kaza
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 72kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op een bankje? Bedoel je dat je een soort van gaat zitten? (boxsquat) Nee, nooit gedaan - afgezien van de laatste set (maximaal gewicht) ga ik normaal gesproken dieper dan de bankjes bij ons zijn.Hier gaat het iig lekker. Heb je trouwens weleens op een bankje gesquat?? Gisteren gedaan, je gaat dan echt diep, damn.
Nou fijne dag verder!
Ik ga ook uit van die grotere vreugdeNog even volhouden hoor...des te groter de vreugde bij een lang, intensief en slopend schema!
Doe je bij zo'n korte training ook extra cardio omdat je tijd over hebt?
Of is het douchen, eten en slapen?

Nee op een bankje staan en dan squaten. Wel leuk voor de verandering.
Inderdaad nog even volhouden. 2 wkn zijn zo weer om en het is voor een goed doel. ;-)

Abo's gaan hard tegenwoordig

Abo's gaan hard tegenwoordig
Wilt u daar wat te drinken bij meneer?![]()
zou wel 0,5L half-volle melk van campina lusten.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]zou wel 0,5L half-volle melk van campina lusten.
Alvast bedankt![]()

Was niet voorhanden in half liter pak

Thnx! Ik ben bang dat het ietsje meer dan 10 minuten wordt voordat ik de auto in kan stappen... *zucht*Nog 10 minuten....TRAINEN!!!!!
Veel plezier alvast!
Hoe gaat het met het nieuwe programma, voel je je er goed bij?
Trainse![]()
Post gemist?Begin een soort van genoeg te krijgen van die ultra-korte trainingen, en heb ook weinig spierpijn. Nog 2 weekjes...
Full stack is coolYep, leuke training weer meid. En volgende keer full stack, hoppa!
cheers