Fitness Seller

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Origineel gepost door Stuiterbal75
Hoe gaat het met het nieuwe programma, voel je je er goed bij?

Trainse

Citaat:
Origineel gepost door DwarvenWarrior

Begin een soort van genoeg te krijgen van die ultra-korte trainingen, en heb ook weinig spierpijn. Nog 2 weekjes...

Post gemist?

Yep, ik heb het zeker gemist. Jammer dat je geen goede voldoening uit het programma haalt. Twee weken doorzetten:rolleyes::(:).

Net rondje hardlopen. 30 min. ongeveer hetzelfde tempo. Da's dus niet hard

Goed gedaan, 30 min is goed!

Veel plezier morgen met de junk-dag

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.242
Thnx - wordt de laatste keer op deze manier junken. Zondag staat de eerste nuchtere cardio op de planning!

Wat ga je junken ? Ik ga morgenavond alles los @ Wokrestaurant en zondagochtend/begin middag voor Feyenoord naar een thaise toko :D

• #7.244
Wat ga je junken ? Ik ga morgenavond alles los @ Wokrestaurant en zondagochtend/begin middag voor Feyenoord naar een thaise toko :D
Nais!
Morgenavond pannenkoeken nadat vriendlief en ik rugby zijn wezen kijken bij vrienden. Ik ga niet totaal los - deed ik al steeds minder trouwens.

• #7.248
Lekker thuis, je bed uit en gaan. Dat is juist weer goed nieuws!

Omdat ik dacht dat 'cardio the way to go' was heb ik 'm een hele tijd terug gekocht (en geen spijt van gehad, was een gruwelijk koopje).
Misschien dat ik zondag ook wel even rustig ga hardlopen - als het weer lekker is :cool:
Ik kan iig uitslapen :cheer:

Kan je op de nuchtere maag een cardio uitvoeren, of vindt je het moeilijk?

Voor mij geen enkel probleem - eerder gedaan. begin met rustig fietsen (eigen spinbike), misschien later hardlopen.

Vind ik knap...ik val al bijna om als ik wakker word, ik moet echt meteen iets eten voordat ik iets doe laat staan hardlopen ofzo haha! Op het werk (bijbaantje) haal ik de eerste pauze meestal niet eens zonder te eten, ik moet altijd ff van tevoren na de kantine om een boterham te eten.

• #7.255
Ik ook honger als ik wakker word ;)
Echter: ik ga niet HIIT doen 's ochtends, dus is te doen :D

Respect voor allen die nuchtere cardio doen!! Als ik wakker wordt kan ik alleen maar aan eten denken:(..
Ga je cutten Dwarf?

Lekker hoor, winter-spek heb je toch niks aan in de lente straks :D

DW in de cut, nice.

Ik zit al te lang in de cut maar 's ochtends moet ik echt wel ff een bakkie brinta hebben hoor. Anders klap ik zo van de cardio af!

succes DW

• #7.260
Lekker hoor, winter-spek heb je toch niks aan in de lente straks :D
Sta er strakker voor dan vorig jaar om deze tijd - dus maak me eigenlijk niet zoveel zorgen ;)
DW in de cut, nice.

Ik zit al te lang in de cut maar 's ochtends moet ik echt wel ff een bakkie brinta hebben hoor. Anders klap ik zo van de cardio af!

succes DW
Voordeel is dat ik maar een paar meter tussen bed en bike heb :cool:
...en natuurlijk niet vól aan de cardio hoef. Scheelt stukken!

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven