MuscleMeat

DwarvenWarrior's quest...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
heej dwarfje sterkte ..een dikke knuffel

Sterkte!

sterkte meis!!!!

Je hoofd was zo rood dat ik even twee keer moest kijken om je te herkennen bij FPA :P Geen doei gezegd trouwens: Doei!

Ik kon geen doei zeggen, was druk met Gisa aan het moddervechten

Modderworstelen met Gisa. :eek::o

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.807
Gisteren afscheid genomen, vandaag begrafenis trok ik echt niet.
Lekker naar FPA gegaan en daar een bootcamptraining met Gisa gedaan.
:eek:
Iets met 130 overhead squats (gecombineerd met een andere oefening) binnnen 6 minuten.
Ging er om zoveel mogelijk herhalingen te makne binnen 6 minuten, met 2 oefeningen (om af te wisselen).
Clean and jerk (8kg) weet ik niet eens meer hoeveel ik die heb gedaan.
Ook 170 deadlifts met 8kg (:roflol:), en 75 box jumps (eerste keer dat ik die deed!).
Kreeg nog complimenten over mijn technniek op verschillende onderdelen. :D

En dat hele geintje was NA de nuchtere cardio deze ochtend.

---------- Toegevoegd om 21:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:08 ----------

Je hoofd was zo rood dat ik even twee keer moest kijken om je te herkennen bij FPA :P Geen doei gezegd trouwens: Doei!

Ik moest ook 2x kijken: je bent wel wat kwijt na de laatste keer dat ik je zag!
Rode hoofd kan vast niet door die bootcamptraining komen ;)

En vergeet de last gurl standing walking lunges niet. Mooie training was dat. Veel eye candy. :o:);)

• #7.809
En vergeet de last gurl standing walking lunges niet. Mooie training was dat. Veel eye candy. :o:);)

Ik heb die juist niet vermeld, aangezien ik het meest beroerd daar in was... omdat geen enkele meid wilde ben ik maar als eerste gegaan - nog kapot van die clean & jerks...

Daarmee dwing je veel respect af natuurlijk! En ze zagen er goed uit hoor. Niemand verwachte een techniek van 100%. :)

• #7.811
Knie op de grond was een vereiste - daarom juist. Anders had ik die vent er zó uitgelopen natuurlijk :p

Haha, klinkt heavy :D

Ik vond het tof dat je er was meid:) Zeker gezien de omstandigheden.

• #7.816
  • #7.817
Oh, vandaag trouwens complete rustdag.
Heb spierpijn op plaatsen waar ik niet eens wist dat ik er spieren had :eek:
Toen ik na bijna 11 uur slaap wakker werd en een poging deed tot squat (stond anders op het programma) donderde ik ondersteboven: geen goed idee dus.

Slaapkopje :D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven