- Waardering
- 218
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
Thnx - wordt de laatste keer op deze manier junken. Zondag staat de eerste nuchtere cardio op de planning!
Haha :') succes

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thnx - wordt de laatste keer op deze manier junken. Zondag staat de eerste nuchtere cardio op de planning!

Thnx!

Als dat ding niet zo goedkoop was had ik 'm anders ook niet gehad denk ik... maar is zeker wel chill! Net als wat gewichten en spul op zolder.Ja, dat lijkt me ook wel superchill, een fiets in huis...
Ah jawel - je kunt vaak meer dan je denkt hoorcardio op een nuchtere maag
dan zou ik echt niet kunnen
succes dwarfje ermee

Houten stok? What happened to je been? Yarrrrr pirate.

Je bent niet de enige die opviel dat die kont naar achteren moetDB SLDL............. kont naar achteruuuuuuuuuuuuuuhhh
Mooie leg press girl!

Houten stok? What happened to je been? Yarrrrr pirate.

oe, ik weet nog wel een papagaai die ze kan gebruiken voor haar schouder![]()

Thnx both!
Ja, ging lekker

Thnx!
Ik weet zeker dat ik iig 1 maaltijd per week lekker fout eet (pizza, patat of lasagne ofzo), en voor de rest op die zomerlook ga richten
Als dat ding niet zo goedkoop was had ik 'm anders ook niet gehad denk ik... maar is zeker wel chill! Net als wat gewichten en spul op zolder.
Ah jawel - je kunt vaak meer dan je denkt hoor
...en ik doe morgen ipv maandag aangezien ik maandag anders om 5.15u op de fiets moet zitten - en dat trek ik niet! Woensdag trouwens geen probleem, kan dan uitslapen![]()
Netjes hoor, en 325 kcals is veul voor een halfuurtje cardio.![]()

Heb jij een xbox op je fiets?Mwah... weet niet. Is wat die fiets zegt.
Was iig leuk halfuurtje gamen![]()