- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Euhm.... geen idee?
Triceps schieten altijd wel mega-snel vol, maar verder zou ik het niet weten
Was wel lachen hoe de rest van de mensen (mannen) in de gym keken: aangezien er van alles mis ging (pen begaf het, dus die heb ik doormidden gebroken - verkeerd gefietst richting gym - post-wo-meal thuis in koelkast vergeten - geld vergeten zodat ik niks te drinken kon kopen) keek ik niet al te lief. Heb de grootste gast in de sportschool omver gelopen en hij bleef maar 'sorry' roepen![]()
. Lekkere training en sterke triceps 

Ik begin nu al wat spierpijn te voelen in m'n tricepsJe hebt je dagje weer gehad. Lekkere training en sterke triceps
![]()

Dan heb je iig goed je best gedaan!!
Straks weer lekker trainen
Triceps gaan kapot van de spierpijn![]()

Straks weer lekker trainen
Triceps gaan kapot van de spierpijn![]()
feels good, huh? 
Thnx!Nice! Succes straks
Trouwens, wat zijn eigenlijk jou omtrekken van je middel, borst, heup etc? Heb het niet in je log kunnen vinden
Good? Kan amper m'n jas aantrekken!Hahafeels good, huh?
Ik heb de laatste weken echt 3/4 dagen spierpijn aan triceps :O

Na 1 scoop niks merken en na 2 scoops alleen crashen, lekker spul maar niet heus![]()

Euhm.... geen idee?
Triceps schieten altijd wel mega-snel vol, maar verder zou ik het niet weten
Was wel lachen hoe de rest van de mensen (mannen) in de gym keken: aangezien er van alles mis ging (pen begaf het, dus die heb ik doormidden gebroken - verkeerd gefietst richting gym - post-wo-meal thuis in koelkast vergeten - geld vergeten zodat ik niks te drinken kon kopen) keek ik niet al te lief. Heb de grootste gast in de sportschool omver gelopen en hij bleef maar 'sorry' roepen![]()

[/B]
Haha, ben benieuwd hoe hij had gereageerd als het een man was geweest.![]()

)
Gruwelijke pomp gewoon!