- Waardering
- 2.020
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 83kg
Krijg ik al van Sjaak

Highfive
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik schop graag een stukje mee

weet niet zeker of ik deze nou in onderrug of hams voel. Wacht de spierpijn wel af

.
jeetje + 10 kilo whhhhhooowww

hyperextentions voel ik ook altijd wel in me hams..
maar glute ham raises zijn beter uiteraard![]()
2 reps is niet hetzelfde als reppen... zó snel ben ik niet tevreden!

Optrekken
2x wijd / overhands + 3x smal / onderhands
2x wijd / overhands + 2x smal / onderhands
BAM!
Toepress (op horizontale legpress)
10*120kg
8*150kg
6*200kg (full stack)
6*200kg (full stack)
6*200kg (full stack)
Leg extensions (met draai)
15*25kg
15*30kg
15*30kg
Glute ham raises
12*BW
8*5kg
6*10kg
6*10kg
6*10kg
...weet niet zeker of ik deze nou in onderrug of hams voel. Wacht de spierpijn wel af![]()
Ik ben gisteren eigenlijk zonder nadenken op dat ding gaan liggen...hyperextentions voel ik ook altijd wel in me hams..
maar glute ham raises zijn beter uiteraard
hmm misschien is pakken als afwisseling voor stiff dl's..

Back extension is een echt andere oefening...
Ja, dat kan ik met onderhands chinnen ook...Nee, nee je hebt je lichaamsgewicht getild. Dus gewoon positief bekijken de rest komt!!![]()
Vind ik dat ik ook moet kunnenglute ham raises vind ik een van de zwaarste hamoef die er zijn
daarom doe ik hem nooit![]()

Die korte trainingen zijn eigenlijk best lekker! En tóch net zoveel spierpijn. Ik train in principe 2 dagen kt, losse dag cardio, dan weer 2 dagen kt, etc. Héél af en toe sla ik een dagje over (vandaag, want: cursus na m'n werk)Hoe bevallen je relatief korte trainingen je eigenlijk? En hoeveel KT en cardio doe je nu in een week?..ik ben namelijk nu even de draad in je log kwijt..
Doe m'n best, en nog niet tevredenKijk; een vrouw die zich bekwaam maakt in optrekken! Goed hoor.

Thnx!

Ja, dat kan ik met onderhands chinnen ook...
Vind je motivatie leuk bedoeld, maar doel nog niet bereikt. Punt.