Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]DWeeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjjjjjjj ik heb nog zo gezegt........... GEEN bommetje!
Hmmm, hoe verleng je je eigen benen.....

Nou alleen nog voldoening en spierpijn...Bommetje?
Verder kan ik maar weinig over je training zeggen. Het enige wat me te binnen schiet is 'kort maar krachtig.' Past ook wel bij jou, kort en krachtig!![]()

schouderoefening waarbij je db's ondersteboven achter je hoofd houdt, en in draaibeweging langs je richting bovenbenen beweegt.
Zekers! En anders kom jij toch wel langs voor een afbeulende massage?

Zekers! En anders kom jij toch wel langs voor een afbeulende massage?![]()

Die heb ik nu zelf nodig, kan amper armen optillen na hoog volume military press.
Ben slapen nu daaaaaaag![]()

schouderoefening waarbij je db's ondersteboven achter je hoofd houdt, en in draaibeweging langs je richting bovenbenen beweegt.

Nee, maar je handen wel. Even meedenken joh

Alternatief glute ham raise machine, eventueel met een touw aan de pully die je achter je hoofd vast houdt zodat je iets geholpen wordt:
http://www.youtube.com/watch?v=pNaqjlxJF_0
---------- Toegevoegd om 00:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:15 ----------
Ik zie nu dat die al gepost is...
Lekkere pullups trouwens, BAM!!
"Hai medesporter, zou jij even als een bal daar gaan liggen? Dan zet ik me op je af. Ja zo ja."