Stuiterbal75
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lekker is dat. Heb ik dus nog een week voor 385 pagina´s

Wat me ook opviel is dat het nogal een vaste kliek is van mensen die steeds reageren, best motiverend zo'n klein cluppie mensen om je heen die je wat steunen en kritisch op je zijn.
Wat een geklets hier ook he
Ben wel jaloers hoor op die week wintersport, lijkt me top om ook eens te doen. Ik zie de trainingsverslagjes wel weer tegemoet![]()
) deed mn BF iig goed :') half procent er af op een week 
Weekje wintersport + eten wat ik wil (met wel veel schnitzels) deed mn BF iig goed :') half procent er af op een week
![]()
Toch een half procent in een week + eten wat je wil, awesome 
Maar dat is logisch met al die wintersport cardioToch een half procent in een week + eten wat je wil, awesome
![]()

) en helemaal "uitgerust" weer aan de slag! 
2 latten.

Was een gave week!Potverdikkie, heb ik net familypak condooms gekocht, ik denk dit is HET datingslogje van DBB en wat gebeurd er.... Gaat de TuttiCapi van het logje gewoon op vakantie....
Wish you a good week girl! Go slide......

I had!

Is gelukt, en 'back in one piece'!
Ambities kunnen niet hoog genoeg liggen, of wel?Haha grote ambitiesWas t niet capi di tutti? Ben niet meer zo thuis in die maffiashit, Pacino-films zijn wel koning
![]()

I had! Thnx!
Is gelukt om niks te breken. Afgezien van een persoonlijk record op de bowlingbaan

Thnx!
Wil ik net je log gaan volgen ga je ervandoor. Lekker is dat. Heb ik dus nog een week voor 385 pagina´s
Veel plezier in de sneeuw

Veel plezier, ik hoop dat ik het overleef zonder je goede adviezen
.
Die kleine herrieschopper was op vakantie

Slechts 385 pagina's, ben je zo doorheen - toch?

"wat dikkig"?Wat ik wel gelezen heb is de lijn van iemand die zich wat dikkig vind eerst om die reden gaat fitnessen en ondertussen de lat steeds hoger legt en inmiddels echt heel serieus met trainen en voeding omgaat. En verder kan je door het gedate en geklets heen de bomen niet meer zien staan.Wat me ook opviel is dat het nogal een vaste kliek is van mensen die steeds reageren, best motiverend zo'n klein cluppie mensen om je heen die je wat steunen en kritisch op je zijn.

Hó eens even: IK val WEL op mannen hoor!

Ik heb een heerlijk gekleurd koppie, en dat met het smeren met factor 30 - 2x per dag...

Na een krappe week (beginners)les heb ik op donderdagmiddag mijn eerste (flinke) rode piste overleefd. Was wel cool toen ik beneden wasWat een geklets hier ook he
Ben wel jaloers hoor op die week wintersport, lijkt me top om ook eens te doen. Ik zie de trainingsverslagjes wel weer tegemoet![]()

Na minder dan 2 dagen had ik het gevoel dat kledingmaat 40 beter zou passen...Weekje wintersport + eten wat ik wil (met wel veel schnitzels) deed mn BF iig goed :') half procent er af op een week
![]()

Dat eten was het punt niet zo... (proteïnerepen mee, brinta & whey, casseïne... dat soort spul), alleen dat drinken hè? Vooral toen halverwege de week een vriend van me met een behoorlijk goede fles cognac kwam aanzetten....Maar dat is logisch met al die wintersport cardioToch een half procent in een week + eten wat je wil, awesome
![]()

Same here!

Goedemorgen PindahoofdGoede morgen Dwarvenwarrior.
Heb veel gemist zo te zien, fijne vakantie gehad ook?
Lekker tegenaan weer! Ik doe met je mee, mijn poot is inmiddels ook weer opgeknapt![]()