AndroidHealthClinic

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Een goede morgen :cool: , en welkom terug natuurlijk:D

Fijn dat je er weer bent:)

Welcome back! Veel plezier met je training vandaag!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.725
Hehe berry nijs :D

Eh dát laat ik nog maar even achterwege, maar wil best kijken vanaf de zijlijn :D
:thumbs:
Een goede morgen :cool: , en welkom terug natuurlijk:D
Thnx!
Goedemorgen!
(hij gaat al weer lekker op werk... :cool:)
:D thnx!
Welcome back! Veel plezier met je training vandaag!!
Ik heb er echt zo'n zin in!
Jammer alleen dat ik er net achter kwam dat mijn post-wo meal thuis nog in de koelkast staat :mad:
Wordt meteen improviseren (moet lukken).

Welkom back:D

dag dwarfje - goed uitgerust

Ja wanneer gaan we weer daten DW??? Mocht van Ace!

:D

Welkom terug Dwarf!
Wat betreft daten ben ik a.s. zaterdag aan de beurt bij de XXL meet @ FPA. :p Kom jij niet ff langs bart???

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

Dubbeldate. :eyebrow::o

Welkom terug Dwarf!
Wat betreft daten ben ik a.s. zaterdag aan de beurt bij de XXL meet @ FPA. :p Kom jij niet ff langs bart???

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

:D nou ik heb niks staan voor zaterdag, stuur me eens wat details via pm. wie weet kom ik wel ff buurten

Welkom terug Dwarf!

Jammer dat ik niet kan het lijk me zo gezellig al dat gedate:D.

Had het inmiddels al opgezocht idd, maar ik kan nog niet zo ver rijden met mijn been-voet probleempje, had al iemand hier uit de regio gevraagd of die ging maar die kon niet dus denk dat ik moet passen,

Mocht er iemand uit de regio arnhem-nijmgen gaan, ik wil wel meerijden dan:)

• #7.736
Triceps pushdown
7*30kg
7*35kg
7*40kg
(50kg is max!)

Skullcrushers
6*EZ+10kg
4*EZ+15kg (triceps schoten vol…)
10*EZ+10kg (na enkele fails met 15kg)

Chin-ups (AMRAP)
6*voeten ondersteund
2*zonder hulp
4*15kg contragewicht

Cable pullover
7*30kg
7*35kg
6*40kg
…in deze gym geen pullovermachine.

Machine row
7*40kg
6*45kg
6*45kg

Smith behind the back shrugs
6*10kg
6*20kg
6*40kg
6*40kg

Preacher curls
6*korte stang+10kg
6*korte stang+10kg
6*korte stang+10kg

EZ-bar curls
6*EZ-bar+10kg
6*EZ-bar+10kg
6*EZ-bar+10kg

Ondanks dat het eigenlijk niet de bedoeling is: cardio er achteraan. Op m’n vouwfiets op zoek naar een supermarkt om een improvisatie-post-wo-meal te fixen. Gelukt :D
Ik heb niet zo’n zin in een restaurant – krijg je nooit precies te eten wat je wilt.
Morgen andere supermarkt opzoeken: deze had maar een héél beperkt assortiment vis.

Getraind met 2 scoops Maximize: misschien ben ik toch niet helemaal ongevoelig voor deze pre-wo boosters. Van 1 scoop merkte ik niks, deze 2 scoops zorgen nu langzaamaan voor een flinke crash. En m’n benen zitten vol ???

Was al aan het wachten op training :$ :P

Damn, hoe doe je zoveel op die tricep pushdown :o

Sterke eerste training :D

• #7.738
Euhm.... geen idee?
Triceps schieten altijd wel mega-snel vol, maar verder zou ik het niet weten :o

Was wel lachen hoe de rest van de mensen (mannen) in de gym keken: aangezien er van alles mis ging (pen begaf het, dus die heb ik doormidden gebroken - verkeerd gefietst richting gym - post-wo-meal thuis in koelkast vergeten - geld vergeten zodat ik niks te drinken kon kopen) keek ik niet al te lief. Heb de grootste gast in de sportschool omver gelopen en hij bleef maar 'sorry' roepen :roflol:

Lekker bezig, was weer lekker:)
Smith behind the back shrugs, goed bezig, sterk:)

Benen vol van een rug / triceps training. Nice, hard gewerkt. :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven