MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Oh lekker..paar dagen er tussen uit, enjoy:)
Hoewel ik zón vermoeden heb dat dat wel lukt..lekker even uitrusten..

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.823
Gaat zeker wel lukken!
Het is daar rond de 15 tot 20 graden :D

veel plezier op vakantie!

heel veel plezier, rust lekker uit, en zorg voor n mooi kleurtje :-)

Heel veel plezier gewenst Dwarfje! :thumb:

@Tymen: Chris is weg vanwege de oneindige kleuterdiscussie en haatreacties op zijn foto's (waar de haters vooral naar vroegen). En geef hem eens ongelijk, Chris is onterecht onrespectvol behandeld. Daarnaast zijn hier gigantisch veel e-warrios met een hele grote mond die het voor veel mensen verpesten. Ook de reden waarom ik hier geen logboek meer bijhoud.

ik had hier idd ook nog een gesprek over met Wwe , en laat dit nou net zo'n vb zijn hoe het niet moet - kwark had natuurlijk een verleden maar hij was nu goed serieus bezig en dat word dan verstoord door een stel kleine kinderenik snap ook niet dat hij dat niet heeft aangegeven bij big t jammer oh ja dwarje goeie vakantione en geniet ze - en niet teveel eten he

Fijne vakantie!

• #6.828
Toch grappig - ik ga alleen een (verrekte lang) weekend weg ;-)
Anyway: thnx!

It's a lousy job, but someone's got to do it! :-D

• #6.831
Yea, zelfs nu het vriest/rond het vriespunt is :(

• #6.833
Ik heb steeds vaker last van koude handen (en soms voeten). Krijg het snel warm, maar handen koelen echt snel af... maf eigenlijk.

Hmm nja

Ik had vorige week ergens voor de eerste keer fris en dat was omdat ik gewoon zwaar slaap te kort had..

Maar het zo warm hebben continu is echt hatelijk.. Als er iets is waar ik vanaf zou willen is het dat wel.. En nu valt het nog mee, maar als het dan 20+ graden wordt, en je moet in zo een ****ing warme aula gaan zitten 2 uur aan een stuk.. believe me, no fun :(

• #6.835
Vroeger, in die goeie ouwe tijd toen ik nog in aula's zat ;)
Als ik niet 8+ uur slaap heb dan gaat het bij mij al nergens over, en sinds ik met Maaike train heb ik (eigenlijk) 9+ uur nodig, maar dat lukt niet.
Speaking of: deze dwerg moet naar bedje toe. Morgen om 4.30u opstaan :eek: - gaat lastig worden.

slaapzacht :D

Heee ga je weer naar het buitenland????? Nou lekker hoor. Veel plezier!

Heel erg knap gedaan dankzij hard werken met eten & trainen: chapeau!

Dwerg is echt weg zo te merken, kennelijk ook geen email checken, geen telefoon mee en dat soort onzin....Voor het eerst kan ik haar logje bijhouden.misschien kunnen we wel ff roddelen...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven