MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #7.481
Typo's zijn niet zo erg joh, voor paal staan door te zeggen dat je even komt blazen in Duitsland als ze er naar vragen bij de Duitse grens is veeeeeeeel erger en blijft je ook nog jaren achtervolgen:mad:
Hoorde pas een maand later wat het daar betekend, weet nu ook waarom die arme man een stapje achteruit deed..:(

:roflol:

Moet je eens zeggen dat je eten aangefikt is, op de camping staan ze dan ook gek te kijken hoor!

blokjesbuik.... nice

:roflol:

Moet je eens zeggen dat je eten aangefikt is, op de camping staan ze dan ook gek te kijken hoor!
hahahahaha...das ook een goeie!
Ik praat thuis eigenlijk altijd Duits, omdat mn vriendin Duits is. Ik moet ook vaak lachen om haar Nederlandse woordcreaties haha...

• Like
Waarderingen: kaza
  • #7.484
Een nieuwe doel erbij :D.. blokkies :D

• #7.488
Een nieuwe doel erbij :D.. blokkies :D
Which reminds me: zometeen bij m'n doelen er bij zetten op de eerste pagina (alhoewel dat inherent is aan een BF-fysiek, maar toch).
Dat doel is Very Nice!!:cool: ben benieuwd, gaat je vast lukken.
Vastbesloten om dat te gaan halen! :fire:
Makkelijk:o, dicsipline genoeg, daar ligt het niet aan.
Inderdaad! Zou wel cool zijn - ben erg benieuwd of mijn buikspieren symmetrisch lopen...

• #7.490
Mijn gezonde verstand hoor, Kan dat wel??? Je lichaam is toch nooit hetzelfde.

Sommige mensen hebben buikspieren die symmetrisch lopen, anderen hebben ze wat scheef ten opzichte van elkaar staan. Kun je zelf helemaal niks aan doen. Is een verrassing wat er onder het laagje vandaan komt!

Ik zal rustig op het antwoord wachten:)

• #7.492
30 min. cardio in de hotel-"gym" (had ik al verteld dat ik een paar dagen in een hotel bivakkeer? bij deze iig!)

15min. hardlopen op stand 5 (ik dacht 5km per uur in te stellen, maar dit ging nog best hard!)
15 min. lopen (hartslag rond de 130/135)

Morgen nuchtere cardio op z'n verrekte loopband, en hopen dat er wat tekenfilms op zijn... :D

30 min. cardio in de hotel-"gym" (had ik al verteld dat ik een paar dagen in een hotel bivakkeer? bij deze iig!)

15min. hardlopen op stand 5 (ik dacht 5km per uur in te stellen, maar dit ging nog best hard!)
15 min. lopen (hartslag rond de 130/135)

Morgen nuchtere cardio op z'n verrekte loopband, en hopen dat er wat tekenfilms op zijn... :D

Nou gezellie een hotelletje..but..geen lekker ontbijtjes dan voor jou..heb je zeker je eigen brinta meegenomen:p
Jij zit trouwens ook altijd overal en nergens hé..?
Veel plezier met je cardio:D

• #7.494
Nou gezellie een hotelletje..but..geen lekker ontbijtjes dan voor jou..heb je zeker je eigen brinta meegenomen:p
Jij zit trouwens ook altijd overal en nergens hé..?
Veel plezier met je cardio:D

Euhm... niet alleen brinta :o

Eigenlijk duik ik alleen de plaatselijke buurtsuper in voor een lekkere salade (zonder dressing, zonder pasta / noodles / aardappeltjes / nootjes / kaas etc.) - de rest heb ik bij me...

Laatst bewerkt:
toch zware cardio zo te zien! :D

Had ik maar een bad hier op kot :gay: :D

• #7.499
Bad was niks: kan niet stil zitten / liggen. Was wel lekker heet (goed voor m'n spieren). Beetje licht in m'n hoofd....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven