leuke dagen hebt gehad en dat je er weer een tijdje op kan teren.

Veel sterkte bij de fysio, wat een nachtje slapen allemaal kan doen:lol:.

Na een avond dronken op de bar dansen is Dwarfje vergeten wat ze die nacht allemaal gedaan heeft. Waardoor de schouderpijn komt zullen we dus nooit weten (helaas, want het klinkt spannend). :(:D

ja, ja hij is goed:roflol:

Nee die van TheAce is toch beter.;)

Oké, oké ik zal het nog netjes houden

thanx,

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven