XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Veel plezier:D, ik hoop dat ik het overleef zonder je goede adviezen:o.

Wat is het stil zonder je :( :D

Kan ik het mooi weer ff bijhouden.

Wat ik wel gelezen heb is de lijn van iemand die zich wat dikkig vind eerst om die reden gaat fitnessen en ondertussen de lat steeds hoger legt en inmiddels echt heel serieus met trainen en voeding omgaat. En verder kan je door het gedate en geklets heen de bomen niet meer zien staan. :p Wat me ook opviel is dat het nogal een vaste kliek is van mensen die steeds reageren, best motiverend zo'n klein cluppie mensen om je heen die je wat steunen en kritisch op je zijn.

Ja wij zijn Dwarvy's Fanclub!

No shit

& no homo

Wat een geklets hier ook he :D

Ben wel jaloers hoor op die week wintersport, lijkt me top om ook eens te doen. Ik zie de trainingsverslagjes wel weer tegemoet ;)

Ben wel jaloers hoor op die week wintersport, lijkt me top om ook eens te doen. Ik zie de trainingsverslagjes wel weer tegemoet ;)

Weekje wintersport + eten wat ik wil (met wel veel schnitzels :D) deed mn BF iig goed :') half procent er af op een week :D

Weekje wintersport + eten wat ik wil (met wel veel schnitzels :D) deed mn BF iig goed :') half procent er af op een week :D

Maar dat is logisch met al die wintersport cardio :D Toch een half procent in een week + eten wat je wil, awesome :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.713
DW is terug! :wave:
Niks gebroken (alleen knie wat overbelast, maar valt mee: ik kan er mee squatten :D) en helemaal "uitgerust" weer aan de slag!
Na een partij baco's en cognac weer netjes terug op schema - ik heb er zin in! Alhoewel... ik heb spontaan trek in Sprite... gelukkig hebben ze die ook in light-variant :cool:
Nice! Ga je voor 1 of 2 latten? Have fun.
2 latten.
Wil nog wel een keertje 'tussendoor' leren snowboarden, maar zie mezelf niet op zo'n board de berg af gaan :o
Potverdikkie, heb ik net familypak condooms gekocht, ik denk dit is HET datingslogje van DBB en wat gebeurd er.... Gaat de TuttiCapi van het logje gewoon op vakantie....

Wish you a good week girl! Go slide......
Was een gave week!
Ik hoop wel dat je smaakjes hebt gekocht: meer fun! :D
:eyebrow:
I had! :D
Break a leg for me :P

Have fun meid :D
Is gelukt, en 'back in one piece'!
Haha grote ambities :roflol: Was t niet capi di tutti? Ben niet meer zo thuis in die maffiashit, Pacino-films zijn wel koning :D
Ambities kunnen niet hoog genoeg liggen, of wel? ;)
I had! Thnx!
Fijne vakantie en niks breken hè!!
Is gelukt om niks te breken. Afgezien van een persoonlijk record op de bowlingbaan :cool:
Thnx!
Wil ik net je log gaan volgen ga je ervandoor. Lekker is dat. Heb ik dus nog een week voor 385 pagina´s

Veel plezier in de sneeuw
:kiss:
Vanaf morgen weer trainingen, dus komt helemaal goed!
Veel plezier:D, ik hoop dat ik het overleef zonder je goede adviezen:o.

Die kleine herrieschopper was op vakantie :engel:
Slechts 385 pagina's, ben je zo doorheen - toch?
Kan ik het mooi weer ff bijhouden.
:D
Nice one! :thumbs:
Wat ik wel gelezen heb is de lijn van iemand die zich wat dikkig vind eerst om die reden gaat fitnessen en ondertussen de lat steeds hoger legt en inmiddels echt heel serieus met trainen en voeding omgaat. En verder kan je door het gedate en geklets heen de bomen niet meer zien staan. :p Wat me ook opviel is dat het nogal een vaste kliek is van mensen die steeds reageren, best motiverend zo'n klein cluppie mensen om je heen die je wat steunen en kritisch op je zijn.
"wat dikkig"?
Understatement :p
Zelfbeeld is trouwens nog steeds iets om aan te sleutelen trouwens... :o
Vind het trouwens wel een compliment om te lezen - thanks daarvoor! :D

En die fanclub is ook lekker ja! Ook leuk trouwens om met mensen te 'daten' en zo weer wat te leren / kritisch te zijn op uitvoering van oefeningen. Want ik train in principe altijd alleen.
Ja wij zijn Dwarvy's Fanclub!

No shit
:D:D:D
:kiss:

Daten? :eyebrow:
Hó eens even: IK val WEL op mannen hoor! :p
+1,

Vakantieman zijn we al bruin:D
Ik heb een heerlijk gekleurd koppie, en dat met het smeren met factor 30 - 2x per dag... :D

Na een krappe week (beginners)les heb ik op donderdagmiddag mijn eerste (flinke) rode piste overleefd. Was wel cool toen ik beneden was :D
Meer trainingen vanaf morgen weer. Op locatie, want ben ondertussen ingecheckt in een ander hotel (minder rumoerig zo te merken).

Na minder dan 2 dagen had ik het gevoel dat kledingmaat 40 beter zou passen... :o
Ik ben echt héél goed in vocht vasthouden / niet gewend zijn aan koolhydraten.
Maar dat is logisch met al die wintersport cardio :D Toch een half procent in een week + eten wat je wil, awesome :D
Dat eten was het punt niet zo... (proteïnerepen mee, brinta & whey, casseïne... dat soort spul), alleen dat drinken hè? Vooral toen halverwege de week een vriend van me met een behoorlijk goede fles cognac kwam aanzetten.... :o
Same here!
Oh nee, ik wil eerst weer spelen met oud-ijzer! :p

Welgekomen terug :D

Welcome back!
Zo.., nu weer aan de slag!

Goede morgen Dwarvenwarrior.
Heb veel gemist zo te zien, fijne vakantie gehad ook? :D
Lekker tegenaan weer! Ik doe met je mee, mijn poot is inmiddels ook weer opgeknapt :)

Welcome back.. get yuur ass movin

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.720
17.30u sta ik weer in de gym. :heart:

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

Goede morgen Dwarvenwarrior.
Heb veel gemist zo te zien, fijne vakantie gehad ook? :D
Lekker tegenaan weer! Ik doe met je mee, mijn poot is inmiddels ook weer opgeknapt :)
Goedemorgen Pindahoofd :D
Vakantie was héérlijk!

Mooi! Sprintje trekken? :eyebrow:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven