XXL Nutrition

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Haha, inderdaad. Ik weet er ook nog wel het nodige van. Zal er vanavond even wat wetenschappelijke onderzoeken tegenaan gooien. (wel in een spoiler om het log overzichtelijk te houden) :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.843
waarom pak je hem niet helemaal dan ? misschien weet maaike het antwoord
het voelt aan als een grote rekbeweging ( droog eens geoefend ) let me know

Antwoord moet ik je schuldig blijven - ik heb 'm heen en terug geleerd, niet rond.

---------- Toegevoegd om 12:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:20 ----------

Haha, inderdaad. Ik weet er ook nog wel het nodige van. Zal er vanavond even wat wetenschappelijke onderzoeken tegenaan gooien. (wel in een spoiler om het log overzichtelijk te houden) :D
Wat jij wilt ;)
Hoop dat Maaike weer meeleest dan, aangezien die degene is die overtuigd dient te worden... Ik doe toch niks anders dan zij zegt :cool:

Hallo, hoe gaat het hier buiten de discussie om:)

• #7.848
  • #7.850
Alle groentjes / gevorderden en wat er tussenin zit was welkom!
Ik kan al weer bijna normaal lopen...

• #7.854
:thumbs:

...eigenlijk zin om vanavond te trainen... :rolleyes:

Hee Dwarf, staat me nog iets bij van cm's taille verliezen in je cut toen, hoe ging dat vergeleken met je gewicht/BF% en hoeveel cm is nou veel om in een cut kwijt te raken?

• #7.859
Hee Dwarf, staat me nog iets bij van cm's taille verliezen in je cut toen, hoe ging dat vergeleken met je gewicht/BF% en hoeveel cm is nou veel om in een cut kwijt te raken?

Heb je niet een wat lastigere vraag voor me? :rolleyes: Immers: ik weet écht niet wat veel of weinig is om in een cut kwijt te raken...

Kijk naar mijn openingspost (foto's): met slechts 5kg verschil ben ik toch aardig wat cm's kwijt geraakt....

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven